logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złote Spinacze 2015: Zwycięzcy 13. edycji konkursu

   07.12.2015, przeczytano 2548 razy
ilustracja

Znamy zwycięzców 13. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury wybrało projekty, które otrzymały statuetki w 26 kategoriach konkursowych Złotych Spinaczy 2015. Partnerem merytorycznym audytującym konkurs jest firma KPMG.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zlote-spinacze-2015%3A-zwyciezcy-13.-edycji-konkursu,26777,artykul.html

Lista wszystkich zwycięskich projektów przedstawia się następująco:

KATEGORIE GŁÓWNE

PR korporacyjny: Przestrzeń pasji na Orange.Jobs – Havas PR Warsaw i Orange Polska

PR produktu: Ciągnik dla rolnika nie dla komornika – Unicorn Media

Public Affairs i Lobbying: Kampania #Ocal książki – Hill+Knowlton Strategies Poland

Kampania Społeczna: Adoptuj pszczołę 2 – Greenpeace

Komunikacja wewnętrzna: Zakosztować filozofii – Nexteer w Europie – Imago PR z i dla Nexteer Automotive

Event komercyjny: European Rover Challenge – Planet PR

Event społeczny: Europejskie Forum Nowych Idei 2014 – Konfederacja Lewiatan

Launch nowego produktu, usługi lub firmy: „Wiedźmin 3: Dziki Gon” polskim eksportowym dobrem narodowym – Monday Public Relations i CD PROJEKT RED

Corporate Social Responsibility (CSR): Tatuaże Wolności – Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Polska, Laboratorium PR

PR miejsca, miasta lub regionu: Leśne Ślady Natury – Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Łodzi, Telma Communications Agency

Social media: #Oddaj serce / #GiveYourHeart – Polskie Towarzystwo Programów Zdrowotnych i Agencja Projekt PR

Business-to-Business PR:  Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność – Grupa Azoty i Maurent PR

PR finansowy i relacje inwestorskie: Selvita – jak polscy naukowcy zdobyli miliony na walkę z rakiem – InnerValue Investor Relations i Selvita

Media Relations: Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność – Grupa Azoty i Maurent PR
 

KATEGORIE SEKTOROWE

Technologia, IT, telekomunikacja: „Lords of the Fallen”- największa polska superprodukcja 2014 roku – Hill+Knowlton Strategies Poland

Finanse: “Nie daj się zrobić w słupa” – Kontrola Skarbowa

Uroda, Higiena i Styl Życia: Promocja książki „Kuchnia Fit” Konrada Gacy w blogosferze  - Synertime wraz z Gaca System

Sektor spożywczy: „Pasaż Tesco. Poznaj bliskiego sąsiada” -  Garden of Words, Tesco Polska

Kultura i Media: Kampania #Ocal książki – Hill+Knowlton Strategies Poland

Medycyna i Zdrowie: Przygotuj się na wstrząs! – Polpharma we współpracy z Flywheel PR, Telescope, Brand Garden

Sport, turystyka, rekreacja: Polsko rusz się! – Coca-Cola Poland Services, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants i Fundacja SportSupport

Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze: Centrum Posnania – jedno z największych przedsięwzięć deweloperskich w Polsce i Europie Centralnej. – Havas PR Warsaw, Centrum Posnania

Przemysł, motoryzacja, transport, logistyka: Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność – Grupa Azoty i Maurent PR

NGO i Sektor Publiczny: Adoptuj pszczołę 2 – Greenpeace

KATEGORIE SPECJALNE

Kreatywność: Przestrzeń pasji na Orange.Jobs – Orange Polska i Havas PR Warsaw

Efektywność: Adoptuj pszczołę 2 - Greenpeace

Źródło: Związek Firm Public Relations

www.zlotespinacze.p

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żabka przyznała nagrodę specjalną w 24. konkursie Galerii Plakatu AMS
Grupa Żabka przyznała nagrodę specjalną 24. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS pod hasłem „Wygodnie i odpowiedzialnie, czyli jak?”. Otrzymała ją Katarzyna Panek. Przyznano także dwa wyróżnienia, które trafiły do Anny Czochary i współautorek drugiej pracy – Agaty Gołębiewskiej oraz Natalii Majchrzak. Konkurs już od prawie dwóch dekad...
Złote Spinacze 2023 rozdane!
Znamy zwycięzców 21. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało łącznie 97 nagród – 28 Złotych, 36 Srebrnych oraz 33 Brązowe Spinacze. W tym roku trzy agencje PR zdobyły tytuł „Najlepszego w konkursie” i odebrały podczas Gali Tytanowe Spinacze.
42 brązowe, 23 srebrne i 5 złotych statuetek Effie Awards 2023
Nagrody za najbardziej efektywne kampanie i rozwiązania biznesowe zostały wręczone 7 listopada w Teatrze Wielkim-Operze Narodowej w Warszawie. Tegoroczne Jury Effie, które obradowało pod przewodnictwem Magdaleny Kotlarczyk, Dyrektorki Google Polska, która...
German Design Awards 2024 dla baterii kuchennych Omnires
Bateria z intuicyjnym systemem do filtrowania wody, zaprojektowana przez Paulinę Shacalis, otrzymała prestiżową nagrodę w międzynarodowym konkursie German Design Awards 2024. Jury doceniło ten minimalistyczny projekt, który jest przykładem innowacyjnego myślenia marki i świadomego podejścia do projektowania.
Reprezentantki UW ze srebrem w mistrzostwach świata PR
W listopadzie trzydzieści drużyn z Azji, Europy, Afryki i Ameryki Północnej rywalizowało ze sobą w organizowanym przez ICCO (International Communication Consultancy Organization) konkursie dla młodych, kreatywnych specjalistów Public Relations.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764