logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złote Spinacze: Jury przyznało nominacje do nagrody głównej

  PR 15.10.2007, przeczytano 1344 razy

Zakończył się pierwszy etap konkursu na najlepsze kampanie PR realizowane w Polsce. Do drugiego etapu jury zakwalifikowało 30 prac zgłoszonych przez 30 instytucji. Najwięcej nominacji otrzymała agencja Partner of Promotion.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zlote-spinacze%3A-jury-przyznalo-nominacje-do-nagrody-glownej,6223,artykul.html

W tym roku do konkursu Złote Spinacze zgłoszono rekordową liczbę 73 projektów. Spośród nich jury wyłoniło 30 najlepszych. Pięć nominacji otrzymały: agencja Partner of Promotion (w tym trzy kampanie zrealizowane wspólnie z: Motorola Polska, Procter&Gamble Polska i Fundacją Grupy TP) oraz Kompania Piwowarska (dwa projekty zgłoszone samodzielne i trzy wspólnie z agencjami: Euro RSCG Sensors, Q&AConsulting i Ciszewski PR). Trzy nominacje uzyskały projekty zgłoszone przez agencję ComPress (w tym dwie kampanie przygotowane wspólnie z RWE Stoen S.A. oraz Infovide-Martix). Najbardziej zacięta walka rozegrała się wśród projektów zgłoszonych do najpopularniejszych kategorii: Kampanii edukacyjnej i CSR – rywalizowało po 12 projektów oraz PR produktu i kampanii społecznej – zgłoszono 11 projektów.

Nominowane zostały następujące projekty:

PR korporacyjny
* Gadu-Gadu: więcej niż komunikator - Partner of Promotion
* Konkurs „Eureko-Akademia Przyszłości” – ComPress S.A.
* Wprowadzenie na rynek marki InPost – pierwszego niezależnego operatora pocztowego -GENESIS

PR PR produktu
* Premiera Peroni Nastro Azzuro - Euro RSCG Sensors i Kompania Piwowarska S.A.
* Lech PILS tylko w Wielkopolsce – Q&AConsulting i Kompania Piwowarska S.A.
* Uwolnić piątek – Ciszewski PR i Kompania Piwowarska S.A.

Kampania edukacyjna
* Szkoła bez przemocy– program społeczny dzienników regionalnych i Fundacji Grupy TP – Profile Sp. z o.o. dla Polskapresse, Mediów Regionalnych i Fundacji Grupy TP
* Motorola-Diversity - Partner of Promotion i Motorola Polska
* Akademia Zdrowego Rozwoju PAMPERS - Partner of Promotion i Procter&Gamble Polska
* Nie daj się zjeść chorobie - ALERT MEDIA Communications i NUTRICIA Clinical

Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa
* Sytuacja kryzysowa - stacja dializ w Ostrowie Wlkp. - Partner of Promotion
* O tempora! O mores! Czarny PR jako narzędzie komunikacji - ITBC Communication
* Szkoła Buddyjska Agon Shu - Glaubicz Garwolińska Consultans

Public Affairs & Lobbying
* Festiwal Promocji Miast Polskich - Stroer i Feedback/Hill&Knowlton
* Oswajanie historii - Muzeum Fabryki w Manufakturze – Telma Group Communications
* Polsko-ukraińska kandydatura EURO 2012 – Profile Sp. z o.o. i Telekomunikacja Polska

Kampania społeczna
* Dźwięki Marzeń - Partner of Promotion i Fundacja Grupy TP
* Wyślij CV – ktoś czeka – Ciszewski PR
* Nie zabieraj swoich narządów do nieba - one potrzebne są tu na ziemi – Klinika Chirurgii Serca, Naczyń i Transplantologii Collegium Medium Uniwersytetu Jagiellońskiego
* Lato bez % – Homo Homini PR

Komunikacja wewnętrzna
* Komunikacja pracownikom nowej strategii LOTOS – MARTIS Consulting
* McEkspert 2007– Twenty Four Seven PR
* FLESZ - Commercial Union

Event
* F1 ROADSHOW - Renault Polska
* Zobacz Browar Nocą – Nocne Zwiedzanie Tyskich Browarów Książęcych w Tychach oraz Lech Browarów Wielkopolski w Poznaniu - Kompania Piwowarska S.A.
* Infovide Matrix Diving Exploration 2007 – ComPress S.A. i Infovide-Martix

Corporate Social Responsibility
* Inicjatywa społeczna „Warto być za!” - Kompania Piwowarska
* Prowadzący – niepijący – Marketing & Communications Consultants oraz Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce – Browary Polskie
* MediaStarter - ALERT MEDIA Communications i CANAL+ Cyfrowy sp. z o.o.
* Bezpieczna energia – ComPress S.A. i RWE Stoen S.A.

Ze skróconymi opisami nominowanych prac można zapoznać się na www.zfpr.pl/pl/dzialalnosc/spinacze_det/16 . Zwycięzcy konkursu zostaną wyłonieni w wyniku drugiego etapu głosowania, w którym jury zapozna się z pełną dokumentacją wyróżnionych kampanii. Rozstrzygnięcie nastąpi 20 listopada br., podczas gali wręczenia statuetek Złotych Spinaczy organizowanej na zakończenie pierwszego dnia kongresu PR FORUM – The ICCO Central & Eastern European Summit w hotelu Marriott w Warszawie. Nad prawidłowym przebiegiem konkursu oraz tajnością głosowania czuwa audytor konkursu, firma doradcza KPMG.

Źródło: ZFPR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764