logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złote Spinacze 2017: Nagroda Publiczności - startuje głosowanie

   24.10.2017, przeczytano 982 razy
ilustracjastrzałka

Po raz pierwszy w Złotych Spinaczach na nagrody w konkursie wpływ będzie miała publiczności. W ramach Złotych Spinaczy 2017 zostanie przyznana Nagroda Publiczności – statuetkę zwycięzca otrzyma podczas Gali Złotych Spinaczy 1 grudnia br. Internetowe głosowanie wystartowało dzisiaj i potrwa do 24 listopada do godz. 24:00. Głosy może oddawać każdy zainteresowany. W konkursie bierze udział 28 projektów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zlote-spinacze-2017%3A-nagroda-publicznosci---startuje-glosowanie,34228,artykul.html

Konkurs na Nagrodę Publiczności organizowany jest w ramach Złotych Spinaczy 2017. Biorą w nim udział projekty, które otrzymały nominację w Złotych Spinaczach oraz zgłosiły swoje zainteresowanie już na etapie zgłaszania projektu do konkursu głównego. Głosujący zapoznając się z projektami mają do dyspozycji krótki opis projektu oraz specjalnie przygotowany w tym celu poster. Konkurs skierowany jest do branży PR, ale także wszystkich pasjonatów public relations, którzy poprzez swoje zaangażowanie mają realny wpływ na przyznane w konkursie nagrody.

Głosowanie odbywa się poprzez dedykowaną do tego platformę, na którą można się dostać poprzez stronę zlotespinacze.pl. W głosowaniu biorą udział wszyscy zainteresowani. Głosy można oddawać raz na dobę, co oznacza że po 24 godzinach od ostatniego głosowania system pozwoli na ponowne oddanie głosu. Nie ma limitów przy każdorazowym oddawaniu głosów, czyli każdy może zgłosować na więcej niż jeden projekt.

Głosowanie na Nagrodę Publiczności zakończy się 24 listopada br. Konkurs wygra projekt, który otrzyma najwięcej głosów. Zwycięzcę poznamy 1 grudnia podczas Gali Złotych Spinaczy 2017. Organizatorem konkursu jest Związek Firm Public Relations.

Źródło: Związek Firm Public Relations

www.zfpr.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764