logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złote Effie 2018: Philips. Jaki kolor ma powietrze w twoim domu?

   24.03.2019, przeczytano 1212 razy

Wzrost sprzedaży o 486% - taki był efekt kolejnej kampanii prezentowanej w ramach cyklu poświęconego laureatom XIX edycji Effie Awards. Dodatkowym wyzwaniem był fakt, że oczyszczacze powietrza Philips będące przedmiotem kampanii to najdroższy produkt w swojej kategorii. Co zrobić, aby mimo to osiągnąć takie rezultaty sprzedaży?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zlote-effie-2018%3A-philips.-jaki-kolor-ma-powietrze-w-twoim-domu,381781,artykul.html

Podsumowanie kampanii

Celem kampanii było zbudowanie preferencji zakupowej dla oczyszczaczy Philips, które są najdroższe na rynku. Wykorzystaliśmy obróbkę danych w czasie rzeczywistym połączoną z geotargetowaniem, co pozwoliło nam wyświetlać kreacje dopasowane do bieżącej chwili w bezpośrednim otoczeniu konsumenta. Informując o zanieczyszczeniu powietrza TU i TERAZ, byliśmy w stanie spersonalizować przekaz. Dzięki temu skutecznie komunikowaliśmy USP produktu i budowaliśmy preferencję zakupową, co miało przełożenie na spektakularny sukces sprzedażowy klienta. W wyniku kampanii wartość sprzedaży wzrosła o 486%. Kampania osiągnęła też bardzo wysoką efektywność finansową – ROMI na poziomie 71%.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

PHILIPS. JAKI KOLOR MA POWIETRZE W TWOIM DOMU – KATEGORIA NOWE TECHNOLOGIE

Laudację odczytał Michał Szaniecki, Marketing Director, Volkswagen Group Polska

Nowoczesne marki towarzyszą Konsumentowi nie intruzywnie w jego życiu – podpowiadając mu, jak to życie może być lepsze – tu i teraz. Laureat tego złotego Effie w innowacyjny real-time’owy sposób zredefiniował rolę mediów, aby konsumentowi – tu i teraz – pomóc poprawić jakość jego życia. Gratulacje za ogromnie efektywną, innowacyjną i społecznie istotną kampanię – to wzór dla nas wszystkich jak nowoczesny marketing buduje wartość dodaną dla Konsumenta i biznesu.

Źródło: SKM SAR

www.skmsar.org

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gifts Journal Flesz – październik 2020
W najnowszym Fleszu prezentowana jest comiesięczna dawka newsów.
Gifts Journal Flesz – sierpień 2020
W najnowszym Fleszu prezentowana jest comiesięczna dawka newsów.
Gifts Journal Flesz – lipiec 2020
W najnowszym Fleszu przedstawiamy podsumowanie ostatniego miesiąca.
Gifts Journal Flesz– czerwiec 2020
Trudności jakie postawiła przed nami pandemia już prawie za nami. Wiele firm wraca już do normalnego trybu pracy. W najnoszym Fleszu przedstawiamy pozytwyne informacje dla branży.
Richard Galliano i Ron Carter - koncert (2)
Kontynuujemy cykl filmowych propozycji urozmaicających czas ograniczeń związanych z epidemią COVID-19. Mimoi ich stopniowego luzowania, unikajcie niepotrzebnego narażania siebie i innych. Zamiast tego poświęćcie chwilę na obejrzenie naszych propozycji, które pozwolą oderwać się od przytłaczającej rzeczywistości.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764