logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złote Spinacze 2017: znamy nominowanych

   13.09.2017, przeczytano 1813 razy
ilustracjastrzałka

11 września Związek Firm Public Relations ogłosił listę projektów nominowanych do drugiego etapu konkursu. Jury wybrało projekty, które otrzymały nominację do finału w 32 kategoriach konkursowych Złotych Spinaczy 2017. Zwycięzców poznamy 1 grudnia br. podczas uroczystej Gali w hotelu Sofitel w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zlote-spinacze-2017%3A-znamy-nominowanych-,33702,artykul.html

Spośród 266 zgłoszeń tegoroczne 72-osobowe grono Jury Złotych Spinaczy wybrało projekty, które będą rywalizować w drugim etapie konkursu.

W tym roku po raz drugi jurorzy będą przyznawać nagrody w trzech kolorach: złotym, srebrnym i brązowym. W Kategoriach głównych i sektorowych zostanie przyznany Złoty, Srebrny i Brązowy Spinacz – Jury może przyznać więcej, niż jedną statuetkę brązową lub srebrną, ale tylko jedną złotą. W kategoriach specjalnych zostaną przyznane tylko Złote Spinacze.

W tym roku po raz pierwszy zostanie przyznany Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie”. W tym celu organizator przeprowadzi wewnętrzny ranking podmiotów biorących udział w konkursie, zgodnie z przyjętą w regulaminie punktacją. Na nagrody wpływ będzie miała także publiczność. ZFPR wraz z portalem PRoto.pl przeprowadzi konkurs na Nagrodę Publiczności. Będą w nim konkurować projekty nominowane, zgłoszone do udziału, a głosować będzie mógł każdy zainteresowany.

Lista nominowanych projektów przedstawia się następująco:

Kategorie główne:

PR korporacyjny

  • KSW – od walki w klatkach do potężnej machiny biznesowej / Big Picture, KSW (Konfrontacja Sztuk Walki), MyLand
  • Łazarski- praktyczny wymiar kształcenia / Public Dialog, Uczelnia Łazarskiego
  • Shell Eco-marathon / Hill+Knowlton Strategies Poland, Shell Polska


PR produktu

  • #podajdalej / Traficar, Walk
  • „Mamo, pić!” / Hill+Knowlton Strategies Poland, Coca-Cola Poland Services
  • Przegapiony lot / VML, Starcom, Dfusion


Komunikacja antykryzysowa lub kryzysowa

  • Chcesz pomóc pszczołom – dowiedz się o nich więcej! / Solski Communications, Polskie Stowarzyszenie Ochrony Roślin
  • ekoENERGIA dla Krakowa – od kryzysu do sukcesu / Partner of Promotion, Krakowski Holding Komunalny
  • Rozbiórka komina wrocławskiej elektrociepłowni / Komunikacja Plus, Zespól Elektrociepłowni Wrocławskich Kogeneracja           


Public Affairs i Lobbying

  • #LookBeyondBorders / Big Picture, Amnesty International Polska, DDB&Tribal
  • Choroba? Pracuję z nią! / Be Communications, United PR, Pracodawcy RP
  • Pomoc dla chorego Konrada Krzemińskiego / Cohn & Wolfe          


Kampania społeczna

  • Kolęda syryjskich i polskich rodzin / Cohn & Wolfe, Grey Group Poland, Caritas Polska
  • Niewidzialni / Walk, Fundacja Kapucyńska
  • Polska zamienia się w słuch / Big Picture, Polski Związek Głuchych, Value Media, Change/Serviceplan


Komunikacja wewnętrzna

  • Capsolutnie najważniejsi. Urodzinowa Capsuła czasu Capgemini / Linkleaders, Capgemini Polska
  • Każdy ma w sobie Ż. Zmiana kultury w Grupie Żywiec. / Grupa Żywiec
  • Program Dobrowolnych Odejść w RAFAKO (PDO) / Attention Marketing 
  • RocaTeam. Dołącz do najlepszych / Imago Public Relations


Event komercyjny

  • IEM Katowice 2017. Największe esportowe wydarzenie w historii / Mindspot, Turtle Entertainment Polska (ESL Polska)
  • Premiera Mitsubishi ASX 2017 / New Event Story
  • Promowanie idei The World Games wśród Dolnoślązaków / Komunikacja Plus, Wrocławski Komitet Organizacyjny – Światowe Igrzyska Sportowe


Event społeczny

  • #BiegamDobrze, czyli biegam i pomagam / Fundacja „Maraton Warszawski” (FMW), Partner of Promotion
  • Samotne wyjście na boisko / Agencja Reklamowa Dziadek do orzechów  
  • Weź je (na spacer) wszystkie! / Kava Studio


Launch produktu, usługi lub firmy

  • Biała Gruba. Nowa kuchnia śląska pod mysłowickim ratuszem! / Pan Pikto            
  • Premiera serialu kryminalnego CANAL+ „BELFER” / Havas PR, nc+, Isobar Poland, Rubicon Media
  • Semilac SPA for Men / Havas PR, Nesperta – właściciel marki Semilac, Proxy Media


Corporate Social Responsibility (CSR)

  • Charytatywny Musical Dingo / UBS             
  • Our People Round The World / eurobank, OSOM STUDIO
  • Program edukacyjny „Od uprawy do potrawy” / Garden of Words, Tesco Polska


PR miejsca, miasta lub regionu

  • Dąbrowianie 2016. 100 lat. 100 fotografii. 100 historii / Media Partner
  • Dzielnica Wisła / John Pitcher, M. St. Warszawa, FleishmanHillard Polska


Social media

  • Linia Prosta / Telewizja Lifetime
  • Przegapiony lot / VML, dFusion, Starcom
  • przyPiwie.net - społeczność pracowników Grupy Żywiec / Grupa Żywiec


Business-to-Business PR

  • Biznesowa strona esportu / Mindspot, Turtle Entertainment Polska (ESL Polska), Newzoo
  • Brick Award 2017 / Hill+Knowlton Strategies Poland            
  • IV edycja Think Big / UPC Polska, MSLGROUP


PR finansowy i relacje inwestorskie

  • FAMUR i Kopex - przejęcie wbrew rynkowi / Imago Public Relations, CC Group


Media Relations

  • Conperio – relacje medialne trampoliną dla biznesu / Partner of Promotion        
  • L’Oreal Paris oficjalnym Kreatorem Makijażu w Cannes / Big Picture, L'Oreal Paris Polska
  • Premiera serialu kryminalnego CANAL+ „BELFER” / Havas PR, nc+


Employer Branding

  • 10 000 pracowników potrzebnych od zaraz! / Komunikacja Plus, Amazon Poland
  • Capsolutnie najważniejsi. Urodzinowa Capsuła czasu Capgemini / Linkleaders, Capgemini Polska
  • Nowe centrum badawczo-rozwojowe Mondelēz International / Big Picture, Mondelez Polska


Content Marketing – branded content

  • Domifikacje.pl – Crowd Generated Content / Content Solutions
  • Pojednanie / Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Polska, Carat Polska
  • Strefa Psyche Uniwersytetu SWPS - Kanał na YouTube / SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny


Custom Publishing

  • Dekorian Home. Twórcze spotkania z wnętrzami i designem / Home Sweet Home PR
  • Social newsletter dla pracowników Grupy Żywiec / Grupa Żywiec

 

Kategorie specjalne:

Kreatywność

  • Godzina jazdy na wózku / 2012      
  • Komunikacja raportu wpływu „IKEA. Made in Poland.” / Havas PR, IKEA Retail Poland, Blue Ivy
  • Niewidzialni / Walk, Fundacja Kapucyńska


Efektywność

  • Kolęda syryjskich i polskich rodzin / Cohn & Wolfe, Grey Group Poland, Caritas Polska
  • Narodowa Loteria Paragonowa / UNIQUE ONE, NuOrder, Ministerstwo Finansów
  • Premiera serialu kryminalnego CANAL+ „BELFER” / Havas PR, nc+, Isobar Poland, Rubicon Media


Research&Insight

  • Chcesz pomóc pszczołom – dowiedz się o nich więcej! / Solski Communications, Polskie Stowarzyszenie Ochrony Roślin
  • „Mamo, pić!” / Hill and Knowlton Strategies Poland, Coca-Cola Poland Services
  • RocaTeam. Dołącz do najlepszych / Imago Public Relations


Kategorie sektorowe:

Technologia, IT, telekomunikacja

  • #BEPRESENT / Hill+Knowlton Strategies Poland, Maxus Warszawa, DDB&Tribal
  • 10 000 pracowników potrzebnych od zaraz! / Komunikacja Plus, Amazon Poland
  • Capsolutnie najważniejsi. Urodzinowa Capsuła czasu Capgemini / Linkleaders, Capgemini Polska


Finanse

  • Halo.Tato / Bank Zachodni WBK, Konrad Kruczkowski, haloziemia.pl
  • Mastercard Capsule / Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Poland Group, Carat Polska, Posterscope Polska
  • Superfotelik - Chroni na bank / Made in PR, Nest Bank


Uroda, higiena i wellness

  • L’Oreal Paris oficjalnym Kreatorem Makijażu w Cannes / Big Picture, L'Oreal Paris Polska
  • Semilac SPA for Men / Havas PR, Nesperta – właściciel marki Semilac, Proxy Media


Sektor spożywczy

  • „Mamo, pić!” / Hill+Knowlton Strategies Poland, Coca-Cola Poland Services
  • Nowe centrum badawczo-Rozwojowe Mondelēz International / Big Picture, Mondelez Polska


Kultura i media

  • Koalicja Miast dla Kultury / Komunikacja Plus, Biuro Festiwalowe Impart 2016
  • Pojednanie / Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Polska, Carat Polska
  • Premiera serialu kryminalnego CANAL+ „BELFER” / Havas PR, nc+, Isobar Poland, Rubicon Media


Medycyna i zdrowie

  • Choroba? Pracuję z nią! / Be Communications, United PR, Pracodawcy RP
  • Maxigra Go - porozmawiajmy o seksie / Polpharma
  • Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą / Nutricia Medyczna


Sport

  • #BiegamDobrze, czyli biegam i pomagam / Fundacja „Maraton Warszawski” (FMW), Partner of Promotion
  • KSW – od walki w klatkach do potężnej machiny biznesowej / Big Picture, KSW (Konfrontacja Sztuk Walki), MyLand
  • Promowanie idei The World Games wśród Dolnoślązaków / Komunikacja Plus, Wrocławski Komitet Organizacyjny – Światowe Igrzyska Sportowe


Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze

  • Droga do Oscara - występują: Warsaw Spire i plac Europejski / Partner of Promotion, Ghelamco Poland
  • Kolekcja IKEA PS 2017 / IKEA, Garden of Words, Hash.FM, Kalicińscy.com
  • RocaTeam. Dołącz do najlepszych / Imago Public Relations


Przemysł i infrastruktura

  • ekoENERGIA dla Krakowa – od kryzysu do sukcesu / Partner of Promotion, Krakowski Holding Komunalny
  • Program Dobrowolnych Odejść w RAFAKO (PDO) / Attention Marketing
  • Rozbiórka komina wrocławskiej elektrociepłowni / Komunikacja Plus, Zespól Elektrociepłowni Wrocławskich Kogeneracja


Motoryzacja i transport

  • Pociąg pełen gwiazd / Łódzka Kolej Aglomeracyjna
  • Premiera Mitsubishi ASX 2017 / New Event Story
  • Traficar – Nowy rozdział w historii polskiej motoryzacji / Traficar, Walk


NGO i sektor publiczny

  • #LookBeyondBorders / Big Picture, Amnesty International Polska
  • Kolęda syryjskich i polskich rodzin / Cohn & Wolfe, Grey Group Poland, Caritas Polska
  • Polska zamienia się w słuch / Big Picture, Polski Związek Głuchych, Value Media, Change/Serviceplan


Źródło: Związek Firm Public Relations

www.zlotespinacze.pl

Dodatkowe informacje:

Audytorem konkursu, czuwającym nad prawidłowym przebiegiem konkursu jest firma doradcza KPMG.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764