logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złota Effie dla Huawei za kampanię „Make it possible”

  PR 30.10.2018, przeczytano 384 razy
ilustracjastrzałka

Złota Effie za kampanię „Make it possible” oraz brąz za kampanię „Skąd biorą się mistrzowie” to prestiżowe nagrody dla Huawei w konkursie Effie Awards 2018.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zlota-effie-dla-huawei-za-kampanie-_make-it-possible_,379966,artykul.html

Złota statuetka Effie trafiła do Huawei za kampanię „Make it possible” w kategorii Long Term Marketing Experience. Jury konkursu doceniło oryginalność i wiarygodność strategii oraz dobór narzędzi – zarówno standardowych, jak i nieszablonowych – spójnych z ideą przewodnią na każdym etapie projektu. Dzięki kampanii „Make it possible” marka zbudowała więź z konsumentami poprzez pokazanie prawdziwej historii osiągania pozornie niemożliwych celów, udało się też zainspirować konsumentów do przekraczania własnych granic. W kampanię zaangażowano Roberta Lewandowskiego, ambasadora Huawei, którego zawodowa kariera jest przykładem realizacji hasła „Make it possible”. Dzięki ambicji i determinacji, wbrew przeciwnościom losu, Robert Lewandowski zrealizował swój cel i stał się gwiazdą światowego futbolu.

Podczas gali Effie Awards 2018 Huawei otrzymał również brązową statuetkę za kampanię „Skąd biorą się mistrzowie” w kategorii Dobra Konsumenckie. Strategia kampanii promującej flagowy smartfon Mate 10 Pro oparta była na zmianie dotychczasowego pozycjonowania Huawei jako marki „value for money” – jej celem było budowanie wizerunku marki premium. Huawei wyszedł poza standardową komunikację opartą o techniczne aspekty nowego smartfona, skupiając się na uniwersalnych wartościach: ciągłym dążeniu do rozwoju i doskonałości.

- Cieszymy się z nagród, ale nie spoczniemy na laurach. Chcemy, by Huawei był marką kochaną przez konsumentów i mamy w ręku niezwykle ważny atut – są to nasze innowacyjne produkty, które zmieniają świat użytkowników na lepsze. Coraz więcej Polaków o tym wie, chcemy, by coraz więcej Polaków przekładało tę wiedzę na decyzję „kupuję”. Ten rok jest przełomowy dla pozycji rynkowej Huawei w Polsce, nasz udział w rynku przekroczył w połowie roku 33% i był to najlepszy wynik w historii, co robi szczególnie duże wrażenie, gdy dodam, że w 2014 roku ten udział wynosił tylko 8% – powiedziała Dorota Haller, dyrektorka ds. marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei Polska.

W zeszłym roku Huawei otrzymał srebrną statuetkę Effie w kategorii Dobra Konsumenckie za kampanię świąteczną #BePresent. Również w 2017 roku Huawei okazał się być jedyną firmą wyróżnioną w kategorii IT/Telco w europejskiej edycji konkursu Effie. Kampania #BePresent, zachęcająca ludzi do wyłączenia smartfonów podczas Świąt Bożego Narodzenia i skupienia się na relacjach z bliskimi, została doceniona za kreatywny sposób budowania i umacniania więzi między marką a konsumentem.

Źródło: Huawei Consumer Business Group

www.huawei.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Screen Network z nagrodą w konkursie Digital Signage Awards 2020
Niestandardową, innowacyjną kampanię dla telewizji Fox, promującą serial „Chicago Fire”, poświęcony służbom ratowniczym, docenili najlepsi fachowcy w branży światowej. Nagroda Digital Signage Award przyznawana jest za niestandardowe, kreatywne i innowacyjnie technologicznie kampanie oraz za nadzwyczajne rozwiązania na polu digital signage, z wykorzystaniem cyfrowych nośników...
Animacja poświęcona historii „Sądu Ostatecznego” nagrodzona przez Communication Arts
Communication Arts, czasopismo dla osób zajmujących się profesjonalnie komunikacją wizualną, ogłosiło zwycięzców 61 edycji dorocznego konkursu ilustracyjnego. Animacja poświęcona historii „Sądu Ostatecznego” Hansa Memlinga, przygotowana przez TOFU Studio na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku trafiła do ścisłego grona tegorocznych laureatów.
Kreatywna Generacja Z pokazuje, jak znaleźć złoty środek
Ruszyła 10-ta edycja Międzynarodowego Konkursu Graficznego, skierowanego do uczniów szkół ponadgimnazjalnych. Genezą konkursu jest rozwijanie kreatywności młodych grafików, a tegorocznym tematem, który daje artystom pole do popisu jest „Za dużo, za mało”.
IDA Design Awards ogłoszone - podwójna radość w Hi!Brands
Zespół Hi!Brands otrzymał srebrną nagrodę w kategorii Product design za projekt Bee Fee i wyróżnienie za identyfikację wizualną Krakowa w tegorocznej edycji IDA.
Wystawa najlepszych polskich okładek 2019 roku – Konkurs 30/30
Organizatorzy VI edycji Konkursu 30/30 na najlepszą polską okładkę płytową 2019 roku przedstawili tytułowych 30-tu finalistów, których prace będzie można oglądać od 27 marca 2020 roku na wystawie w prestiżowej Galerii Na Dziedzińcu Starego Browaru w Poznaniu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764