logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#Zkątanakonto w ING

  PR 23.08.2021, przeczytano 537 razy

ING rusza z akcją #zKątaNaKonto, przygotowaną we współpracy z platformą Allegro Lokalnie. Bank zachęca rodziców do sprzedaży rzeczy, z których wyrosły ich nastoletnie dzieci i przelania uzyskanych środków na ich pierwsze konto bankowe – konto Mobi dla młodych. Na sprzedających na Allegro Lokalnie czeka aż do 100 tysięcy Monet i zwrot prowizji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zkatanakonto-w-ing,392723,artykul.html

- Z niektórych rzeczy się po prostu wyrasta. Tym samym trafiają one na półki, strychy, do piwnic i pokrywają się kurzem. Niepotrzebnie, bo przedmioty mogą zyskać drugie życie a rodzice dodatkowe pieniądze na nowe pasje nastolatków. Akcja #zKątaNaKonto to dobry moment, aby porozmawiać z dziećmi o wydawaniu i oszczędzaniu, ale też pomyśleć o założeniu im pierwszego konta. Zachęcamy rodziców do odkurzenia rzeczy z kąta i przelania pieniędzy z ich sprzedaży na konto osobiste dla nastolatków w ING. Dzięki temu młodzi mogą uczyć się gospodarowania swoimi pierwszymi pieniędzmi. Jak pokazują badania, motyw edukacji finansowej dzieci jest istotny dla prawie 50% rodziców. My również wierzymy, że wypracowanie dobrych nawyków finansowych w wieku nastoletnim ma szanse zaprocentować w dorosłym życiu – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Akcja #zKątaNaKonto realizowana jest we współpracy z platformą Allegro Lokalnie. W ramach niej, ze sprzedaży produktów zostanie zwrócona prowizja. Dodatkowo na uczestników czeka aż 100 tys. Monet Allegro.

Allegro Lokalnie to platforma, która umożliwia sprzedaż niepotrzebnych przedmiotów i podarowanie im drugiego życia. Na pewno doceniają to rodzice, którzy wiedzą jak szybko dzieci wyrastają z zabawek czy ubrań. Allegro Lokalnie przychodzi z pomocą - możemy to zrobić szybko i za darmo na Allegro Lokalnie, a sprzedany przedmiot może zostać dostarczony do ponad 30 tysięcy punktów odbioru i automatów paczkowych. Wystarczy wystawić ofertę i oznaczyć ją #zKątaNaKonto, aby otrzymać Monety i zwrot prowizji. Jest to bardzo dobra okazja na zrobienie porządków przed nowym rokiem szkolnym - mówi Karol Czupryński, dyrektor Allegro Lokalnie.

Akcja jest częścią kampanii „Dorośliście? Dorośliśmy.”, w której bank promuje konto Mobi dla młodych i zachęca aby w sprawach finansów rodzice otwierali się na samodzielność swoich dzieci.

  • Nazwa akcji: #zKątaNaKonto
  • Start akcji: 23.08.2021
  • Kanały: Internet, SoMe, kino, DM
  • Agencje: GONG
  • Media: MullenLowe Media Hub

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764