logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

zjednoczenie.com dla Reserved i Cropptown

  PR 23.10.2006, przeczytano 1524 razy
ilustracjastrzałka

Gdańska agencja interaktywna zjednoczenie.com przygotowała nową wirtualną odsłonę jesienno-zimowej kolekcji marek Reserved i Cropptown. Dynamiczne serwisy internetowe będą tej jesieni i zimy regularnie zaskakiwały użytkowników nowymi kompozycjami graficznymi i nowymi możliwościami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zjednoczenie.com-dla-reserved-i-cropptown,4637,artykul.html

Kompleksową budową wirtualnych prezentacji kolekcji odzieży marki Reserved zjednoczenie.com zajmuje się od sezonu jesienno-zimowego 2005 roku.

– Główną ideą serwisu jest zaskakiwanie i informowanie o nowościach wirtualnych gości, którzy ze względu na sympatię do marki regularnie odwiedzają stronę Reserved – mówi Bartłomiej Pawluk, dyrektor agencji zjednoczenie.com. – Intrygującym wstępem, zachęcającym internautów do odwiedzania strony jest dopracowana graficznie, zmieniająca się zawartość strony tytułowej oraz kolejne odsłony podstron zawierających wiodące kolekcje marki Reserved. Zmiany w internetowym serwisie postępują równolegle z wprowadzaniem do sklepów nowych elementów jesienno-zimowej kolekcji.

Nowa odsłona serwisu internetowego Reserved obejmuje produkty podzielone na podstawowe kolekcje: Autumn/Winter, NYC Collection, RE Jeans oraz RE Kids. Każda z nich prezentowana jest w innej stylistyce i dynamicznej formie graficznej podkreślającej jej odrębność.

Nieszablonowość stworzonego przez zjednoczenie.com serwisu wyraźnie widać nie tylko w płaszczyźnie graficznej, ale także logicznej. Prezentacje poszczególnych kolekcji różnią się zasadniczo charakterem, układem oraz zakresem prezentowanych informacji. Przez cały sezon jesienno-zimowy serwis będzie przykuwał uwagę internautów kolejnymi prezentacjami związanymi przede wszystkim z promocjami i akcjami reklamowymi. Amatorów marki na bieżąco będzie informować o tych zmianach elektroniczny newsletter, który można zaprenumerować na stronie.

Jesienno-zimową przemianę przeszedł także serwis cropptown.com. Jego aktualna oprawa nawiązuje do jesiennych kampanii reklamowych marki: „Cropp Town – bez ograniczeń” i „Człowieku wyluzuj”.

Na szczególną uwagę użytkowników serwisu zasługuje nowa zawartość działu Przymierzalnia. Zmieniła się tu nie tylko kolekcja szafy z odzieżą. Serwis został wzbogacony o ciekawe, żartobliwe efekty animacyjne, a także kilka innych użytecznych funkcji, takich jak: możliwość zapamiętywania skompletowanych zestawów, przesyłania zestawów do znajomych, umieszczania adnotacji na „żółtych karteczkach” z uwagami, drukowania zestawu wraz z kalkulacją cenową.

Twórcy serwisów marek Reserved i Cropp Town gwarantują, że do końca sezonu jesienno-zimowego na obu stronach nie zabraknie jeszcze niespodzianek, które zostaną skojarzone z prowadzonymi w sieci na szeroką skalę działaniami promocyjnymi.

Źródło: zjednoczenie.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764