logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złote inspiracje w druku cyfrowym od Akonda na Remadays

  PR 31.01.2020, przeczytano 1153 razy
ilustracja

Inspiracje, nowe możliwości, kreatywne pomysły i efektywne możliwości wykorzystania dostępnych technik - te hasła będą towarzyszyć prezentacji firmy Akonda na RemaDays, 12-14 lutego w Warszawie. Na największym w historii stoisku Akonda zaprezentuje praktycznie całą gamę urządzeń do obróbki po druku i zrobi to w sposób bardzo ...inspirujący! Odsłona bestsellerów nie będzie w tym roku standardowa, ponieważ motywem przewodnim, a co ważne bardzo widocznym będzie ZŁOCENIE! To właśnie inspiracje będą gwiazdami stoiska Akondy, na którym pokazane zostaną praktycznie nieograniczone możliwości złocenia i innych sposobów uszlachetniania, zabierając swych Gości do krainy.... złotem płynącej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zlote-inspiracje-w-druku-cyfrowym-od-akonda-na-remadays,385531,artykul.html

Wszyscy odwiedzający tegoroczne Targi RemaDays będą mieli możliwość zapoznania się z foliarką automatyczną GMP Qtopic 380 Auto i foliarką półautomatyczną GMP Qtopic 380F, urządzeniami produkowanymi przez firmę GMP, światowego lidera w produkcji urządzeń do uszlachetniania – laminowania/foliowania i złocenia druków cyfrowych. Cała seria tych foliarek jest odpowiedzią na rosnące wymagania rynku pod względem wysokiej jakości foliowania wydruków cyfrowych, zwiększonej prędkości w stosunku do laminatorów nabiurkowych czy jednoosobowej obsługi procesu. Dominik Szulim, współwłaściciel Akondy zaprasza na Targi RemaDays z niekłamanym entuzjazmem - Qtopic zbiera coraz większe pochwały, bo szukanie inspiracji, do których tak zachęcamy Klientów staje się coraz bardziej namacalne. Są oni często zdziwieni, że prace, które im pokazujemy wykonane zostały właśnie na Qtopicu a ogrom możliwości jakie daje ta foliarka, z zastosowaniem różnego rodzaju folii jest rozwinięciem skrzydeł, w najlepszym tego słowa znaczeniu. Akonda pokaże więc specjalnie dla swoich Gości złocenia różnego rodzaju, obrazujące kolejne etapy prac i pokazując jakże ich różne efekty.

Na stosiku będą więc nie tylko maszyny introligatorskie, ale i prace przez nie uszlachetnione, które z pewnością zainspirują naszych Gości. Naprawdę warto zobaczyć, jak zrobić vouchery, zaproszenia ślubne, kupony i inne prace, a wszystko to w wersji premium. - Drukowanie i uszlachetnianie podąża dziś właśnie w kierunku premium - jest to trend zaczerpnięty z zachodniej Europy. Właściciele drukarni i introligatorni mając tę świadomość, będą chcieli wyjść naprzeciw swoim Klientom i zaoferować im najwyższą jakość i produkt elegancki. A na foliarce Qtopic najzwyklejszy druk z maszyny cyfrowej staje się unikalnym, wysoko przetworzonym produktem prestiżowym! Dlatego właśnie jest to najpopularniejsze urządzenie do foliowania i złocenia w polskich drukarniach. Zainspirujemy więc nowymi technikami, podzielimy się bardzo chętnie doświadczeniem i wiedzą i ozłocimy naszych Gości dosłownie – kontynuuje Dominik Szulim.

Jedną z zaprezentowanych maszyn będzie też Cal One 1000, który pozwala zautomatyzować proces produkcji kalendarzy trójdzielnych. Maszyna Cal One naprawdę znacząco przyspiesza proces doklejania kalendariów do blatów/plecków, eliminując pracochłonny proces, który do tej pory możliwy był do zrealizowania tylko metodami manualnymi. W zależności od dotychczasowej organizacji pracy w drukarni, każda maszyna jest w stanie zastąpić nawet do 8 par ludzkich rąk.

– Najlepszą rekomendacją jest zadowolenie Klientów związane nie tylko z oszczędnością czasu i absolutnie trzeba podkreślić, że to ma znaczenie jeszcze w dwóch innych wymiarach – jest to po pierwsze oszczędnością kosztów a po drugie jest to gwarancją bezpieczeństwa produkcji przy coraz większych problemach z siłą roboczą – przekonuje Dominik Szulim. To polska konstrukcja, gdzie zastosowane zostały sprawdzone, wysokiej klasy materiały i podzespoły oraz innowacja techniczna potwierdzona przez Urząd Patentowy RP a sam Cal One jest jedynym takim rozwiązaniem na rynku!

To jeszcze nie wszystko! Akonda zaprezentuje też inne maszyny, które są nie tylko naszym Klientom znane, ale również chwalone i rekomendowane! Utwierdza to w przekonaniu, że warto mówić o urządzeniach, zbierających takie pochwały, warto mówić o Klientach, którzy wracają, by podjąć kolejne inwestycje! Kompleksowe wyposażenie introligatorni zapewnią oferowane przez Akondę maszyny, usprawniające i optymalizujące pracę w każdej drukarni. Wycinanie, bigowanie i perforacja na serii SCC, wysokiej jakości klejenie książek na C.P.Bourg BB3002, bigówko-falcerka Swift Speed Fold, składająca papier do 350g/m2 (łam podwójny) czy nawet 400g/m2 (łam pojedyńczy), gilotyny Digicut 49, HydroCut 80cm – to wszystko w tym roku na stoisku Akondy dla gości RemaDays 2020.

Dominik Szulim zaprasza - Nasz Zespół będzie do Państwa dyspozycji na stoisku F9 w hali F, gdzie pomożemy wskazać rozwiązania najlepsze dla Państwa drukarni. Automatyzacja procesów introligatorskich, jako odpowiedź na rosnące koszty pracy i coraz większe problemy z dostępnością wykwalifikowanych pracowników jest dziś niezwykle istotna i jest to najlepsza droga rozwoju firmy.

ilustracjastrzałka

Źródło: AKONDA s.c.


brak ikonki
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: Akonda

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania promująca drukarki Canon ze spotami w TV i muralem w centrum Warszawy
Spoty w największych stacjach telewizyjnych, mural przy metrze Politechnika, akcja influencerska, promocja w social mediach oraz na największych portalach informacyjnych – Canon wystartował ze swoją zintegrowaną kampanią pod hasłem “Piękno zasługuje na wydruk z jakością Canon”. Jej celem jest upowszechnienie w Polsce domowych wydruków oraz zbudowanie...
Europejska premiera Samsung The Wall for Virtual Production podczas targów IBC 2023
Dwa modele The Wall są już dostępne w Europie, umacniając pozycję Samsung jako lidera w obszarze wirtualnych studiów produkcyjnych XR (extended reality)
Międzynarodowy Festiwal Fotografii Przyrodniczej „Wizje Natury” to wydarzenie, które już od 18 lat integruje miłośników przyrody. Firma Nikon objęła rolę sponsora strategicznego festiwalu, konkursów Związku Polskich Fotografów Przyrody „Fotograf Roku 2023” oraz Otwartego Ogólnopolskiego Konkursu Fotografii Przyrodniczej...
Nowa grupa komunikacji marketingowej – Creative Brand Stories – skupia trzy agencje o specjalizacjach obejmujących komplementarne obszary komunikacji marketingowej. Jej celem jest dostarczanie marketerom kompleksowych rozwiązań w ramach experiential marketingu. Creative Brand Stories integruje w sobie kompetencje firm: Bossa Nova Events – od ponad 16 lat działającej w...
Rusza kampania „Tydzień Lasów FSC”
Tydzień Lasów to kampania zainicjowana przez Forest Stewardship Council, która podkreśla korzyści zrównoważonej gospodarki leśnej. Jej celem jest zwrócenie uwagi przedsiębiorców i konsumentów na to, w jaki sposób odpowiedzialna gospodarka leśna przyczynia się do ochrony środowiska, przeciwdziała spadkowi bioróżnorodności oraz...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764