logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złote Effie 2018: Drwittt - Na co dzień na zdrowie

  PR 17.03.2019, przeczytano 1969 razy

Ekrany naszych telewizorów okupowane są od rana do wieczora reklamami leków OTC i suplementów diety. Jak przebić się przez ten gąszcz z komunikatem odwołujacym się do argumentów o korzyściach zdrowotnych, reklamując produkt niedostępny w aptece i nie wymagający konsultacji z lekarzem lub farmaceutą? Czy możliwe jest takie wypozycjonowanie marki, aby zdystansować się zarówno od kategorii parafarmaceutyków jak i standardowych napojów bezalkoholowych? Po 11 latach przerwy marka DrWitt podjęła próbę, wracając do mediów z kampanią nagrodzoną podczas XIX edycji Effie Awards.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zlote-effie-2018%3A-drwittt---na-co-dzien-na-zdrowie,381672,artykul.html

Podstawowym wyzwaniem dla DrWitt było odwrócenie negatywnych wyników sprzedaży po przejęciu marki przez Maspex, a co za tym idzie – powrót marki po 11 latach nieobecności w mediach. Dodatkowym pretekstem do startu kampanii była również zmiana litrowych opakowań DrWitt – ze szklanych na plastikowe. Jednym z głównych celów kampanii było stworzenie wyrazistego pozycjonowania marki, którego zadaniem było uzasadnienie ceny i uwiarygodnienie zdrowotnych benefitów produktów. Aby tego dokonać, kreacje bezpośrednio nawiązywały do charakterystycznego formatu reklam suplementów diety i leków OTC. To wszystko skutecznie wpisało markę w popularny trend zdrowego stylu życia.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

DR WITT. NA CO DZIEŃ NA ZDROWIE. – KATEGORIA NAPOJE BEZALKOHOLOWE

Laudację odczytał Radek Miklaszewski, CEO Directors

Po 11 latach ciszy i restarcie - marka powstrzymała spadki sprzedaży i udowodniła, że może mieć swoje miejsce na rynku. Wykorzystała schemat iście z kategorii leków OTC - "problem - solution", który świetnie odnalazł się także w kategorii napojów bezalkoholowych. Odważne i wyraziste spozycjonowanie oraz komunikacja marki wykraczająca poza kategorię Soki Napoje Nektary okazały się genialnym posunięciem. Odróżniło to markę zarówno na rynku, jak i w portfolio grupy Maspex.

Więcej informacji: http://effie.pl

Źródło: SKM SAR

www.skmsar.org

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gifts Journal Flesz – czerwiec 2021
Kolejny miesiąc za nami, a to oznacza że czas na kolejne wydanie Gifts Journal Flesza. Co można znaleźć w czerwcowym wydaniu Flesza:
Targi Remaextra we wrześniu – Gifts Journal Flesz – maj 2021
We Fleszu magazynu Gifts Journal prezentowana jest comiesięczna dawka newsów. Co można znaleźć w majowym wydaniu Flesza:
Gifts Journal Flesz - kwiecień 2021
W najnowszym Fleszu prezentowana jest comiesięczna dawka newsów. Co można znaleźć w kwietniowym wydaniu Flesza:
Gifts Journal Flesz - marzec 2021
W najnowszym Fleszu prezentowana jest comiesięczna dawka newsów. Co można znaleźć w marcowym wydaniu Flesza:
Gifts Journal Flesz – grudzień 2020
W najnowszym Fleszu prezentowana jest comiesięczna dawka newsów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764