logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złote Akanty Reklamy360 rozdane

   19.05.2014, przeczytano 5933 razy
ilustracjastrzałka

Ekspozycja targowa to nie tylko miejsce biznesowych kontaktów i zawierania lukratywnych kontraktów, ale przede wszystkim miejsce, w którym budujemy wizerunek firmy. Dlatego Międzynarodowe Targi Poznańskie wyróżniają Złotym Akantem stoiska najlepiej zaprojektowane i przygotowane do realizacji strategii marketingowej firmy podczas targów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zlote-akanty-reklamy360-rozdane,21680,artykul.html

Laureatami pierwszej edycji Reklama360, zostały: ADSYSTEM Sp. z o.o. z Kobierzyc i VIPERPRINT Sp. z o.o. z Częstochowy.

Nagrody „Acanthus Aureus" stały się już tradycją imprez organizowanych przez Międzynarodowe Targi Poznańskie. Organizowany dla wystawców konkurs o nagrodę „Acanthus Aureus" opiera się na następujących zasadach:

  • nagrody są wręczane wyłącznie wystawcom,
  • nagrody są przyznawane za najlepsze odzwierciedlenie strategii marketingowej firmy w ekspozycji targowej,
  • uczestnictwo w konkursie odbywa się na podstawie zgłoszeń dokonywanych przez wystawców,
  • zgłoszenie do udziału w konkursie jest bezpłatne.


Targi Reklama360 objęte były patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: MTP

www.reklama360.eu

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Czy to ten sam Adsystem, który rozsyła bezczelnie i regularnie spam nie reagując na zgłoszenia?

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764