logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złote spinacze - rekordowa liczba 73 zgłoszeń

  PR 15.09.2007, przeczytano 775 razy

Coraz większym zainteresowaniem agencji PR, departamentów PR firm, instytucji i organizacji społecznych cieszy się konkurs „Złote Spinacze, który wyłania najlepsze kampanie PR w Polsce. O statuetki Złotych Spinaczy ubiegać się będą w tym roku 73 projekty. Konkurs organizowany jest od pięciu lat przez Związek Firm Public Relations


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zlote-spinacze---rekordowa-liczba-73-zgloszen,6093,artykul.html

- Złote Spinacze stały się najważniejszym konkursem polskiej branży PR, z roku na rok cieszącym się coraz większą popularnością, jak i rosnącym prestiżem. Świadczy o tym nie tylko rekordowa ilość nadesłanych w tym roku projektów, lecz również coraz większa liczba podmiotów poddających zrealizowane kampanie ocenie jury. Szczególnie cieszy nas rosnące zainteresowanie konkursem ze strony firm i instytucji spoza Związku Firm PR – powiedział Adam Łaszyn, wiceprezes zarządu ZFPR.

Wśród 56 podmiotów zgłaszających projekty znalazło się aż 40 agencji, firm i instytucji spoza Związku Firm Public Relations oraz 16 agencji zrzeszonych w ZFPR. Rekord pobiła jedna z agencji PR, która do konkursu zgłosiła aż 9 projektów zrealizowanych w okresie 2006/2007. Największą popularnością cieszyły się kategorie: Kampania edukacyjna i CSR – po 12 zgłoszeń, PR produktu i kampania społeczna - po 11 zgłoszeń. W pozostałych kategoriach zgłoszono:- Event – 8 projektów, PR korporacyjny - 7 projektów, Public Affairs & Lobbyng – 5 projektów, Komunikacja wewnętrzna - 4 projekty, komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa – 3 projekty.

Po weryfikacji formalnej nadesłane prace przekazane zostaną trzydziestoosobowemu jury, w skład którego wchodzą między innymi przedstawiciele: PKPP Lewiatan, Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Wydawnictwa Polskapresse, Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich, Stowarzyszenia Agencji Reklamowych, Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz innych firm i instytucji. 10 października ogłoszone zostaną nominacje do nagród w poszczególnych kategoriach. Ostateczne rozstrzygnięcie i wręczenie statuetek Złotych Spinaczy nastąpi 20 listopada 2007 r. podczas uroczystej gali w Hotelu Marriott, na zakończenie pierwszego dnia kongresu PR FORUM.

Źródło: Związek Firm Public Relations

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764