logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złote Effie 2018: Kampania Play na kartę: Ukraina

   16.02.2019, przeczytano 530 razy

Kolejna kampania nagrodzona podczas XIX edycji Effie Awards to reklama oferty Play na kartę, adresowana do Ukraińców mieszkających i pracujących w Polsce. Zarówno Play jak i konkursowi jurorzy podkreślali, że kampania była aktem odwagi ze strony operatora, a na szali położono wręcz wizerunek marki. Zgadzacie się z tą opinią?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zlote-effie-2018%3A-kampania-play-na-karte%3A-ukraina,381271,artykul.html

Podsumowanie kampanii

Play o kampanii: Kampania Ukraina jest kolejnym przykładem odwagi biznesowej, liderskości i innowacyjności sieci Play. Jako pierwsi stworzyliśmy dedykowaną ofertę na rozmowy i SMSy na Ukrainę. Pokazaliśmy, że rozumiemy jak ważne dla TG jest bycie w stałym kontakcie z rodziną na Ukrainie. Przygotowaliśmy ogólnopolską kampanię reklamową w języku ukraińskim, w której wystąpiła kultowa ukraińska gwiazda Okean Elzy. Nic dziwnego, ze Play jest ulubioną marką Ukraińców w Polsce.

PLAY NA KARTĘ. UKRAINA – KATEGORIA TELEKOMUNIKACJA

Laudację odczytał Michał Szaniecki, Marketing Director, Volkswagen Group Polska

Peter Drucker mówił: Kiedykolwiek widzisz biznesowy sukces, oznacza to, że ktoś kiedyś podjął ODWAŻNĄ decyzję. Laureat tego złotego Effie wykazał się bezprecedensową odwagą w znalezieniu nowego biznesu w bardzo trudnej i nasyconej kategorii. Zrobił to z bezkompromisowym rozmachem, stawiając wszystko na jedną kartę, przy okazji ryzykując uszczerbek na wizerunku swojej marki. Finalnie jednak osiągnął wielki sukces. Gratulacje dla jednego z najodważniejszych Zespołów marketingowych na rynku!

Więcej informacji: http://effie.pl

Źródło: SKM SAR

www.skmsar.org

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Huawei. Make it possible

Złote Effie 2018: Huawei. Make it possible

Dane zawarte w podsumowaniu kampanii pochodzą z 2017 roku i są już nieaktualne - od tego czasu chiński producent zwiększył jeszcze sprzedaż i udział w rynku. Co charakterystyczne - odbywa się to m.in. kosztem wyraźnego spadku sprzedaży smartfonów Apple, które swą pozycję rynkową zawdzięczają w dużej mierze działaniom wizerunkowym. To pokazuje siłę marketingu Huawei,...
Fundacja WOŚP gra z partnerami
O działaniach Fundacji WOŚP mówi się w Polsce dużo, choć ze względów politycznych nie zawsze dobrze. Sytuacja taka stanowi dodatkowe wyzwanie marketingowe. Rozumieją to również firmy decydujące się na wizerunkowe powiązanie własnej marki z przedsięwzięciem będącym obiektem negatywnej kampanii. Jak poradzono sobie z tym wszystkim od strony komunikacyjnej?
Ikea. Ta kuchnia sprawdza się w życiu
Czy można osiągnąć spektakularny wzrost sprzedaży bez etykiety "Nowość!" - nie zmieniając niczego w ofercie, nie wprowadzając nowych produktów? Jurorzy Effie Awards wskazali taki przykład. Kampania kuchni IKEA doprowadziła do imponujących wzrostów sprzedaży wyłącznie dzięki nowemu pomysłowi na opowieść o istniejących od dawna w ofercie produktach. Zobaczcie jak tego...
Coraz więcej osób przegląda internet na urządzeniach mobilnych
Być może już niedługo komputery stacjonarne będą służyć nam tylko do pracy, a szukać interesujących treści w internecie będziemy wyłącznie na urządzeniach mobilnych. Jego konsumpcja na smartfonach i tabletach stale rośnie i według wielu badań generowany na nich ruch w sieci już od kilku lat przewyższa ten pochodzący z urządzeń stacjonarnych. Dlatego projektując...
Prudential - Młody Bóg

Złote Effie 2018: Prudential - Młody Bóg

W naszym cyklu prezentującym zwycięskie kampanie XIX edycji Effie Awards tym razem „Młody Bóg” - czyli reprezentant marki Prudential w trudnych rozgrywkach między uczestnikami rynku ubezpieczeniowego. Zdaniem jurorów w kampanii udało się zmotywować odbiorców do zainteresowania się własną przyszłością i powiązania tej refleksji z marką, co przełożyło się na wzrosty...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764