logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złote Spinacze 2019: Cztery statuetki dla Santander Bank Polska

  PR 09.12.2019, przeczytano 563 razy
ilustracjastrzałka

Aż 4 nagrody, w tym dwie złote i dwie srebrne, zostały przyznane Santander Bank Polska w najważniejszym konkursie branży PR w Polsce. Jury Złotych Spinaczy nagrodziło bank za komunikację przy projekcie Rebranding Santander Bank Polska oraz za komunikację antykryzysową podczas przejęcia wydzielonej części DBP przez Santander Bank Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zlote-spinacze-2019%3A-cztery-statuetki-dla-santander-bank-polska,385027,artykul.html

Kapituła konkursu, składająca się z praktyków i ekspertów branży PR, mediów oraz przedstawicieli organizacji biznesowych i pozarządowych, doceniła dwa największe i najważniejsze projekty strategiczne realizowane w 2018 r. Rebranding Santander Bank Polska, przełomowy projekt wizerunkowy, został uznany najlepszą kampanią PR minionego roku, w kategorii „Finanse”. Projekt otrzymał także srebrną statuetkę w kategorii „PR korporacyjny”.

- Rebranding był największym i najbardziej skomplikowanym projektem wizerunkowym w historii naszego banku. Wymagał perfekcyjnej organizacji i koordynacji działań operacyjnych, logistycznych, marketingowych i public relations. Cały proces przygotowywaliśmy przez wiele miesięcy, po to, by ponad 6,5 mln klientów jednego dnia, w całej Polsce, mogło wejść w nowy etap bankowania już razem z Santander Bank Polska. Realizując kampanię rebrandingową zależało nam przede wszystkim by każdy z naszych klientów, ale też pracowników poczuł radość i obietnicę, którą niesie za sobą nowa marka. Wiemy już, że udało się zrealizować zamierzony cel. Uznanie kolegów z branży jest zawsze cenne, bo doskonale zdają sobie sprawę z wyzwań i złożoności takich projektów - komentuje Artur Sikora, dyrektor Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu w Santander Bank Polska.

Dwa kolory konkursowych Spinaczy bank otrzymał także za kampanię antykryzysową zrealizowaną między wrześniem a listopadem 2018 r. podczas procesu przejęcia wydzielonej części Deutsche Bank Polska.  Za realizację tego projektu Santander Bank Polska otrzymał Złotego Spinacza  w kategorii „Komunikacja antykryzysowa i komunikacja kryzysowa”, a Srebrnego w kategorii sektorowej „Finanse”.

- Jako bank mamy duże kompetencje w przeprowadzaniu fuzji i przejęć, dlatego mogliśmy zrealizować ten projekt w sposób unikatowy na polskim rynku. W 3 dni przeprowadziliśmy połączenie prawne, operacyjne i rebranding dołączonej sieci placówek. Dlatego też przygotowanie antykryzysowe wymagało od nas nie tylko odpowiedniej komunikacji, dzięki której sprawnie przeprowadziliśmy naszych klientów przez zmiany, ale przede wszystkim rozwiązań na ewentualne zaskakujące sytuacje. Klienci docenili bezpieczne i sprawne połączenie. To też zasługa doskonałej współpracy zespołów obu banków – skomentowała Monika Nowakowska, dyrektor Departamentu PR w Santander Bank Polska.

Na podstawie przygotowanego przez organizatora rankingu podmiotów nagrodzonych w tej edycji konkursu, podczas gali przyznany został także Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie”. Również tu, Santander Bank Polska znalazł się na podium, zajmując drugie miejsce.

Źródło: Grupa Santander Bank Polska S.A.

www.santander.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Tofu Studio z Red Dot Award
Gdańskie TOFU Studio zostało ponownie docenione w konkursie RED DOT Award: Brands & Communication Design. Nagrodzonym przez międzynarodowe Jury projektem został kalendarz wieloplanszowy „LEGENDY” przygotowany charytatywnie pod patronatem UNICEF Polska. To już trzecia nagroda przyznania gdańszczanom w tym prestiżowym, ogólnoświatowym konkursie.
PIAP ogłasza konkurs na kampanię
Polska Izba Artykułów Promocyjnych organizuje konkurs na najlepszą kampanię reklamową pod hasłem „Odmrażamy upominki reklamowe”. Adresowany jest on do Członków PIAP i wszystkich firm z branży artykułów promocyjnych i szeroko pojętej reklamy. Organizator przewidział trzy premiowane miejsca, a dla zwycięzców nagrodę finansową oraz kampanie...
Za/Przeciw - Międzynarodowy konkurs na plakat
Międzynarodowy konkurs na plakat dla studentów i absolwentów, którzy ukończyli studia w ciągu ostatnich 5 lat.
Grand Video Awards 2020 – ruszają zgłoszenia
W szóstej edycji Grand Video Awards, konkursu dla najlepszych twórców wideo w sieci, jury wybierze laureatów w jedenastu kategoriach, w tym w nowej: Wideoklip. Zostaną też przyznane nagrody specjalne za Kanał Roku, Debiut Roku i Nagrodę Widzów.
30/30 - najlepsza polska okładka 2019 ujawniona
13 lipca podczas wernisażu wystawy pokonkursowej poznaliśmy laureatów VI edycji Konkursu 30/30 na najlepszą polską okładkę płytową. Łączna pula nagród wynosiła 12 000 złotych. Zwycięzcą nagrody głównej oraz tytułu najlepszej okładki 2019 roku została praca autorstwa Tomasza Dubiela do albumu ,,Dwunasty dom” duetu Enchanted Hunters. W uzasadnieniu wyboru Jury czytamy:...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764