logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złote Effie Awards 2020 dla kampanii Huawei

  PR 23.11.2020, przeczytano 340 razy

Złota statuetka Effie Awards 2020 trafiła do Huawei za kampanię „To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo” w nowej kategorii konkursowej React & Sustain. Jury rozstrzygniętego wczoraj konkursu Effie doceniło oryginalność i skuteczność kampanii, z pomocą której marce udało się skutecznie odpowiedzieć na nieoczekiwane okoliczności biznesowe i w spektakularnie krótkim czasie wzmocnić więź emocjonalną z konsumentami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zlote-effie-awards-2020-dla-kampanii-huawei-,389284,artykul.html

To co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo” to kampania wizerunkowa, którą Huawei zrealizował w grudniu 2019 roku. Kampania bazowała na uniwersalnej prawdzie o przeciwnościach losu, które mogą być źródłem siły, nawiązując tym samym do wartości bliskich marce. Twarzą kampanii został ambasador marki, Robert Lewandowski, którego zawodowa kariera jest przykładem wytrwałości w pokonywaniu trudności. Trudności na swojej życiowej drodze napotyka każdy z nas, hartują nas i pozwalają sięgać po więcej, wzbogacają nas, nawet jeśli wcześniej jest to okupione wysiłkiem czy bólem. W kampanii o swoich doświadczeniach w pokonywaniu życiowych trudności opowiedzieli także Marcin Tyszka i Kuba Wojewódzki, osobowości związane z marką.

Jury konkursu Effie Awards doceniło kampanię Huawei „To co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo” za oryginalność przekazu i skuteczność w odpowiedzi na nieoczekiwane okoliczności – decyzje amerykańskiej administracji wpływające na działalność biznesową Huawei.

- Jestem dumna z tej nagrody, bo otrzymaliśmy ją za kampanię wyjątkową z punktu widzenia marki. W odważny, a zarazem subtelny sposób zaadresowaliśmy trudną sytuację, w której się znaleźliśmy. Odwołaliśmy się do uniwersalnych wartości, bliskich zarówno konsumentom, jak i Huawei, i wierzę, że właśnie dlatego kampania była skuteczna. Osiągnęliśmy cel, jakim było podtrzymanie zaufania konsumentów do marki – mówi Dorota Haller, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu Huawei CBG Polska.

- Ta kampania pokazała nam, jakie mamy oczekiwania dla kategorii React & Sustain i jej zwycięzców. Wszyscy znamy Huawei jako markę ciągłych sukcesów, natomiast to właśnie marketerzy Huawei zmierzyli się z ogromnym wyzwaniem, z dnia na dzień stali się częścią bardzo trudnej sytuacji. I właśnie takie sytuacje pokazują, jak marketerzy mogą zareagować. Huawei stworzył emocjonalną kampanię, z pozycjonowaniem swojego motta Make it possible, zbudowaną na insighcie, że trudne momenty w życiu pomagają iść do przodu, a przeciwności losu należy przezwyciężać. Myślę, że w dzisiejszych czasach jest to zachęta dla nas wszystkich, żeby iść dalej, żeby się nie poddawać i walczyć. Ogromne gratulacje dla zespołu Huawei i wszystkich agencji. Dziękujemy, że mogliśmy przyznać złoto w tej nowej kategorii – powiedziała w laudacji Inga Songin, przewodnicząca grupy jurorskiej w nowej kategorii React & Sustain, stworzonej dla projektów, których celem była obrona pozycji biznesowej i/lub reakcja na nieoczekiwane okoliczności biznesowe lub pozabiznesowe.

Kampania „To co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo” była kampanią 360 stopni i składała się na nią emisja 30-sekundowego spotu telewizyjnego z udziałem Roberta Lewandowskiego, emisja 60-sekundowego spotu w kinach i internecie – również z udziałem ambasadora marki, oraz komunikacja na nośnikach OOH w największych miastach Polski i na warszawskim lotnisku. Filmy z udziałem Marcina Tyszki i Kuby Wojewódzkiego zostały wyemitowane w kanałach digital i social media marki Huawei.

Kampania powstała we współpracy z agencjami Havas Warsaw, Wavemaker i 180heartbeats + Jung v Matt.

Złota statuetka Effie Awards za kampanię „To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo” to drugie złoto, które marka Huawei otrzymała w tym prestiżowym konkursie. W 2018 roku Huawei został nagrodzony za kampanię „Make it possible” w kategorii Long Term Marketing Experience. Firma otrzymała również brązową nagrodę Effie Awards 2018 za kampanię „Skąd biorą się mistrzowie” w kategorii Dobra Konsumenckie. W 2017 roku Huawei otrzymał srebrną statuetkę Effie w kategorii Dobra Konsumenckie za kampanię świąteczną #BePresent. Również w tym samym roku Huawei okazał się być jedyną firmą wyróżnioną w kategorii IT/Telco w europejskiej edycji konkursu Euro Effie.

Źródło: Huawei


brak ikonki
+ +

Tekst opublikował użytkownik: mrogowski

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Startuje runda finałowa „Świeć się z Energą
Internauci wybrali już 16 najpiękniej udekorowanych świątecznie polskich miast. Teraz mistrzowie województw powalczą o tytuł „Świetlnej Stolicy Polski” i charytatywne nagrody w ramach „Świeć się z Energą”. Finałowa runda głosowania w 12. edycji plebiscytu właśnie się rozpoczyna – potrwa od 14 do 25...
Kampania Corega z brązową statuetką Effie Awards Europe 2020
W konkursie Effie Awards Europe 2020 w kategorii Best of Europe - FMCG kampania "9 milionów powodów" zrealizowana dla marki Corega należącej do koncernu GSK zdobyła brązową statuetkę. To jedyny projekt z Polski nominowany i nagrodzony w tej edycji konkursu. 
Nasza agencja otrzymała nominacje do prestiżowej nagrody Transform Awards Europe 2021. Do współzawodnictwa został wytypowany projekt rozwoju Brand Advisory dla globalnego klienta Admind, firmy ABB.
28 stycznia br. o godzinie 19:00 odbędzie się największe święto branży public relations w Polsce – Gala konkursu Złote Spinacze. Wydarzenie organizowane przez Związek Firm Public Relations po raz pierwszy w historii odbędzie się w formule online.
Konkurs na identyfikację Europejskiego Centrum Filmowego Camerimage
Współorganizator festiwalu filmowego EnergaCAMERIMAGE oraz Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej ogłaszają międzynarodowy konkurs na identyfikację wizualną dla nowopowstałej instytucji kultury w Toruniu (Polska). Konkurs jest dwuetapowy i ma charakter otwarty.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764