logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złote Effie 2018: Fundacja WOŚP gra z partnerami

   01.05.2019, przeczytano 681 razy

O działaniach Fundacji WOŚP mówi się w Polsce dużo, choć ze względów politycznych nie zawsze dobrze. Sytuacja taka stanowi dodatkowe wyzwanie marketingowe. Rozumieją to również firmy decydujące się na wizerunkowe powiązanie własnej marki z przedsięwzięciem będącym obiektem negatywnej kampanii. Jak poradzono sobie z tym wszystkim od strony komunikacyjnej?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zlote-effie-2018%3A-fundacja-wosp-gra-z-partnerami,382276,artykul.html

Podsumowanie kampanii

Fundacja WOŚP znalazła nowy sposób na realizowanie swoich statutowych celów. Po raz pierwszy organizacja NGO, bazująca na dobrowolnych datkach daje w zamian mierzalne korzyści swoim partnerom biznesowym. Można powiedzieć, że WOŚP dla swoich partnerów jest czymś w rodzaju outsourcingowego CSRu. Dzięki projektom realizowanym z największymi markami w kraju co roku bijemy kolejne rekordy dobroczynności. Marki z którymi współpracujemy realizują z nami kluczowe wyzwania marketingowe, budując świadomość i pozytywny wizerunek. Wszystko to w słusznej sprawie ratowania życia i zdrowia dzieci.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

WOŚP - Fundacja WOŚP gra z partnerami.

Laudacje odczytał Tomasz Lisewski, Global Head of Brand, Communications & Digital and Marketing, Philips

Niezależne od wielkiej sympatii dla projektu, który nauczył Polaków bezinteresownej pomocy oraz niezależnie od uznania i podziwu dla dotychczasowych dokonań, jakie przez lata udało im się zbudować, wykonali świetną robotę marketingową, której nie widzi przeciętny uczestnik ich akcji. Jak sobie poradzić z komunikacją przy rosnącej presji części opinii publicznej z jednej strony, a cyfrową transformacją z drugiej? Poradzili sobie wyjątkowo dobrze: nie tylko przeprowadzili transformację działań marketingowych oraz swojego modelu biznesowego z B2C na B2B2C, ale uwiarygodnili ją rozpoczynając współpracę z nowoczesnymi brandami, jak Play i mBank. Przenieśli się do sfery cyfrowej budując bliskie relacje z bazą klientów partnerów zaangażowanych w projekt w innowacyjny sposób jak np. z portalem iWolontariusz. Potrafili również wykorzystać zaangażowanie marketingowe marek, ich pomysły i potrzeby, łącząc z własnymi. Wszystko to przełożyło się na rekordowe wyniki i to docenili jurorzy.

Źródło: SKM SAR

www.skmsar.org

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jej czarne oczy” w najnowszym spocie dla Vision Express
Ruszyła kolejna odsłona kampanii dla Vision Express – „Wielka wyprzedaż”. Za koncepcję kreatywną nowej kampanii odpowiada agencja Walk Creative, produkcją zajął się dom produkcyjny SZUT SZUT STUDIO. Spotom towarzysz znany przebój „Jej czarne oczy” zespołu Ivan i Delfin.
Cyfrowe billboardy komunikujące się z przechodniem: To już działa
Reklamy cyfrowe zbiorą dane o przechodniach z ich smartfonów oraz na podstawie analizy wizualnej umożliwią reklamodawcom precyzyjne dotarcie z ofertą do potencjalnych klientów. Reklama coraz chętniej korzysta z rozwiązań takich jak sztuczna inteligencja czy rozszerzona rzeczywistość, a także z technologii blockchain, dzięki której może przejść rewolucję. W planach jest...
Małgorzata Socha w spocie salonów Agata
Rusza kolejna odsłona spotów telewizyjnych firmy Agata z cyklu „Dla każdego coś” z Małgorzatą  Sochą w roli głównej. W najnowszej kreacji jak zawsze nie brakuje dużej dawki humoru i lekkości przekazu. Tym razem Ambasadorka przychodzi z pomocą klientowi, który staje przed wyborem odpowiednich mebli do kuchni.
Polaków irytują nietrafne oferty i nieprzemyślany marketing
Nadmierna liczba telefonów i e-maili, zalewanie niedopasowanymi treściami oraz różnice między ofertą online a offline – to według badań SAP najczęstsze zachowania marek, które irytują konsumentów i mogą ich zniechęcić do korzystania z produktów i usług danej firmy. Dlatego coraz więcej przedsiębiorstw zaczyna stawiać pozytywne doświadczenia klientów w centrum uwagi....
Kurpiodobre! - JBB Bałdyga

Złote Effie 2018: Kurpiodobre! - JBB Bałdyga

Wyróżniaj się lub zgiń. Jak przetrwać w erze morderczej konkurencji? - radzili i pytali w tytule swojej słynnej książki Jack Trout i Steve Rivkin. Nie wiemy czy autorzy kampanii znają tę pozycję wydawniczą, ale zapewne doskonale znają tę radę: kampania JBB jest świetnym przykładem pokazującym jak znaleźć i wykorzystać wyróżniającą cechę marki, czyniąc z...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764