logo
WIEDZA

Złote Effie 2018: Ikea po sąsiedzku

   03.12.2018, przeczytano 349 razy

Prezentujemy kolejną kampanię nagrodzoną podczas XIX edycji Effie Awards. Tym razem mowa o kampanii IKEA Po Sąsiedzku, która została laureatem złotej nagrody Effie w kategorii Brand Experience.

 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zlote-effie-2018%3A-ikea-po-sasiedzku,380393,artykul.html

Podsumowanie kampanii

Zbudowanie w Lublinie zaufania do IKEA przed otwarciem sklepu było wyzwaniem. Wiedzieliśmy, że tradycyjne media nie zadziałają. Celem było znalezienie okazji do dialogu z mieszkańcami, zbudowanie zainteresowania w sieci, i przełożenie tego na wkład do powiększenia ilości wizytacji i sprzedaży w sklepie. Zdecydowaliśmy, że wprowadzimy IKEA jak nowego sąsiada – przywitamy się i zaprosimy do siebie. Dlatego otworzyliśmy IKEA Po Sąsiedzku – szwedzką, domową przestrzeń, w której każdy może poczuć się dobrze i osobiście poznać markę. Zadziałało! Mieszkańcy Lublina tłumnie odwiedzali najpierw IKEA Po Sąsiedzku, a później sklep.

IKEA PO SĄSIEDZKU – KATEGORIA BRAND EXPERIENCE

Laudacje odczytuje Jakub Bierzyński, CEO OMD

Laureatem złotej nagrody Effie w kategorii Brand Experience została kampania wyjątkowa. Kampania wręcz ikoniczna, która uosabia w sobie to, co w tej kategorii najważniejsze - doświadczenie marki. Gratuluję autorom odwagi, niestandardowego myślenia, wyjścia poza schemat. Stworzyliście przestrzeń dla spotkań, spędzenia czasu razem. Rzadko efektem działań reklamowych jest coś dobrego. Dobrego dla społeczności i dobrego dla ludzi. Ta kampania dała ludziom wiele dobrego. Wiele dobrego doświadczenia. Gratuluję.

Źródło: SKM SAR

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Komunikacja mobilna w okresie świątecznym
Wydawać by się mogło, że przedświąteczna gorączka panuje głównie w centrach handlowych, branży e-commerce i firmach kurierskich, jednak tak naprawdę koniec roku mocno daje o sobie znać niemal w każdym, małym czy dużym przedsiębiorstwie. Czy i jak można w tym czasie usprawnić wewnętrzne procesy komunikacyjne, a także kontakt z klientami?
Skuteczne kampanie retargetingowe - wskazówki przed sezonem świątecznych zakupów
Przed sezonem świątecznych zakupów Criteo, reklamowa platforma w otwartym Internecie, opublikowała zestaw wskazówek dotyczących retargetingu. Mają one pomóc markom i sprzedawcom detalicznym w ponownym zaangażowaniu użytkowników, którzy porzucili swoje koszyki przed dokonaniem zakupu. W Black Friday  sprzedaż internetowa w Polsce jest prawie...
7 grzechów głównych w zarządzaniu cyfrowym produktem
Zarządzanie produktem nie jest łatwym zadaniem, zwłaszcza w tak szybko zmieniającym się świecie. Szczególnie jeżeli chodzi o branże cyfrową, która z każdym rokiem zaskakuje nas czymś nowym. W zarządzaniu produktem potrzeba intuicji, która wyjdzie naprzeciw potrzebom oraz dostarczy uniwersalne rozwiązanie. Na co należy uważać chcąc osiągnąć sukces w...
Twórz content w oparciu o dane. Tylko jakie?
Jesteś odpowiedzialny za planowanie i tworzenie contentu w swojej firmie? Bazuj na danych, a osiągane przez Ciebie wyniki będą współmierne do nakładu pracy! O czym pisać? Kiedy publikować? Jaki tytuł nadać treściom? Które z nich przynoszą najwięcej ruchu, a które zupełnie nie wzbudzają zainteresowania? Sprawdź dane, na których powinieneś oprzeć...
Prognoza: 3 trendy w online marketingu warte uwagi w 2019 r.
Rok 2019 zbliża się wielkimi krokami a wraz z nim nowe trendy w marketingu online, który obejmuje SEO, media społecznościowe, PPC, czy content marketing. Jeśli chcesz, aby Twoja firma w nowy rok weszła w pełni przygotowana warto te nadchodzące trendy w strategii rozwojowej uwzględnić.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone