logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złote Effie 2018: Kurpiodobre! - JBB Bałdyga

   02.06.2019, przeczytano 1012 razy

Wyróżniaj się lub zgiń. Jak przetrwać w erze morderczej konkurencji? - radzili i pytali w tytule swojej słynnej książki Jack Trout i Steve Rivkin. Nie wiemy czy autorzy kampanii znają tę pozycję wydawniczą, ale zapewne doskonale znają tę radę: kampania JBB jest świetnym przykładem pokazującym jak znaleźć i wykorzystać wyróżniającą cechę marki, czyniąc z niej charakterystyczny rys jej tożsamości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zlote-effie-2018%3A-kurpiodobre%21---jbb-baldyga,382722,artykul.html

Podsumowanie kampanii

Razem z klientem zmieniliśmy oblicze marki JBB Bałdyga! Postawiliśmy na rodzinę, lokalność, a przede wszystkim - postawiliśmy na Kurpie! Podkreślając to co wyjątkowe w marce JBB stworzyliśmy platformę „Kurpiodobre!”, oryginalnie wpisując się we wschodzące konsumenckie trendy. Oprócz standardowych w kategorii narzędzi mocno postawiliśmy na kanały digital. Dzięki temu w stabilnej kategorii osiągnęliśmy spektakularne wzrosty zarówno jeśli chodzi o sprzedaż, jak i wszystkie założone wskaźniki wizerunkowe marki, wprowadzając ja na nowe tory na przyszłość!

ilustracjastrzałka

JBB BAŁDYGA. KURPIODOBRE! – KATEGORIA ŻYWNOŚĆ

Laudacje odczytał Radek Miklaszewski, CEO Directors

Produkowali, ważyli, liczyli, a sprzedaż osiągnęła spektakularne wyniki w swojej trudnej kategorii, bo w całym świecie nie ma skrupulatniejszego od… Kurpia. Promowali swoją markę, tak uparcie – bo w całym świecie nie ma bardziej upartego niż… Kurp – że osiągnęli doskonałe wskaźniki wizerunkowe, a w swojej komunikacji wykorzystali lokalność i miejsce pochodzenia marki.

ilustracjastrzałka

spoty telewizyjne

ilustracjastrzałka

billboardy sponsorskie

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

lokowanie produktu

ilustracjastrzałka

social media

ilustracjastrzałka

design

Źródło: SKM SAR

www.skmsar.org

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Opakowanie ma większy wpływ na decyzje zakupowe niż reklama
Nawet 80 proc. decyzji zakupowych zapada w miejscu sprzedaży, a 70 proc. z nich ma charakter impulsowy. Blisko połowa milenialsów podczas robienia zakupów przemierza cały sklep, a decyduje się na ten produkt, który najbardziej się wyróżnia. To właśnie opakowanie, a nie reklama, jest najskuteczniejszym narzędziem promocji. Konsumenci zwracają uwagę nie tylko na kwestie wizualne,...
„Jej czarne oczy” w najnowszym spocie dla Vision Express
Ruszyła kolejna odsłona kampanii dla Vision Express – „Wielka wyprzedaż”. Za koncepcję kreatywną nowej kampanii odpowiada agencja Walk Creative, produkcją zajął się dom produkcyjny SZUT SZUT STUDIO. Spotom towarzysz znany przebój „Jej czarne oczy” zespołu Ivan i Delfin.
Cyfrowe billboardy komunikujące się z przechodniem: To już działa
Reklamy cyfrowe zbiorą dane o przechodniach z ich smartfonów oraz na podstawie analizy wizualnej umożliwią reklamodawcom precyzyjne dotarcie z ofertą do potencjalnych klientów. Reklama coraz chętniej korzysta z rozwiązań takich jak sztuczna inteligencja czy rozszerzona rzeczywistość, a także z technologii blockchain, dzięki której może przejść rewolucję. W planach jest...
Małgorzata Socha w spocie salonów Agata
Rusza kolejna odsłona spotów telewizyjnych firmy Agata z cyklu „Dla każdego coś” z Małgorzatą  Sochą w roli głównej. W najnowszej kreacji jak zawsze nie brakuje dużej dawki humoru i lekkości przekazu. Tym razem Ambasadorka przychodzi z pomocą klientowi, który staje przed wyborem odpowiednich mebli do kuchni.
Polaków irytują nietrafne oferty i nieprzemyślany marketing
Nadmierna liczba telefonów i e-maili, zalewanie niedopasowanymi treściami oraz różnice między ofertą online a offline – to według badań SAP najczęstsze zachowania marek, które irytują konsumentów i mogą ich zniechęcić do korzystania z produktów i usług danej firmy. Dlatego coraz więcej przedsiębiorstw zaczyna stawiać pozytywne doświadczenia klientów w centrum uwagi....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764