logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złote Effie 2018: Philips. Jaki kolor ma powietrze w twoim domu?

   24.03.2019, przeczytano 381 razy

Wzrost sprzedaży o 486% - taki był efekt kolejnej kampanii prezentowanej w ramach cyklu poświęconego laureatom XIX edycji Effie Awards. Dodatkowym wyzwaniem był fakt, że oczyszczacze powietrza Philips będące przedmiotem kampanii to najdroższy produkt w swojej kategorii. Co zrobić, aby mimo to osiągnąć takie rezultaty sprzedaży?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zlote-effie-2018%3A-philips.-jaki-kolor-ma-powietrze-w-twoim-domu,381781,artykul.html

Podsumowanie kampanii

Celem kampanii było zbudowanie preferencji zakupowej dla oczyszczaczy Philips, które są najdroższe na rynku. Wykorzystaliśmy obróbkę danych w czasie rzeczywistym połączoną z geotargetowaniem, co pozwoliło nam wyświetlać kreacje dopasowane do bieżącej chwili w bezpośrednim otoczeniu konsumenta. Informując o zanieczyszczeniu powietrza TU i TERAZ, byliśmy w stanie spersonalizować przekaz. Dzięki temu skutecznie komunikowaliśmy USP produktu i budowaliśmy preferencję zakupową, co miało przełożenie na spektakularny sukces sprzedażowy klienta. W wyniku kampanii wartość sprzedaży wzrosła o 486%. Kampania osiągnęła też bardzo wysoką efektywność finansową – ROMI na poziomie 71%.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

PHILIPS. JAKI KOLOR MA POWIETRZE W TWOIM DOMU – KATEGORIA NOWE TECHNOLOGIE

Laudację odczytał Michał Szaniecki, Marketing Director, Volkswagen Group Polska

Nowoczesne marki towarzyszą Konsumentowi nie intruzywnie w jego życiu – podpowiadając mu, jak to życie może być lepsze – tu i teraz. Laureat tego złotego Effie w innowacyjny real-time’owy sposób zredefiniował rolę mediów, aby konsumentowi – tu i teraz – pomóc poprawić jakość jego życia. Gratulacje za ogromnie efektywną, innowacyjną i społecznie istotną kampanię – to wzór dla nas wszystkich jak nowoczesny marketing buduje wartość dodaną dla Konsumenta i biznesu.

Źródło: SKM SAR

www.skmsar.org

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ikea. Ta kuchnia sprawdza się w życiu
Czy można osiągnąć spektakularny wzrost sprzedaży bez etykiety "Nowość!" - nie zmieniając niczego w ofercie, nie wprowadzając nowych produktów? Jurorzy Effie Awards wskazali taki przykład. Kampania kuchni IKEA doprowadziła do imponujących wzrostów sprzedaży wyłącznie dzięki nowemu pomysłowi na opowieść o istniejących od dawna w ofercie produktach. Zobaczcie jak tego...
Coraz więcej osób przegląda internet na urządzeniach mobilnych
Być może już niedługo komputery stacjonarne będą służyć nam tylko do pracy, a szukać interesujących treści w internecie będziemy wyłącznie na urządzeniach mobilnych. Jego konsumpcja na smartfonach i tabletach stale rośnie i według wielu badań generowany na nich ruch w sieci już od kilku lat przewyższa ten pochodzący z urządzeń stacjonarnych. Dlatego projektując...
Prudential - Młody Bóg

Złote Effie 2018: Prudential - Młody Bóg

W naszym cyklu prezentującym zwycięskie kampanie XIX edycji Effie Awards tym razem „Młody Bóg” - czyli reprezentant marki Prudential w trudnych rozgrywkach między uczestnikami rynku ubezpieczeniowego. Zdaniem jurorów w kampanii udało się zmotywować odbiorców do zainteresowania się własną przyszłością i powiązania tej refleksji z marką, co przełożyło się na wzrosty...
Drwittt - Na co dzień na zdrowie
Ekrany naszych telewizorów okupowane są od rana do wieczora reklamami leków OTC i suplementów diety. Jak przebić się przez ten gąszcz z komunikatem odwołujacym się do argumentów o korzyściach zdrowotnych, reklamując produkt niedostępny w aptece i nie wymagający konsultacji z lekarzem lub farmaceutą? Czy możliwe jest takie wypozycjonowanie marki, aby zdystansować się zarówno...
Filmowe podsumowanie targów Remadays Warsaw 2019
W dniach od 13 do 15 lutego w Nadarzynie, odbyła się 15 edycja targów reklamy i druku RemaDays Warsaw. Przez 3 dni stoiska 810 wystawców z 27 krajów odwiedziło 21 112 zwiedzających z 52 krajów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764