logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złota Effie dla kampanii reklamowej piwa Łomża

  PR 02.11.2011, przeczytano 2622 razy
ilustracjastrzałka

Kampania reklamowa „Łomża. Mały browar z dużym piwem” została nagrodzona złotą statuetką EFFIE - jednym z najbardziej prestiżowych wyróżnień w branży komunikacji marketingowej na świecie. Jury konkursu doceniło wysoką skuteczność kampanii, która przyczyniła się do rekordowego wyniku sprzedażowego marki Łomża.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zlota-effie-dla-kampanii-reklamowej-piwa-lomza,13812,artykul.html

Nagrodzona kampania zaowocowała ponad 31 proc. wzrostem sprzedaży piwa Łomża w 2010 r., a więc w okresie, kiedy cały rynek piwa w Polsce przeżywał stagnację.

– Dzięki kampanii „Mały browar z dużym piwem”, która była kontynuowana także w tym roku, Łomża jest obecnie nie tylko najlepiej rozpoznawalną marką piwa w swoim macierzystym regionie, czyli w Polsce północno-wschodniej, ale podbiła też rynek warszawski i staje się coraz bardziej popularna również w innych częściach Polski. Znajduje to oczywiście odzwierciedlenie w wynikach sprzedaży, które po 9 miesiącach tego roku przewyższają te z analogicznego okresu roku 2010, który był jak dotąd rokiem rekordowym pod względem wielkości sprzedaży w całej historii marki Łomża – powiedział Maciej Ładwiński, Senior Brand Manager marki Łomża w Browarach Regionalnych Łomża, który odebrał statuetkę EFFIE w trakcie uroczystej gali w Teatrze Wielkim w Warszawie.

Nagrodzona kampania reklamowa to rezultat współpracy Browarów Regionalnych Łomża z agencjami reklamowych Brain i Testardo, domem mediowym Starlink oraz firmą doradczą Touch Ideas. Podkreślała atut Łomży, jakim jest fakt, że jest to piwo z małego browaru w małym mieście. Idealnie wpisał się on w niezwykle silny obecnie w Polsce trend rynkowy, dotyczący nie tylko samego piwa, ale również innych produktów spożywczych, przejawiający się wzmożonym zainteresowaniem wyrobami o regionalnym pochodzeniu, które zachowały swój pierwotny charakter, prawdziwość i autentyczność.

Nagroda EFFIE to nie jedyne wyróżnienie związane z piwem Łomża, jakie otrzymały w tym roku Browary Regionalne Łomża. Projekt opakowania piwa Łomża Niepasteryzowane, które cieszy się szczególną popularnością w aglomeracjach, otrzymał w lipcu w Berlinie jedną z najważniejszych na świecie nagród w dziedzinie designu – red dot communication award, zaś we wrześniu piwo Łomża Export spotkało się z uznaniem jury międzynarodowego konkursu International Beer Challenge w Londynie, które w stawce piw nadesłanych z całego świata przyznało mu brązowy medal.

Źródło: Browary Regionalne ŁOMŻA

Dodatkowe informacje:

Nagrody EFFIE przyznawane są za najwybitniejsze osiągnięcia w dziedzinie komunikacji marketingowej. To konkurs, który nagradza udokumentowane efekty rynkowe kampanii reklamowych, a nie np. najlepsze pomysły kreatywne czy wartość artystyczną produkcji reklamowych. Na wyróżnienie mają szanse wyłącznie te kampanie, w których skutecznie połączono najważniejsze dziedziny marketingu: badania rynku, planowanie strategiczne, kreację oraz planowanie i zakup mediów. Ze względu na wysokie kryteria merytoryczne stawiane nadsyłanym pracom, EFFIE należy do najbardziej prestiżowych i pożądanych nagród w branży marketingu na całym świecie. Po raz pierwszy Konkurs Efektywności Komunikacji Marketingowej EFFIE Awards został zorganizowany w 1968 r. w Nowym Jorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Obecnie jest on organizowany w 38 krajach świata, od 12 lat także w Polsce.

Firma Browary Regionalne ŁOMŻA Sp. z o.o. zarządza browarami w Łomży i Jędrzejowie. Najważniejszą i najdynamiczniej rozwijającą się marką spółki jest Łomża – produkowane w łomżyńskim browarze uznane piwo regionalne. W skład portfela firmy wchodzą także piwa marki Cooler, Faxe, Korona Książęca, Rybnicki oraz Strzelec. Większościowym udziałowcem spółki jest VAN PUR S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Piąta edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska
Z początkiem kwietnia br. ruszyła piąta, jubileuszowa odsłona konkursu Design By Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie grafiki na opakowanie tych kultowych pralin. Nadesłane prace powinny być ilustracją hasła marki: „Śliwka Nałęczowska – inspiruje wszystkie zmysły”. Łączna pula nagród wynosi ponad 30 000 zł. Produkty ze...
Festiwal Nowego Europejskiego Bauhausu (NEB) - inicjatywa Komisji Europejskiej, łącząca Europejski Zielony Ład z codziennym życiem i otaczającą nas przestrzenią - powraca do Brukseli po raz drugi. Z tej okazji Komisja Europejska opublikowała specjalny raport, podkreślający osiągnięcia inicjatywy oraz najważniejsze fakty i liczby.
SEC Newgate CEE nominowana w PR Week Global Awards za Lex TVN
Kampania w obronie niezależnych mediów, stworzona przez SEC Newgate CEE dla TVN Warner Bros. Discovery, otrzymała nominację do nagrody PR Week Global Awards w kategorii Issues and Crisis. To jedyny projekt z Polski, który znalazł się w tym prestiżowym gronie i walczy o zwycięstwo w konkursie wyróżniającym najlepsze agencje i kampanie na świecie.
Global Good Awards 2024. Canon nagradza młodych aktywistów
Canon EMEA, światowy lider technologii obrazowania już piąty rok z rzędu patronuje nagrodzie Canon Young Champion of the Year przyznawanej w ramach projektu Global Good Awards. Wspierając wydarzenie, firma popularyzuje osiągnięcia młodych liderów. Zgłoszenia do kategorii Canon Young Champion of the Year rozpoczęły się w lutym, a kończą 3 maja 2024 r.
Znamy skład Komitetu Organizacyjnego Effie Poland 2024
Komitet Effie Awards Poland 2024 to 15 przedstawicieli agencji członkowskich SAR i marketerów. Zaproszenie do Komitetu specjalistów zarówno ze strony agencyjnej, jak i klienta, daje całościowe spojrzenie na branżę komunikacji marketingowej w zakresie trendów i zmian, ale przede wszystkim oczekiwań i potrzeb konsumenta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764