logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złote Effie 2018: Kampania Ikea po sąsiedzku

   03.12.2018, przeczytano 825 razy

Prezentujemy kolejną kampanię nagrodzoną podczas XIX edycji Effie Awards. Tym razem mowa o kampanii IKEA Po Sąsiedzku, która została laureatem złotej nagrody Effie w kategorii Brand Experience.

 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zlote-effie-2018%3A-kampania-ikea-po-sasiedzku,380393,artykul.html

Podsumowanie kampanii

Zbudowanie w Lublinie zaufania do IKEA przed otwarciem sklepu było wyzwaniem. Wiedzieliśmy, że tradycyjne media nie zadziałają. Celem było znalezienie okazji do dialogu z mieszkańcami, zbudowanie zainteresowania w sieci, i przełożenie tego na wkład do powiększenia ilości wizytacji i sprzedaży w sklepie. Zdecydowaliśmy, że wprowadzimy IKEA jak nowego sąsiada – przywitamy się i zaprosimy do siebie. Dlatego otworzyliśmy IKEA Po Sąsiedzku – szwedzką, domową przestrzeń, w której każdy może poczuć się dobrze i osobiście poznać markę. Zadziałało! Mieszkańcy Lublina tłumnie odwiedzali najpierw IKEA Po Sąsiedzku, a później sklep.

IKEA PO SĄSIEDZKU – KATEGORIA BRAND EXPERIENCE

Laudacje odczytał Jakub Bierzyński, CEO OMD

Laureatem złotej nagrody Effie w kategorii Brand Experience została kampania wyjątkowa. Kampania wręcz ikoniczna, która uosabia w sobie to, co w tej kategorii najważniejsze - doświadczenie marki. Gratuluję autorom odwagi, niestandardowego myślenia, wyjścia poza schemat. Stworzyliście przestrzeń dla spotkań, spędzenia czasu razem. Rzadko efektem działań reklamowych jest coś dobrego. Dobrego dla społeczności i dobrego dla ludzi. Ta kampania dała ludziom wiele dobrego. Wiele dobrego doświadczenia. Gratuluję.

Źródło: SKM SAR

www.skmsar.org

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania Play na kartę: Ukraina
Kolejna kampania nagrodzona podczas XIX edycji Effie Awards to reklama oferty Play na kartę, adresowana do Ukraińców mieszkających i pracujących w Polsce. Zarówno Play jak i konkursowi jurorzy podkreślali, że kampania była aktem odwagi ze strony operatora, a na szali położono wręcz wizerunek marki. Zgadzacie się z tą opinią?
Kampania Mbank: Rocznik 1999

Złote Effie 2018: Kampania Mbank: Rocznik 1999

W naszym cyklu prezentującym kampanie nagrodzone podczas XIX edycji Effie Awards dzisiaj Rocznik 1999. Kampania mBanku to próba przełamania trudności w dotarciu do młodego pokolenia z komunikacją marketingową typową dla instytucji finansowych. Czy się udała? Jurorzy Effie Awards byli zdania, że tak...
26. Finał WOŚP

Złote Effie 2018: 26. Finał WOŚP

Prezentujemy kampanie nagrodzone podczas XIX edycji Effie Awards. Zaczynamy od kampanii promującej 26 finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy przygotowaną przez Fundację WOŚP , która otrzymała złotą statuetkę w kategorii Positive Change: Edukacja społeczna i Pro Bono.
Polska technologia tagowania w materiałach filmowych
Interaktywność może być głównym kierunkiem rozwoju wideo w najbliższych latach. Już teraz Instagram testuje możliwość oznaczania osób i produktów w materiałach filmowych. Zaawansowaną technologią tagowania wideo dysponuje także polska firma, która właśnie uruchamia pierwszy duży projekt. Dzięki tagom wideo, marki mogą notować zwiększoną sprzedaż. Interaktywne wideo...
Polacy stworzyli algorytm precyzyjnego targetowania reklam
Każda aktywność w sieci pozostawia cyfrowe odciski palców. Algorytmy są w stanie je przetworzyć w precyzyjny profil psychologiczny każdego internauty. Polska firma zbudowała algorytm predykcyjny do przewidywania osobowości, wartości i preferencji wizualnych człowieka na podstawie śladów cyfrowych. Dzięki temu możliwe będzie precyzyjne targetowanie reklam, także pod kątem...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764