Uzupełniając notki prasowe dotyczące nagród uzyskanych przez poszczególne agencje, przedstawiamy kompletne zestawienie zwycięzców 12. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations.
Jury wybrało projekty, które otrzymały statuetki w 25 kategoriach konkursowych Złotych Spinaczy 2014.
Lista zwycięskich projektów przedstawia się następująco:
KATEGORIE GŁÓWNE
PR korporacyjny
Polski Terminal Gazowy – od wątpliwości i podejrzliwości do zaufania i współpracy, historia pisana dialogiem. – Hill+Knowlton Strategies i Polskie LNG
PR produktu
Prince Polo – w 100% polskie, kultowe na Islandii – Mondelez Polska oraz Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
Public Affairs i Lobbying
Stop faworyzowaniu chińskich kolektorów NFOŚiGW! – Kobold Public Relations
Kampania Społeczna
ZOBACZ CUKRZYCĘ – REDEFINICJA CUKRZYCY. – Havas PR Warsaw
Komunikacja wewnętrzna
„Zarażamy ciekawością”- kampania wewnętrzna Orange Polska – Orange Polska i Havas PR Warsaw
Event komercyjny
Decyzją Jury statuetka w tej kategorii nie została przyznana.
Event społeczny
Debata Europa Cafe – Citybell Consulting
Launch nowego produktu, usługi lub firmy
Kampania „Zarobki bez tabu” – On Board PR i Think Kong wraz z serwisem Pracuj.pl
Corporate Social Responsibility (CSR)
Tesco dla Szkół – “Talent do niemarnowania” – Tesco Polska, Garden of Words
PR miejsca, miasta lub regionu
Jury przyznało dwie statuetki ex aequo
Zaangażujmy Śląsk – Imago PR na rzecz Urzędu Miasta Katowice
#onedayinwro – robimy InstaMovie! – Publicon
Social media
MasterCard ćwierka dla WOŚP – Headlines Porter Novelli
Bussiness-to-Bussiness PR
„Podziel się tym, co masz najlepszego” Wprowadzenie na rynek platformy charytatywni.allegro.pl – Biuro Podróży Reklamy
PR finansowy i relacje inwestorskie
Kampania komunikacyjna wspierająca IPO LiveChat Software –InnerValue
Media Relations
belVita – stworzona na śniadanie! – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants i Mondelez Polska
KATEGORIE SEKTOROWE
Technologia, IT, telekomunikacja
Mistrzowie Kodowania - Havas PR Warsaw i Samsung Electronics Polska
Finanse
MasterCard ćwierka dla WOŚP - Headlines Porter Novelli
Uroda i zdrowie – usługi zdrowotne, leki, wyroby medyczne
Ciśnienie na życie - Polpharma
Sektor spożywczy
"Z Kujawskim pomagamy pszczołom" - ZT Kruszwica S.A.
Media i styl życia
"Oglądam, czuję, myślę" - młodzi w kinie – Go Culture
Kultura
Audioriver 2013 - Agencja Allegro; (Klient: Fundacja Jest Akcja!)
Sport, turystyka, rekreacja
Apetyt na region. Podkarpackie smaki. - Citybell Consulting
Przemysł, motoryzacja, transport, logistyka
Polski Terminal Gazowy - od wątpliwości i podejrzliwości do zaufania i współpracy, historia pisana dialogiem. - Hill+Knowlton Strategies i Polskie LNG
NGO i Sektor Publiczny
Dick Dobrowolski, czyli "how to spin, how to win" – Publicon
KATEGORIE SPECJALNE
Kreatywność
"Zrobimy Cię na Biało" - ATLAS i Telma Agency Communications
Efektywność
Zaangażujmy Śląsk - Imago PR na rzecz Urzędu Miasta Katowice
Źródło: ZFPR