logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zlatan Ibrahimović reklamuje Volvo V90

  PR 31.05.2016, przeczytano 965 razy
ilustracjastrzałka

Gwiazda futbolu Zlatan Ibrahimović został twarza Volvo V90 podczas Mistrzostw Europy w piłce nożnej. Kampania reklamowa rozpoczyna się dziś.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zlatan-ibrahimovic-reklamuje-volvo-v90,28724,artykul.html

Nowa kampania pokazuje byłego napastnika Paris Saint-Germain w jego drodze od początków w surowym szwedzkim Malmö aż po największe sportowe areny Świata.

Zlatan, który obecnie przygotowuje się do Mistrzostw Europy ma wiele wspólnego ze szwedzkim producentem.

Jestem szczęśliwy mogąc pracować znów z Volvo. Widziałem nowe samochody, testowałem i jeździłem nimi. Myślę, że są fenomenalne. Tak jak ja, Volvo podąża swoją własną drogą i ma odwagę myśleć inaczej. Poprzednia kampania, którą tworzyliśmy była bardzo dobra, jednak tym razem hasłem kampanii jest Made by Zlatan, co wiele o niej zdradza – powiedział Zlatan

Kampania pokazuje niezależność i siłę, jaka płynie z indywidualności i nieszablonowego myślenia. Jest wiele podobieństw Zlatana i Volvo. Nie bylibyśmy tu gdzie jesteśmy, gdybyśmy myśleli tak jak wszyscy
– powiedział Anders Gustafsson Senior Vice President, Europe, Middle East and Africa at Volvo Car Group.

Volvo Cars i Zlatan współpracowali już wcześniej w 2014 roku podczas kampanii modelu XC70, pokazującej tajemniczego piłkarza recytującego słowa szwedzkiego hymnu.

Kampania nowego Volvo V90 jest wyjątkowa pod jeszcze jednym względem – ścieżkę dźwiękową do niej stworzył Hans Zimmer – kompozytor muzyki filmowej, zdobywca Oskara. Stworzył muzykę do takich filmów jak Gladiator, Piraci z Karaibów, Incepcja czy Interstellar.

Zawsze byłem fanem szwedzkich ikon takich jak Abba czy Zlatan. Współpracując z Volvo i Zlatanem mogłem poczuć to, co najlepsze w Szwecji. – powiedział Hans Zimmer.

Źródło: Volvo Car Corporation

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764