logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złote Effie 2018: Philips. Jaki kolor ma powietrze w twoim domu?

   24.03.2019, przeczytano 985 razy

Wzrost sprzedaży o 486% - taki był efekt kolejnej kampanii prezentowanej w ramach cyklu poświęconego laureatom XIX edycji Effie Awards. Dodatkowym wyzwaniem był fakt, że oczyszczacze powietrza Philips będące przedmiotem kampanii to najdroższy produkt w swojej kategorii. Co zrobić, aby mimo to osiągnąć takie rezultaty sprzedaży?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zlote-effie-2018%3A-philips.-jaki-kolor-ma-powietrze-w-twoim-domu,381781,artykul.html

Podsumowanie kampanii

Celem kampanii było zbudowanie preferencji zakupowej dla oczyszczaczy Philips, które są najdroższe na rynku. Wykorzystaliśmy obróbkę danych w czasie rzeczywistym połączoną z geotargetowaniem, co pozwoliło nam wyświetlać kreacje dopasowane do bieżącej chwili w bezpośrednim otoczeniu konsumenta. Informując o zanieczyszczeniu powietrza TU i TERAZ, byliśmy w stanie spersonalizować przekaz. Dzięki temu skutecznie komunikowaliśmy USP produktu i budowaliśmy preferencję zakupową, co miało przełożenie na spektakularny sukces sprzedażowy klienta. W wyniku kampanii wartość sprzedaży wzrosła o 486%. Kampania osiągnęła też bardzo wysoką efektywność finansową – ROMI na poziomie 71%.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

PHILIPS. JAKI KOLOR MA POWIETRZE W TWOIM DOMU – KATEGORIA NOWE TECHNOLOGIE

Laudację odczytał Michał Szaniecki, Marketing Director, Volkswagen Group Polska

Nowoczesne marki towarzyszą Konsumentowi nie intruzywnie w jego życiu – podpowiadając mu, jak to życie może być lepsze – tu i teraz. Laureat tego złotego Effie w innowacyjny real-time’owy sposób zredefiniował rolę mediów, aby konsumentowi – tu i teraz – pomóc poprawić jakość jego życia. Gratulacje za ogromnie efektywną, innowacyjną i społecznie istotną kampanię – to wzór dla nas wszystkich jak nowoczesny marketing buduje wartość dodaną dla Konsumenta i biznesu.

Źródło: SKM SAR

www.skmsar.org

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Apocalyptica - Hellfest 2017

Kwarantanna od Reklamy: Apocalyptica - Hellfest 2017

Kontynuujemy cykl filmowych propozycji urozmaicających czas kwarantanny. Jeżeli tylko możecie - zostańcie w domu, to kwestia zdrowia i życia nie tylko Waszego, ale także wszystkich, z którymi niepotrzebnie zetkniecie się poza domem. Zamiast tego poświęćcie chwilę na obejrzenie naszych propozycji, które pozwolą oderwać się od przytłaczającej rzeczywistości.
Richard Galliano i Ron Carter - koncert (1)
Rozpoczynamy cykl filmowych propozycji urozmaicających czas kwarantanny. Jeżeli tylko możecie - zostańcie w domu, to kwestia zdrowia i życia nie tylko Waszego, ale także wszystkich, z którymi niepotrzebnie zetkniecie się poza domem. Zamiast tego poświęćcie chwilę na obejrzenie naszych propozycji, które pozwolą oderwać się od przytłaczającej rzeczywistości.
Koronawirus zabija branżę targową
Odwołane zlecenia, problemy z płynnością finansową i co najmniej kilka tysięcy osób bez pracy – to skutki pandemii koronawirusa dla branży targowo-wystawienniczej, która odczuła je jako jedna z pierwszych. Zakaz organizowania imprez masowych, choć formalnie nie dotyczył targów, sprawił, że firmy stanęły z dnia na dzień. Ich problemy pociągną za sobą również kłopoty w...
Hasła reklamowe: roboty lepsze od copywriterów?
Chatboty zapewniają konsumentom możliwość całodobowego kontaktu z usługodawcą, a algorytmy sztucznej inteligencji już dziś tworzą skuteczniejsze hasła reklamowe niż człowiek. Jednak na razie wdrożenie rozwiązań z zakresu SI wiąże się z wysokim kosztem inwestycyjnym. Na taki mogą sobie pozwolić tylko najbogatsze firmy. Sztuczna inteligencja najprawdopodobniej...
Branża reklamowa w kampanii wyborczej - reportaż
Tegoroczny październik przebiegał pod hasłem kampanii wyborczej. Ten okres to czas wzmożonych działań także w branży reklamowej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764