logo
WIADOMOŚCI

Złote Spinacze 2017: znamy nominowanych

redakcja   13.09.2017, przeczytano 958 razy
ilustracjastrzałka

11 września Związek Firm Public Relations ogłosił listę projektów nominowanych do drugiego etapu konkursu. Jury wybrało projekty, które otrzymały nominację do finału w 32 kategoriach konkursowych Złotych Spinaczy 2017. Zwycięzców poznamy 1 grudnia br. podczas uroczystej Gali w hotelu Sofitel w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zlote-spinacze-2017:-znamy-nominowanych-,33702,artykul.html

Spośród 266 zgłoszeń tegoroczne 72-osobowe grono Jury Złotych Spinaczy wybrało projekty, które będą rywalizować w drugim etapie konkursu.

W tym roku po raz drugi jurorzy będą przyznawać nagrody w trzech kolorach: złotym, srebrnym i brązowym. W Kategoriach głównych i sektorowych zostanie przyznany Złoty, Srebrny i Brązowy Spinacz – Jury może przyznać więcej, niż jedną statuetkę brązową lub srebrną, ale tylko jedną złotą. W kategoriach specjalnych zostaną przyznane tylko Złote Spinacze.

W tym roku po raz pierwszy zostanie przyznany Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie”. W tym celu organizator przeprowadzi wewnętrzny ranking podmiotów biorących udział w konkursie, zgodnie z przyjętą w regulaminie punktacją. Na nagrody wpływ będzie miała także publiczność. ZFPR wraz z portalem PRoto.pl przeprowadzi konkurs na Nagrodę Publiczności. Będą w nim konkurować projekty nominowane, zgłoszone do udziału, a głosować będzie mógł każdy zainteresowany.

Lista nominowanych projektów przedstawia się następująco:

Kategorie główne:

PR korporacyjny

  • KSW – od walki w klatkach do potężnej machiny biznesowej / Big Picture, KSW (Konfrontacja Sztuk Walki), MyLand
  • Łazarski- praktyczny wymiar kształcenia / Public Dialog, Uczelnia Łazarskiego
  • Shell Eco-marathon / Hill+Knowlton Strategies Poland, Shell Polska


PR produktu

  • #podajdalej / Traficar, Walk
  • „Mamo, pić!” / Hill+Knowlton Strategies Poland, Coca-Cola Poland Services
  • Przegapiony lot / VML, Starcom, Dfusion


Komunikacja antykryzysowa lub kryzysowa

  • Chcesz pomóc pszczołom – dowiedz się o nich więcej! / Solski Communications, Polskie Stowarzyszenie Ochrony Roślin
  • ekoENERGIA dla Krakowa – od kryzysu do sukcesu / Partner of Promotion, Krakowski Holding Komunalny
  • Rozbiórka komina wrocławskiej elektrociepłowni / Komunikacja Plus, Zespól Elektrociepłowni Wrocławskich Kogeneracja           


Public Affairs i Lobbying

  • #LookBeyondBorders / Big Picture, Amnesty International Polska, DDB&Tribal
  • Choroba? Pracuję z nią! / Be Communications, United PR, Pracodawcy RP
  • Pomoc dla chorego Konrada Krzemińskiego / Cohn & Wolfe          


Kampania społeczna

  • Kolęda syryjskich i polskich rodzin / Cohn & Wolfe, Grey Group Poland, Caritas Polska
  • Niewidzialni / Walk, Fundacja Kapucyńska
  • Polska zamienia się w słuch / Big Picture, Polski Związek Głuchych, Value Media, Change/Serviceplan


Komunikacja wewnętrzna

  • Capsolutnie najważniejsi. Urodzinowa Capsuła czasu Capgemini / Linkleaders, Capgemini Polska
  • Każdy ma w sobie Ż. Zmiana kultury w Grupie Żywiec. / Grupa Żywiec
  • Program Dobrowolnych Odejść w RAFAKO (PDO) / Attention Marketing 
  • RocaTeam. Dołącz do najlepszych / Imago Public Relations


Event komercyjny

  • IEM Katowice 2017. Największe esportowe wydarzenie w historii / Mindspot, Turtle Entertainment Polska (ESL Polska)
  • Premiera Mitsubishi ASX 2017 / New Event Story
  • Promowanie idei The World Games wśród Dolnoślązaków / Komunikacja Plus, Wrocławski Komitet Organizacyjny – Światowe Igrzyska Sportowe


Event społeczny

  • #BiegamDobrze, czyli biegam i pomagam / Fundacja „Maraton Warszawski” (FMW), Partner of Promotion
  • Samotne wyjście na boisko / Agencja Reklamowa Dziadek do orzechów  
  • Weź je (na spacer) wszystkie! / Kava Studio


Launch produktu, usługi lub firmy

  • Biała Gruba. Nowa kuchnia śląska pod mysłowickim ratuszem! / Pan Pikto            
  • Premiera serialu kryminalnego CANAL+ „BELFER” / Havas PR, nc+, Isobar Poland, Rubicon Media
  • Semilac SPA for Men / Havas PR, Nesperta – właściciel marki Semilac, Proxy Media


Corporate Social Responsibility (CSR)

  • Charytatywny Musical Dingo / UBS             
  • Our People Round The World / eurobank, OSOM STUDIO
  • Program edukacyjny „Od uprawy do potrawy” / Garden of Words, Tesco Polska


PR miejsca, miasta lub regionu

  • Dąbrowianie 2016. 100 lat. 100 fotografii. 100 historii / Media Partner
  • Dzielnica Wisła / John Pitcher, M. St. Warszawa, FleishmanHillard Polska


Social media

  • Linia Prosta / Telewizja Lifetime
  • Przegapiony lot / VML, dFusion, Starcom
  • przyPiwie.net - społeczność pracowników Grupy Żywiec / Grupa Żywiec


Business-to-Business PR

  • Biznesowa strona esportu / Mindspot, Turtle Entertainment Polska (ESL Polska), Newzoo
  • Brick Award 2017 / Hill+Knowlton Strategies Poland            
  • IV edycja Think Big / UPC Polska, MSLGROUP


PR finansowy i relacje inwestorskie

  • FAMUR i Kopex - przejęcie wbrew rynkowi / Imago Public Relations, CC Group


Media Relations

  • Conperio – relacje medialne trampoliną dla biznesu / Partner of Promotion        
  • L’Oreal Paris oficjalnym Kreatorem Makijażu w Cannes / Big Picture, L'Oreal Paris Polska
  • Premiera serialu kryminalnego CANAL+ „BELFER” / Havas PR, nc+


Employer Branding

  • 10 000 pracowników potrzebnych od zaraz! / Komunikacja Plus, Amazon Poland
  • Capsolutnie najważniejsi. Urodzinowa Capsuła czasu Capgemini / Linkleaders, Capgemini Polska
  • Nowe centrum badawczo-rozwojowe Mondelēz International / Big Picture, Mondelez Polska


Content Marketing – branded content

  • Domifikacje.pl – Crowd Generated Content / Content Solutions
  • Pojednanie / Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Polska, Carat Polska
  • Strefa Psyche Uniwersytetu SWPS - Kanał na YouTube / SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny


Custom Publishing

  • Dekorian Home. Twórcze spotkania z wnętrzami i designem / Home Sweet Home PR
  • Social newsletter dla pracowników Grupy Żywiec / Grupa Żywiec

 

Kategorie specjalne:

Kreatywność

  • Godzina jazdy na wózku / 2012      
  • Komunikacja raportu wpływu „IKEA. Made in Poland.” / Havas PR, IKEA Retail Poland, Blue Ivy
  • Niewidzialni / Walk, Fundacja Kapucyńska


Efektywność

  • Kolęda syryjskich i polskich rodzin / Cohn & Wolfe, Grey Group Poland, Caritas Polska
  • Narodowa Loteria Paragonowa / UNIQUE ONE, NuOrder, Ministerstwo Finansów
  • Premiera serialu kryminalnego CANAL+ „BELFER” / Havas PR, nc+, Isobar Poland, Rubicon Media


Research&Insight

  • Chcesz pomóc pszczołom – dowiedz się o nich więcej! / Solski Communications, Polskie Stowarzyszenie Ochrony Roślin
  • „Mamo, pić!” / Hill and Knowlton Strategies Poland, Coca-Cola Poland Services
  • RocaTeam. Dołącz do najlepszych / Imago Public Relations


Kategorie sektorowe:

Technologia, IT, telekomunikacja

  • #BEPRESENT / Hill+Knowlton Strategies Poland, Maxus Warszawa, DDB&Tribal
  • 10 000 pracowników potrzebnych od zaraz! / Komunikacja Plus, Amazon Poland
  • Capsolutnie najważniejsi. Urodzinowa Capsuła czasu Capgemini / Linkleaders, Capgemini Polska


Finanse

  • Halo.Tato / Bank Zachodni WBK, Konrad Kruczkowski, haloziemia.pl
  • Mastercard Capsule / Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Poland Group, Carat Polska, Posterscope Polska
  • Superfotelik - Chroni na bank / Made in PR, Nest Bank


Uroda, higiena i wellness

  • L’Oreal Paris oficjalnym Kreatorem Makijażu w Cannes / Big Picture, L'Oreal Paris Polska
  • Semilac SPA for Men / Havas PR, Nesperta – właściciel marki Semilac, Proxy Media


Sektor spożywczy

  • „Mamo, pić!” / Hill+Knowlton Strategies Poland, Coca-Cola Poland Services
  • Nowe centrum badawczo-Rozwojowe Mondelēz International / Big Picture, Mondelez Polska


Kultura i media

  • Koalicja Miast dla Kultury / Komunikacja Plus, Biuro Festiwalowe Impart 2016
  • Pojednanie / Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Polska, Carat Polska
  • Premiera serialu kryminalnego CANAL+ „BELFER” / Havas PR, nc+, Isobar Poland, Rubicon Media


Medycyna i zdrowie

  • Choroba? Pracuję z nią! / Be Communications, United PR, Pracodawcy RP
  • Maxigra Go - porozmawiajmy o seksie / Polpharma
  • Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą / Nutricia Medyczna


Sport

  • #BiegamDobrze, czyli biegam i pomagam / Fundacja „Maraton Warszawski” (FMW), Partner of Promotion
  • KSW – od walki w klatkach do potężnej machiny biznesowej / Big Picture, KSW (Konfrontacja Sztuk Walki), MyLand
  • Promowanie idei The World Games wśród Dolnoślązaków / Komunikacja Plus, Wrocławski Komitet Organizacyjny – Światowe Igrzyska Sportowe


Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze

  • Droga do Oscara - występują: Warsaw Spire i plac Europejski / Partner of Promotion, Ghelamco Poland
  • Kolekcja IKEA PS 2017 / IKEA, Garden of Words, Hash.FM, Kalicińscy.com
  • RocaTeam. Dołącz do najlepszych / Imago Public Relations


Przemysł i infrastruktura

  • ekoENERGIA dla Krakowa – od kryzysu do sukcesu / Partner of Promotion, Krakowski Holding Komunalny
  • Program Dobrowolnych Odejść w RAFAKO (PDO) / Attention Marketing
  • Rozbiórka komina wrocławskiej elektrociepłowni / Komunikacja Plus, Zespól Elektrociepłowni Wrocławskich Kogeneracja


Motoryzacja i transport

  • Pociąg pełen gwiazd / Łódzka Kolej Aglomeracyjna
  • Premiera Mitsubishi ASX 2017 / New Event Story
  • Traficar – Nowy rozdział w historii polskiej motoryzacji / Traficar, Walk


NGO i sektor publiczny

  • #LookBeyondBorders / Big Picture, Amnesty International Polska
  • Kolęda syryjskich i polskich rodzin / Cohn & Wolfe, Grey Group Poland, Caritas Polska
  • Polska zamienia się w słuch / Big Picture, Polski Związek Głuchych, Value Media, Change/Serviceplan


Źródło: Związek Firm Public Relations

www.zlotespinacze.pl

Dodatkowe informacje:

Audytorem konkursu, czuwającym nad prawidłowym przebiegiem konkursu jest firma doradcza KPMG.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

62. edycja Standout. Beautyword 2018 Dubai
62. edycja StandOUT. Beautyword 2018 prezentuje stoiska wybranych polskich wystawców Beautyworld Middle East, największych targów na Bliskim Wschodzie dedykowanych produktom kosmetycznym, którego 23 edycja odbyła się w dniach 7-10 maja w Dubaju.
MediaCom otrzymał tytuł Sieci Roku na Festival of Media Global Awards 2018, złota statuetka dla MediaCom Warszawa za polską kampanię Head & Shoulders to pierwsza od dłuższego czasu międzynarodowa nagroda przyznana agencji z Polski na festiwalu Festival of Media. Podczas festiwalowej gali sieć MediaCom zdobyła łącznie 19 nagród za kampanie na całym świecie.
Zespół kreatywny Viasat World z dwiema głównymi nagrodami na gali Promax BDA
Wiodący międzynarodowy koncern medialny Viasat World został wyróżniony dwiema głównymi nagrodami na prestiżowej gali Promax BDA Europe Awards. Impreza stanowi europejską edycję światowego konkursu promującego wybitne osiągnięcia w dziedzinie rozrywki, designu i marketingu.
ATS Display ze Złotym Wiązem w kategorii „Pracodawca Roku!”
W IV edycji konkursu Złoty Wiąz adresowanego do najprężniej działających oraz udzielających się społecznie organizacji na terenie Gminy Wiązowna, firma ATS Display została wyróżniona mianem Pracodawcy Roku.
Grand Press Photo 2018 - Najlepsze polskie fotografie prasowe
Adam Lach (Napo Images) wygrał Ogólnopolski Konkurs Fotografii Prasowej Grand Press Photo 2018. Zwycięskie zdjęcie przedstawia uczestników protestów zorganizowanych przeciwko reformom polskiego sądownictwa. Powstało 24 lipca 2017 roku w trakcie demonstracji, tzw. łańcucha światła, w Warszawie.
 
czwartek 24.05.2018, 151 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone