logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złote Effie 2018: Philips. Jaki kolor ma powietrze w twoim domu?

   24.03.2019, przeczytano 678 razy

Wzrost sprzedaży o 486% - taki był efekt kolejnej kampanii prezentowanej w ramach cyklu poświęconego laureatom XIX edycji Effie Awards. Dodatkowym wyzwaniem był fakt, że oczyszczacze powietrza Philips będące przedmiotem kampanii to najdroższy produkt w swojej kategorii. Co zrobić, aby mimo to osiągnąć takie rezultaty sprzedaży?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zlote-effie-2018%3A-philips.-jaki-kolor-ma-powietrze-w-twoim-domu,381781,artykul.html

Podsumowanie kampanii

Celem kampanii było zbudowanie preferencji zakupowej dla oczyszczaczy Philips, które są najdroższe na rynku. Wykorzystaliśmy obróbkę danych w czasie rzeczywistym połączoną z geotargetowaniem, co pozwoliło nam wyświetlać kreacje dopasowane do bieżącej chwili w bezpośrednim otoczeniu konsumenta. Informując o zanieczyszczeniu powietrza TU i TERAZ, byliśmy w stanie spersonalizować przekaz. Dzięki temu skutecznie komunikowaliśmy USP produktu i budowaliśmy preferencję zakupową, co miało przełożenie na spektakularny sukces sprzedażowy klienta. W wyniku kampanii wartość sprzedaży wzrosła o 486%. Kampania osiągnęła też bardzo wysoką efektywność finansową – ROMI na poziomie 71%.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

PHILIPS. JAKI KOLOR MA POWIETRZE W TWOIM DOMU – KATEGORIA NOWE TECHNOLOGIE

Laudację odczytał Michał Szaniecki, Marketing Director, Volkswagen Group Polska

Nowoczesne marki towarzyszą Konsumentowi nie intruzywnie w jego życiu – podpowiadając mu, jak to życie może być lepsze – tu i teraz. Laureat tego złotego Effie w innowacyjny real-time’owy sposób zredefiniował rolę mediów, aby konsumentowi – tu i teraz – pomóc poprawić jakość jego życia. Gratulacje za ogromnie efektywną, innowacyjną i społecznie istotną kampanię – to wzór dla nas wszystkich jak nowoczesny marketing buduje wartość dodaną dla Konsumenta i biznesu.

Źródło: SKM SAR

www.skmsar.org

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jej czarne oczy” w najnowszym spocie dla Vision Express
Ruszyła kolejna odsłona kampanii dla Vision Express – „Wielka wyprzedaż”. Za koncepcję kreatywną nowej kampanii odpowiada agencja Walk Creative, produkcją zajął się dom produkcyjny SZUT SZUT STUDIO. Spotom towarzysz znany przebój „Jej czarne oczy” zespołu Ivan i Delfin.
Cyfrowe billboardy komunikujące się z przechodniem: To już działa
Reklamy cyfrowe zbiorą dane o przechodniach z ich smartfonów oraz na podstawie analizy wizualnej umożliwią reklamodawcom precyzyjne dotarcie z ofertą do potencjalnych klientów. Reklama coraz chętniej korzysta z rozwiązań takich jak sztuczna inteligencja czy rozszerzona rzeczywistość, a także z technologii blockchain, dzięki której może przejść rewolucję. W planach jest...
Małgorzata Socha w spocie salonów Agata
Rusza kolejna odsłona spotów telewizyjnych firmy Agata z cyklu „Dla każdego coś” z Małgorzatą  Sochą w roli głównej. W najnowszej kreacji jak zawsze nie brakuje dużej dawki humoru i lekkości przekazu. Tym razem Ambasadorka przychodzi z pomocą klientowi, który staje przed wyborem odpowiednich mebli do kuchni.
Polaków irytują nietrafne oferty i nieprzemyślany marketing
Nadmierna liczba telefonów i e-maili, zalewanie niedopasowanymi treściami oraz różnice między ofertą online a offline – to według badań SAP najczęstsze zachowania marek, które irytują konsumentów i mogą ich zniechęcić do korzystania z produktów i usług danej firmy. Dlatego coraz więcej przedsiębiorstw zaczyna stawiać pozytywne doświadczenia klientów w centrum uwagi....
Kurpiodobre! - JBB Bałdyga

Złote Effie 2018: Kurpiodobre! - JBB Bałdyga

Wyróżniaj się lub zgiń. Jak przetrwać w erze morderczej konkurencji? - radzili i pytali w tytule swojej słynnej książki Jack Trout i Steve Rivkin. Nie wiemy czy autorzy kampanii znają tę pozycję wydawniczą, ale zapewne doskonale znają tę radę: kampania JBB jest świetnym przykładem pokazującym jak znaleźć i wykorzystać wyróżniającą cechę marki, czyniąc z...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764