Kolejna kampania nagrodzona podczas XIX edycji Effie Awards to reklama oferty Play na kartę, adresowana do Ukraińców mieszkających i pracujących w Polsce. Zarówno Play jak i konkursowi jurorzy podkreślali, że kampania była aktem odwagi ze strony operatora, a na szali położono wręcz wizerunek marki. Zgadzacie się z tą opinią?
Podsumowanie kampanii
Play o kampanii: Kampania Ukraina jest kolejnym przykładem odwagi biznesowej, liderskości i innowacyjności sieci Play. Jako pierwsi stworzyliśmy dedykowaną ofertę na rozmowy i SMSy na Ukrainę. Pokazaliśmy, że rozumiemy jak ważne dla TG jest bycie w stałym kontakcie z rodziną na Ukrainie. Przygotowaliśmy ogólnopolską kampanię reklamową w języku ukraińskim, w której wystąpiła kultowa ukraińska gwiazda Okean Elzy. Nic dziwnego, ze Play jest ulubioną marką Ukraińców w Polsce.
PLAY NA KARTĘ. UKRAINA – KATEGORIA TELEKOMUNIKACJA
Laudację odczytał Michał Szaniecki, Marketing Director, Volkswagen Group Polska
Peter Drucker mówił: Kiedykolwiek widzisz biznesowy sukces, oznacza to, że ktoś kiedyś podjął ODWAŻNĄ decyzję. Laureat tego złotego Effie wykazał się bezprecedensową odwagą w znalezieniu nowego biznesu w bardzo trudnej i nasyconej kategorii. Zrobił to z bezkompromisowym rozmachem, stawiając wszystko na jedną kartę, przy okazji ryzykując uszczerbek na wizerunku swojej marki. Finalnie jednak osiągnął wielki sukces. Gratulacje dla jednego z najodważniejszych Zespołów marketingowych na rynku!
Więcej informacji: http://effie.pl
Źródło: SKM SAR