logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złote Spinacze 2016: Pełna lista nagród

  PR 12.12.2016, przeczytano 1405 razy

Poznaliśmy zwycięzców XIV edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. W tym roku Jury nagrodziło projekty w 27 kategoriach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zlote-spinacze-2016%3A-pelna-lista-nagrod,30818,artykul.html

Ogłoszenie wyników i rozdanie  nagród odbyło się 2 grudnia w trakcie uroczystej Gali, poprowadzonej przez p. Jarosława Kuźniara w hotelu Westin w Warszawie. Gratulujemy wszystkim nagrodzonym i nominowanym. Serdecznie dziękujemy Jury i Prowadzącemu oraz Sponsorom i Partnerom za niezwykle udany konkurs i emocjonującą Galę. Audytorem konkursu była firma KPMG.

W tym roku po raz pierwszy jurorzy przyznali nominowanym projektom statuetki w trzech kolorach: złotym, srebrnym i brązowym. W Kategoriach głównych i sektorowych jurorzy przyznawali Złotego, Srebrnego i Brązowego Spinacza, natomiast w kategoriach specjalnych tylko Złotego Spinacza.

Lista wszystkich nominowanych projektów przedstawia się następująco:

Kategorie Główne

PR korporacyjny

  • SREBRO

Świeć się z Energą Grupa Energa - Q&A Communications

Komunikacja przejęcia TVN przez Scripps Networks Interactive - MSLGROUP, Scripps Networks Interactive

PR produktu

  • SREBRO

„Skarb Nathana Drake’a” - MSLGROUP, PlayStation Polska

  • BRĄZ

„Spotkajmy się SAMi – przywracamy spotkaniom prawdziwy sens” - Havas PR, Samsung Electronics Polska      

JEDNO ŻYCZENIE PAMPERS I UNICEF - Partner of Promotion

Komunikacja antykryzysowa i komunikacja kryzysowa

  • ZŁOTO

Czystsze powietrze dla wrocławian  - Komunikacja Plus, Kogeneracja z Grupy EDF         

  • SREBRO

Polacy wreszcie mają własną wyścigówkę – Arrinerę! - LoveBrands Relations

Kampania społeczna

  • SREBRO

Szlachetny Projekt Filmowy - Stowarzyszenie WIOSNA, Biuro Podróży Reklamy

NIE CHCĘ BYĆ STRAŻAKIEM - WALK, Fundacja Integracja

  • BRĄZ

HIVokryzja – Wyleczmy się - Fundacja Studio Psychologii Zdrowia, Planet PR

Komunikacja wewnętrzna

  • ZŁOTO

10 tysięcy pracowników, 10 tysięcy projektów klientów  - Castorama Polska, Made in PR

  • SREBRO

Kampania „Focus on Success” opracowana dla Novo Nordisk - Grayling Poland , Novo Nordisk

Event komercyjny

  • BRĄZ

H&M KRÓLESTWO - Endorfina Events , H&M, VML Poland

Podaruj Słońce - Owocowa Strona Żywiec Zdrój - Żywiec Zdrój, Garden of Words

Event społeczny

  • BRĄZ

WARSZAWSKI WEEKEND KSIĘGARŃ KAMERALNYCH - Miasto Stołeczne Warszawa     

7 miliardów Innych - Pan Pikto, Belleville            

Daj się oświecić - PGE Obrót, ElPadre   

Launch nowego produktu, usługi lub firmy

  • ZŁOTO

Droga do mistrzostwa - BMW Group Polska, Havas PR, Initative Media

  • SREBRO

ARDOR AUCTIONS – DOM AUKCYJNY MOTORYZACJI KLASYCZNEJ - Public Dialog, Ardor Auctions

Corporate Social Responsibility

  • ZŁOTO

ADAMED SmartUP - Fundacja Grupy Adamed, Walk

  • SREBRO

Od Kodeksu etyki do komiksu o etyce. - Martis CONSULTING, Grupa LOTOS       

  • BRĄZ

Po Stronie Natury - Żywiec Zdrój, Garden of Words       

Social media

  • ZŁOTO

KUCHNIA DANTEGO PRZEDSTAWIA: MALMA, EKSPERT WŁOSKIEJ KUCHNI - MSLGROUP          

  • SREBRO

#12ZAWODNIK  - Bank Zachodni WBK, RED8

  • BRĄZ

Reebok “poluje” na mikroinfluencerów   - Rc2 RACZKIEWICZ CHENCZKE CONSULTANTS             

Business-to-business

  • ZŁOTO

Starcie Szlifierzy - Havas PR, 3M Poland

  • SREBRO

Program Rozwoju Eksportu Banku Zachodniego WBK - Bank Zachodni WBK, PR ZOOM bsc, Headlines Porter Novelli     

  • BRĄZ

The Venture - MSLGROUP, WYBOROWA PERNOD RICARD

PR finansowy i relacje inwestorskie

  • ZŁOTO

Biomed-Lublin: pokonać fatum „polskiej krwi” - Lighthouse Consultants

  • SREBRO             

Komunikacja przejęcia TVN przez Scripps Networks Interactive - MSLGROUP, Scripps Networks Interactive       

Media relations

  • ZŁOTO

Weekend Otwarcia Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016 - Komunikacja Plus, Biuro Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016

  • SREBRO

ARDOR AUCTIONS – DOM AUKCYJNY MOTORYZACJI KLASYCZNEJ - Public Dialog, Ardor Auctions

Employer Branding

  • ZŁOTO

Program Laboratorium Kariery Polpharma - POLPHARMA          

  • SREBRO

Od newcomera do lidera - LINKLEADERS , LUXOFT POLAND

  • BRĄZ

Poczuj miętę - Capgemini Polska, MJCC

Content Marketing

  • ZŁOTO

Kuchnia Spotkań IKEA - IKEA, Garden of Words, Grupa Kalicińscy.com, MEC, K2 Internet, Blue Ivy

  • SREBRO             

Sztuka Składania Historii powered by Intel - Intel, Monday PR  

  • BRĄZ

By me - PORTA KMI POLAND, ALERT MEDIA COMMUNICATIONS

Custom Publishing

  • ZŁOTO

Biromaniak. Magazyn pracowników Grupy Żywiec - Grupa Żywiec

  • SREBRO             

Akademia Roca – Łazienka dostępna - Solski BM, Roca Polska, Fabric Studio

Serwis specjalny 90-lecia powstania Lasów Państwowych - Publicon PR

Kategorie sektorowe

Technologia, IT, telekomunikacja

  • SREBRO

Sztuka Składania Historii powered by Intel - Intel, Monday PR  

  • BRĄZ

Spotkajmy się SAMi – przywracamy spotkaniom prawdziwy sens - Havas PR, Samsung Electronics Polska         

Finanse

  • ZŁOTO

#12ZAWODNIK  - Bank Zachodni WBK, RED8

  • SREBRO

Program Rozwoju Eksportu Banku Zachodniego WBK - Bank Zachodni WBK, PR ZOOM bsc, Headlines Porter Novelli     

  • BRĄZ

IQ = Innovation & Quality - Deutsche Bank Polska           

Sektor spożywczy

  • SREBRO

Przyjaciółka z Kalifornii - People PR, California Prune Board       

  • BRĄZ

Wargorr w Wedlu - 24/7Communication           

Podaruj radość, czyli Świąteczna Trasa Ciężarówek Coca-Cola - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, Coca-Cola Poland Services              

Kultura i media

  • ZŁOTO

Young Arts Festival - Fundacja Young Arts

  • SREBRO

Komunikacja przejęcia TVN przez Scripps Networks Interactive - MSLGROUP, Scripps Networks Interactive       

Weekend Otwarcia Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016 - Komunikacja Plus, Biuro Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016

Medycyna i Zdrowie

  • ZŁOTO

HIVokryzja – Wyleczmy się - Fundacja Studio Psychologii Zdrowia, Planet PR    

  • SREBRO

Atopowi Bohaterowie - Havas PR, Emolium/Sanofi

  • BRĄZ

Suchość pochwy – problem powszechny i temat tabu – Profile

Sport, turystyka, rekreacja

  • BRĄZ

Reebok “poluje” na mikroinfluencerów - Rc2 RACZKIEWICZ CHENCZKE CONSULTANTS

Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze

  • ZŁOTO

Kuchnia Spotkań IKEA - IKEA, Garden of Words, Grupa Kalicińscy.com, MEC, K2, Internet, Blue Ivy

  • SREBRO             

.KTW - niespodzianka pod „Spodkiem” - Imago Public Relations

10 tysięcy pracowników, 10 tysięcy projektów klientów  Castorama Polska, - Made in PR

Przemysł, motoryzacja, transport, logistyka

  • ZŁOTO

Czystsze powietrze dla wrocławian - Komunikacja Plus, Kogeneracja z Grupy EDF

  • SREBRO

Starcie Szlifierzy - Havas PR, 3M Poland

  • BRĄZ

Przewozy Regionalne kolejowym liderem podczas ŚDM 2016 - Komunikacja Plus, Przewozy Regionalne

NGO i sektor publiczny

  • ZŁOTO

Znani Zaginieni - Fundacja ITAKA  Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych - Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Polska, Posterscope Polska

  • SREBRO

OPEN A DOOR TO ISRAEL - Partner of Promotion, Ambasada Izraela      

  • BRĄZ

TworzyMY atmosferę – Profile

Kategorie specjalne

Kreatywność

  • ZŁOTO

Kuchnia Spotkań IKEA - "IKEA, Garden of Words, Grupa Kalicińscy.com, MEC, K2, Internet, Blue Ivy"

Efektywność

  • ZŁOTO

Znani Zaginieni - Fundacja ITAKA – Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych, Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Polska, Posterscope Polska

Źródło: Związek Firm Public Relations

www.zlotespinacze.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764