logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złota Effie dla Huawei za kampanię „Make it possible”

  PR 30.10.2018, przeczytano 769 razy
ilustracjastrzałka

Złota Effie za kampanię „Make it possible” oraz brąz za kampanię „Skąd biorą się mistrzowie” to prestiżowe nagrody dla Huawei w konkursie Effie Awards 2018.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zlota-effie-dla-huawei-za-kampanie-_make-it-possible_,379966,artykul.html

Złota statuetka Effie trafiła do Huawei za kampanię „Make it possible” w kategorii Long Term Marketing Experience. Jury konkursu doceniło oryginalność i wiarygodność strategii oraz dobór narzędzi – zarówno standardowych, jak i nieszablonowych – spójnych z ideą przewodnią na każdym etapie projektu. Dzięki kampanii „Make it possible” marka zbudowała więź z konsumentami poprzez pokazanie prawdziwej historii osiągania pozornie niemożliwych celów, udało się też zainspirować konsumentów do przekraczania własnych granic. W kampanię zaangażowano Roberta Lewandowskiego, ambasadora Huawei, którego zawodowa kariera jest przykładem realizacji hasła „Make it possible”. Dzięki ambicji i determinacji, wbrew przeciwnościom losu, Robert Lewandowski zrealizował swój cel i stał się gwiazdą światowego futbolu.

Podczas gali Effie Awards 2018 Huawei otrzymał również brązową statuetkę za kampanię „Skąd biorą się mistrzowie” w kategorii Dobra Konsumenckie. Strategia kampanii promującej flagowy smartfon Mate 10 Pro oparta była na zmianie dotychczasowego pozycjonowania Huawei jako marki „value for money” – jej celem było budowanie wizerunku marki premium. Huawei wyszedł poza standardową komunikację opartą o techniczne aspekty nowego smartfona, skupiając się na uniwersalnych wartościach: ciągłym dążeniu do rozwoju i doskonałości.

- Cieszymy się z nagród, ale nie spoczniemy na laurach. Chcemy, by Huawei był marką kochaną przez konsumentów i mamy w ręku niezwykle ważny atut – są to nasze innowacyjne produkty, które zmieniają świat użytkowników na lepsze. Coraz więcej Polaków o tym wie, chcemy, by coraz więcej Polaków przekładało tę wiedzę na decyzję „kupuję”. Ten rok jest przełomowy dla pozycji rynkowej Huawei w Polsce, nasz udział w rynku przekroczył w połowie roku 33% i był to najlepszy wynik w historii, co robi szczególnie duże wrażenie, gdy dodam, że w 2014 roku ten udział wynosił tylko 8% – powiedziała Dorota Haller, dyrektorka ds. marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei Polska.

W zeszłym roku Huawei otrzymał srebrną statuetkę Effie w kategorii Dobra Konsumenckie za kampanię świąteczną #BePresent. Również w 2017 roku Huawei okazał się być jedyną firmą wyróżnioną w kategorii IT/Telco w europejskiej edycji konkursu Effie. Kampania #BePresent, zachęcająca ludzi do wyłączenia smartfonów podczas Świąt Bożego Narodzenia i skupienia się na relacjach z bliskimi, została doceniona za kreatywny sposób budowania i umacniania więzi między marką a konsumentem.

Źródło: Huawei Consumer Business Group

www.huawei.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764