logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złote Effie 2018: Kampania Play na kartę: Ukraina

   16.02.2019, przeczytano 779 razy

Kolejna kampania nagrodzona podczas XIX edycji Effie Awards to reklama oferty Play na kartę, adresowana do Ukraińców mieszkających i pracujących w Polsce. Zarówno Play jak i konkursowi jurorzy podkreślali, że kampania była aktem odwagi ze strony operatora, a na szali położono wręcz wizerunek marki. Zgadzacie się z tą opinią?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zlote-effie-2018%3A-kampania-play-na-karte%3A-ukraina,381271,artykul.html

Podsumowanie kampanii

Play o kampanii: Kampania Ukraina jest kolejnym przykładem odwagi biznesowej, liderskości i innowacyjności sieci Play. Jako pierwsi stworzyliśmy dedykowaną ofertę na rozmowy i SMSy na Ukrainę. Pokazaliśmy, że rozumiemy jak ważne dla TG jest bycie w stałym kontakcie z rodziną na Ukrainie. Przygotowaliśmy ogólnopolską kampanię reklamową w języku ukraińskim, w której wystąpiła kultowa ukraińska gwiazda Okean Elzy. Nic dziwnego, ze Play jest ulubioną marką Ukraińców w Polsce.

PLAY NA KARTĘ. UKRAINA – KATEGORIA TELEKOMUNIKACJA

Laudację odczytał Michał Szaniecki, Marketing Director, Volkswagen Group Polska

Peter Drucker mówił: Kiedykolwiek widzisz biznesowy sukces, oznacza to, że ktoś kiedyś podjął ODWAŻNĄ decyzję. Laureat tego złotego Effie wykazał się bezprecedensową odwagą w znalezieniu nowego biznesu w bardzo trudnej i nasyconej kategorii. Zrobił to z bezkompromisowym rozmachem, stawiając wszystko na jedną kartę, przy okazji ryzykując uszczerbek na wizerunku swojej marki. Finalnie jednak osiągnął wielki sukces. Gratulacje dla jednego z najodważniejszych Zespołów marketingowych na rynku!

Więcej informacji: http://effie.pl

Źródło: SKM SAR

www.skmsar.org

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Branża reklamowa w kampanii wyborczej - reportaż
Tegoroczny październik przebiegał pod hasłem kampanii wyborczej. Ten okres to czas wzmożonych działań także w branży reklamowej.
Opakowanie ma większy wpływ na decyzje zakupowe niż reklama
Nawet 80 proc. decyzji zakupowych zapada w miejscu sprzedaży, a 70 proc. z nich ma charakter impulsowy. Blisko połowa milenialsów podczas robienia zakupów przemierza cały sklep, a decyduje się na ten produkt, który najbardziej się wyróżnia. To właśnie opakowanie, a nie reklama, jest najskuteczniejszym narzędziem promocji. Konsumenci zwracają uwagę nie tylko na kwestie wizualne,...
„Jej czarne oczy” w najnowszym spocie dla Vision Express
Ruszyła kolejna odsłona kampanii dla Vision Express – „Wielka wyprzedaż”. Za koncepcję kreatywną nowej kampanii odpowiada agencja Walk Creative, produkcją zajął się dom produkcyjny SZUT SZUT STUDIO. Spotom towarzysz znany przebój „Jej czarne oczy” zespołu Ivan i Delfin.
Cyfrowe billboardy komunikujące się z przechodniem: To już działa
Reklamy cyfrowe zbiorą dane o przechodniach z ich smartfonów oraz na podstawie analizy wizualnej umożliwią reklamodawcom precyzyjne dotarcie z ofertą do potencjalnych klientów. Reklama coraz chętniej korzysta z rozwiązań takich jak sztuczna inteligencja czy rozszerzona rzeczywistość, a także z technologii blockchain, dzięki której może przejść rewolucję. W planach jest...
Małgorzata Socha w spocie salonów Agata
Rusza kolejna odsłona spotów telewizyjnych firmy Agata z cyklu „Dla każdego coś” z Małgorzatą  Sochą w roli głównej. W najnowszej kreacji jak zawsze nie brakuje dużej dawki humoru i lekkości przekazu. Tym razem Ambasadorka przychodzi z pomocą klientowi, który staje przed wyborem odpowiednich mebli do kuchni.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764