logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złote Effie 2018: Kurpiodobre! - JBB Bałdyga

   02.06.2019, przeczytano 1624 razy

Wyróżniaj się lub zgiń. Jak przetrwać w erze morderczej konkurencji? - radzili i pytali w tytule swojej słynnej książki Jack Trout i Steve Rivkin. Nie wiemy czy autorzy kampanii znają tę pozycję wydawniczą, ale zapewne doskonale znają tę radę: kampania JBB jest świetnym przykładem pokazującym jak znaleźć i wykorzystać wyróżniającą cechę marki, czyniąc z niej charakterystyczny rys jej tożsamości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zlote-effie-2018%3A-kurpiodobre%21---jbb-baldyga,382722,artykul.html

Podsumowanie kampanii

Razem z klientem zmieniliśmy oblicze marki JBB Bałdyga! Postawiliśmy na rodzinę, lokalność, a przede wszystkim - postawiliśmy na Kurpie! Podkreślając to co wyjątkowe w marce JBB stworzyliśmy platformę „Kurpiodobre!”, oryginalnie wpisując się we wschodzące konsumenckie trendy. Oprócz standardowych w kategorii narzędzi mocno postawiliśmy na kanały digital. Dzięki temu w stabilnej kategorii osiągnęliśmy spektakularne wzrosty zarówno jeśli chodzi o sprzedaż, jak i wszystkie założone wskaźniki wizerunkowe marki, wprowadzając ja na nowe tory na przyszłość!

ilustracjastrzałka

JBB BAŁDYGA. KURPIODOBRE! – KATEGORIA ŻYWNOŚĆ

Laudacje odczytał Radek Miklaszewski, CEO Directors

Produkowali, ważyli, liczyli, a sprzedaż osiągnęła spektakularne wyniki w swojej trudnej kategorii, bo w całym świecie nie ma skrupulatniejszego od… Kurpia. Promowali swoją markę, tak uparcie – bo w całym świecie nie ma bardziej upartego niż… Kurp – że osiągnęli doskonałe wskaźniki wizerunkowe, a w swojej komunikacji wykorzystali lokalność i miejsce pochodzenia marki.

ilustracjastrzałka

spoty telewizyjne

ilustracjastrzałka

billboardy sponsorskie

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

lokowanie produktu

ilustracjastrzałka

social media

ilustracjastrzałka

design

Źródło: SKM SAR

www.skmsar.org

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Richard Galliano i Ron Carter - koncert (2)
Kontynuujemy cykl filmowych propozycji urozmaicających czas ograniczeń związanych z epidemią COVID-19. Mimoi ich stopniowego luzowania, unikajcie niepotrzebnego narażania siebie i innych. Zamiast tego poświęćcie chwilę na obejrzenie naszych propozycji, które pozwolą oderwać się od przytłaczającej rzeczywistości.
Medium (1985)

Kwarantanna od Reklamy: Medium (1985)

Kontynuujemy cykl filmowych propozycji urozmaicających czas kwarantanny. Jeżeli tylko możecie - zostańcie w domu, to kwestia zdrowia i życia nie tylko Waszego, ale także wszystkich, z którymi niepotrzebnie zetkniecie się poza domem. Zamiast tego poświęćcie chwilę na obejrzenie naszych propozycji, które pozwolą oderwać się od przytłaczającej rzeczywistości.
Rejs (1970)

Kwarantanna od Reklamy: Rejs (1970)

Kontynuujemy cykl filmowych propozycji urozmaicających czas kwarantanny. Jeżeli tylko możecie - zostańcie w domu, to kwestia zdrowia i życia nie tylko Waszego, ale także wszystkich, z którymi niepotrzebnie zetkniecie się poza domem. Zamiast tego poświęćcie chwilę na obejrzenie naszych propozycji, które pozwolą oderwać się od przytłaczającej rzeczywistości.
Tommy Emmanuel - Live and Solo In Pensacola, Florida
Kontynuujemy cykl filmowych propozycji urozmaicających czas kwarantanny. Jeżeli tylko możecie - zostańcie w domu, to kwestia zdrowia i życia nie tylko Waszego, ale także wszystkich, z którymi niepotrzebnie zetkniecie się poza domem. Zamiast tego poświęćcie chwilę na obejrzenie naszych propozycji, które pozwolą oderwać się od przytłaczającej rzeczywistości.
Apocalyptica - Hellfest 2017

Kwarantanna od Reklamy: Apocalyptica - Hellfest 2017

Kontynuujemy cykl filmowych propozycji urozmaicających czas kwarantanny. Jeżeli tylko możecie - zostańcie w domu, to kwestia zdrowia i życia nie tylko Waszego, ale także wszystkich, z którymi niepotrzebnie zetkniecie się poza domem. Zamiast tego poświęćcie chwilę na obejrzenie naszych propozycji, które pozwolą oderwać się od przytłaczającej rzeczywistości.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764