Prezentujemy kampanie nagrodzone podczas XIX edycji Effie Awards. Zaczynamy od kampanii promującej 26 finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy przygotowaną przez Fundację WOŚP , która otrzymała złotą statuetkę w kategorii Positive Change: Edukacja społeczna i Pro Bono.
Podsumowanie kampanii
Jak rok rocznie angażować miliony Polaków w charytatywną zbiórkę pieniędzy, bijąc przy tym własne rekordy i będąc tematem numer jeden w mediach w całej Polsce? Kluczem jest zaangażowanie, bo to ludzie tworzą Orkiestrę. To strategia, dzięki której stworzyliśmy coś, co wymyka się standardowemu pojęciu dobroczynności i filantropii. To ruch społeczny bez precedensu na całym świecie! Namacalne doświadczanie, wspólnotowość, zaangażowanie i oddolna inicjatywa to nasza filozofia. Osiągane przez nas wyniki nie mogą kłamać. WOŚP udowadnia wszystkim i każdemu z osobna, że są dobrymi i szczęśliwymi ludźmi, a ich pomoc ma znaczenie.
WOŚP. 26. FINAŁ WOŚP – KATEGORIA POSITIVE CHANGE: EDUKACJA SPOŁECZNA I PRO BONO
Laudację odczytała Inga Songin, Regional Marketing Director, DANONE CEN:
Jak zaangażować w akcję społeczną miliony ludzi? Jak zebrać ponad 100 mln złotych, które ratują zdrowie i życie Polaków? Jak, wydając poniżej 2 mln złotych, uzyskać media o wartości 120 mln? I jak zrobić to po raz 26ty? Potrzeba akcji, która jednoczy wokół wspólnego celu, która inspiruje, która oddaje inicjatywę ludziom. Sztabom, wolontariuszom i każdemu, kto akcję wspiera. Potrzeba orkiestry, która, wie po co gra. Rozdaje co roku inne, nowsze instrumenty, na których ludzie grają wspólną melodię. Orkiestry, która daje poczucie przynależności i wiarę, że wspólnie możemy pomagać, że jesteśmy dobrymi ludźmi.
- Więcej informacji: http://effie.pl
Źródło: SKM SAR