logo
WIADOMOŚCI

Złote Spinacze 2016: Pełna lista nagród

Mateusz Zawiślak  PR 12.12.2016, przeczytano 777 razy

Poznaliśmy zwycięzców XIV edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. W tym roku Jury nagrodziło projekty w 27 kategoriach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zlote-spinacze-2016:-pelna-lista-nagrod,30818,artykul.html

Ogłoszenie wyników i rozdanie  nagród odbyło się 2 grudnia w trakcie uroczystej Gali, poprowadzonej przez p. Jarosława Kuźniara w hotelu Westin w Warszawie. Gratulujemy wszystkim nagrodzonym i nominowanym. Serdecznie dziękujemy Jury i Prowadzącemu oraz Sponsorom i Partnerom za niezwykle udany konkurs i emocjonującą Galę. Audytorem konkursu była firma KPMG.

W tym roku po raz pierwszy jurorzy przyznali nominowanym projektom statuetki w trzech kolorach: złotym, srebrnym i brązowym. W Kategoriach głównych i sektorowych jurorzy przyznawali Złotego, Srebrnego i Brązowego Spinacza, natomiast w kategoriach specjalnych tylko Złotego Spinacza.

Lista wszystkich nominowanych projektów przedstawia się następująco:

Kategorie Główne

PR korporacyjny

  • SREBRO

Świeć się z Energą Grupa Energa - Q&A Communications

Komunikacja przejęcia TVN przez Scripps Networks Interactive - MSLGROUP, Scripps Networks Interactive

PR produktu

  • SREBRO

„Skarb Nathana Drake’a” - MSLGROUP, PlayStation Polska

  • BRĄZ

„Spotkajmy się SAMi – przywracamy spotkaniom prawdziwy sens” - Havas PR, Samsung Electronics Polska      

JEDNO ŻYCZENIE PAMPERS I UNICEF - Partner of Promotion

Komunikacja antykryzysowa i komunikacja kryzysowa

  • ZŁOTO

Czystsze powietrze dla wrocławian  - Komunikacja Plus, Kogeneracja z Grupy EDF         

  • SREBRO

Polacy wreszcie mają własną wyścigówkę – Arrinerę! - LoveBrands Relations

Kampania społeczna

  • SREBRO

Szlachetny Projekt Filmowy - Stowarzyszenie WIOSNA, Biuro Podróży Reklamy

NIE CHCĘ BYĆ STRAŻAKIEM - WALK, Fundacja Integracja

  • BRĄZ

HIVokryzja – Wyleczmy się - Fundacja Studio Psychologii Zdrowia, Planet PR

Komunikacja wewnętrzna

  • ZŁOTO

10 tysięcy pracowników, 10 tysięcy projektów klientów  - Castorama Polska, Made in PR

  • SREBRO

Kampania „Focus on Success” opracowana dla Novo Nordisk - Grayling Poland , Novo Nordisk

Event komercyjny

  • BRĄZ

H&M KRÓLESTWO - Endorfina Events , H&M, VML Poland

Podaruj Słońce - Owocowa Strona Żywiec Zdrój - Żywiec Zdrój, Garden of Words

Event społeczny

  • BRĄZ

WARSZAWSKI WEEKEND KSIĘGARŃ KAMERALNYCH - Miasto Stołeczne Warszawa     

7 miliardów Innych - Pan Pikto, Belleville            

Daj się oświecić - PGE Obrót, ElPadre   

Launch nowego produktu, usługi lub firmy

  • ZŁOTO

Droga do mistrzostwa - BMW Group Polska, Havas PR, Initative Media

  • SREBRO

ARDOR AUCTIONS – DOM AUKCYJNY MOTORYZACJI KLASYCZNEJ - Public Dialog, Ardor Auctions

Corporate Social Responsibility

  • ZŁOTO

ADAMED SmartUP - Fundacja Grupy Adamed, Walk

  • SREBRO

Od Kodeksu etyki do komiksu o etyce. - Martis CONSULTING, Grupa LOTOS       

  • BRĄZ

Po Stronie Natury - Żywiec Zdrój, Garden of Words       

Social media

  • ZŁOTO

KUCHNIA DANTEGO PRZEDSTAWIA: MALMA, EKSPERT WŁOSKIEJ KUCHNI - MSLGROUP          

  • SREBRO

#12ZAWODNIK  - Bank Zachodni WBK, RED8

  • BRĄZ

Reebok “poluje” na mikroinfluencerów   - Rc2 RACZKIEWICZ CHENCZKE CONSULTANTS             

Business-to-business

  • ZŁOTO

Starcie Szlifierzy - Havas PR, 3M Poland

  • SREBRO

Program Rozwoju Eksportu Banku Zachodniego WBK - Bank Zachodni WBK, PR ZOOM bsc, Headlines Porter Novelli     

  • BRĄZ

The Venture - MSLGROUP, WYBOROWA PERNOD RICARD

PR finansowy i relacje inwestorskie

  • ZŁOTO

Biomed-Lublin: pokonać fatum „polskiej krwi” - Lighthouse Consultants

  • SREBRO             

Komunikacja przejęcia TVN przez Scripps Networks Interactive - MSLGROUP, Scripps Networks Interactive       

Media relations

  • ZŁOTO

Weekend Otwarcia Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016 - Komunikacja Plus, Biuro Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016

  • SREBRO

ARDOR AUCTIONS – DOM AUKCYJNY MOTORYZACJI KLASYCZNEJ - Public Dialog, Ardor Auctions

Employer Branding

  • ZŁOTO

Program Laboratorium Kariery Polpharma - POLPHARMA          

  • SREBRO

Od newcomera do lidera - LINKLEADERS , LUXOFT POLAND

  • BRĄZ

Poczuj miętę - Capgemini Polska, MJCC

Content Marketing

  • ZŁOTO

Kuchnia Spotkań IKEA - IKEA, Garden of Words, Grupa Kalicińscy.com, MEC, K2 Internet, Blue Ivy

  • SREBRO             

Sztuka Składania Historii powered by Intel - Intel, Monday PR  

  • BRĄZ

By me - PORTA KMI POLAND, ALERT MEDIA COMMUNICATIONS

Custom Publishing

  • ZŁOTO

Biromaniak. Magazyn pracowników Grupy Żywiec - Grupa Żywiec

  • SREBRO             

Akademia Roca – Łazienka dostępna - Solski BM, Roca Polska, Fabric Studio

Serwis specjalny 90-lecia powstania Lasów Państwowych - Publicon PR

Kategorie sektorowe

Technologia, IT, telekomunikacja

  • SREBRO

Sztuka Składania Historii powered by Intel - Intel, Monday PR  

  • BRĄZ

Spotkajmy się SAMi – przywracamy spotkaniom prawdziwy sens - Havas PR, Samsung Electronics Polska         

Finanse

  • ZŁOTO

#12ZAWODNIK  - Bank Zachodni WBK, RED8

  • SREBRO

Program Rozwoju Eksportu Banku Zachodniego WBK - Bank Zachodni WBK, PR ZOOM bsc, Headlines Porter Novelli     

  • BRĄZ

IQ = Innovation & Quality - Deutsche Bank Polska           

Sektor spożywczy

  • SREBRO

Przyjaciółka z Kalifornii - People PR, California Prune Board       

  • BRĄZ

Wargorr w Wedlu - 24/7Communication           

Podaruj radość, czyli Świąteczna Trasa Ciężarówek Coca-Cola - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, Coca-Cola Poland Services              

Kultura i media

  • ZŁOTO

Young Arts Festival - Fundacja Young Arts

  • SREBRO

Komunikacja przejęcia TVN przez Scripps Networks Interactive - MSLGROUP, Scripps Networks Interactive       

Weekend Otwarcia Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016 - Komunikacja Plus, Biuro Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016

Medycyna i Zdrowie

  • ZŁOTO

HIVokryzja – Wyleczmy się - Fundacja Studio Psychologii Zdrowia, Planet PR    

  • SREBRO

Atopowi Bohaterowie - Havas PR, Emolium/Sanofi

  • BRĄZ

Suchość pochwy – problem powszechny i temat tabu – Profile

Sport, turystyka, rekreacja

  • BRĄZ

Reebok “poluje” na mikroinfluencerów - Rc2 RACZKIEWICZ CHENCZKE CONSULTANTS

Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze

  • ZŁOTO

Kuchnia Spotkań IKEA - IKEA, Garden of Words, Grupa Kalicińscy.com, MEC, K2, Internet, Blue Ivy

  • SREBRO             

.KTW - niespodzianka pod „Spodkiem” - Imago Public Relations

10 tysięcy pracowników, 10 tysięcy projektów klientów  Castorama Polska, - Made in PR

Przemysł, motoryzacja, transport, logistyka

  • ZŁOTO

Czystsze powietrze dla wrocławian - Komunikacja Plus, Kogeneracja z Grupy EDF

  • SREBRO

Starcie Szlifierzy - Havas PR, 3M Poland

  • BRĄZ

Przewozy Regionalne kolejowym liderem podczas ŚDM 2016 - Komunikacja Plus, Przewozy Regionalne

NGO i sektor publiczny

  • ZŁOTO

Znani Zaginieni - Fundacja ITAKA  Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych - Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Polska, Posterscope Polska

  • SREBRO

OPEN A DOOR TO ISRAEL - Partner of Promotion, Ambasada Izraela      

  • BRĄZ

TworzyMY atmosferę – Profile

Kategorie specjalne

Kreatywność

  • ZŁOTO

Kuchnia Spotkań IKEA - "IKEA, Garden of Words, Grupa Kalicińscy.com, MEC, K2, Internet, Blue Ivy"

Efektywność

  • ZŁOTO

Znani Zaginieni - Fundacja ITAKA – Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych, Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Polska, Posterscope Polska

Źródło: Związek Firm Public Relations

www.zlotespinacze.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

54. edycja Standout. Ambiente 2018
Tradycyjnie już po największych targach w Polsce i Europie portal Exspace.pl organizuje StandOUT. - plebiscyt na stoiska, które poprawiają standardy architektury i wzornictwa w branży wystawienniczej. W ramach pięćdziesiątej czwartej edycji StandOUT. Ambiente 2018 architekci współpracujący z portalem Exspace.pl nominowali 31 projektów, które mają szansę na zdobycie prest...
Konkurs na logo Wielkopolska Bike
Zarząd Województwa Wielkopolskiego ogłasza Konkurs na opracowanie logo „Wielkopolska BIKE”. Celem konkursu jest wybór najlepszej koncepcji logo regionalnego systemu szlaków rowerowych pn. Wielkopolska BIKE oraz wyłonienie wykonawcy systemu identyfikacji wizualnej.
Roland DG Global SE Awards 2018: Polacy odpadli w półfilane
Dwaj specjaliści z serwisu firmy ALPHASET na Słowacji - Michal Peniaško i Vincent Votruba - reprezentować będą nasz region podczas kwietniowego finału konkursu dla serwisantów Global SE Awards 2018. W półfinale Polskę reprezentowali Łukasz Maliszewski (Igepa Polska) oraz Łukasz Zgórski (Polkos).
Gdynia przyzna granty na działania w przestrzeni miejskiej
Trwa nabór ofert w konkursie na wdrażanie dobrych praktyk projektowych, organizowanym przez PPNT Gdynia – Centrum Designu. O dotację mogą obiegać się organizacje pożytku publicznego działające w obszarze wzornictwa i rewitalizacji.
Nowe kategorie, punktacja i przewodniczący jury KTR
Czy można iść do przodu, mając trzy nogi? Nawet trzeba. Dlatego teraz w konkursie KTR są trzy kategorie główne, w których można zgłaszać swoje prace. Communication, Craft i Design.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone