Ekspozycja targowa to nie tylko miejsce biznesowych kontaktów i zawierania lukratywnych kontraktów, ale przede wszystkim miejsce, w którym budujemy wizerunek firmy. Dlatego Międzynarodowe Targi Poznańskie wyróżniają Złotym Akantem stoiska najlepiej zaprojektowane i przygotowane do realizacji strategii marketingowej firmy podczas targów.
Laureatami pierwszej edycji Reklama360, zostały: ADSYSTEM Sp. z o.o. z Kobierzyc i VIPERPRINT Sp. z o.o. z Częstochowy.
Nagrody „Acanthus Aureus" stały się już tradycją imprez organizowanych przez Międzynarodowe Targi Poznańskie. Organizowany dla wystawców konkurs o nagrodę „Acanthus Aureus" opiera się na następujących zasadach:
- nagrody są wręczane wyłącznie wystawcom,
- nagrody są przyznawane za najlepsze odzwierciedlenie strategii marketingowej firmy w ekspozycji targowej,
- uczestnictwo w konkursie odbywa się na podstawie zgłoszeń dokonywanych przez wystawców,
- zgłoszenie do udziału w konkursie jest bezpłatne.
Targi Reklama360 objęte były patronatem medialnym Signs.pl.
Źródło: MTP