logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złote Spinacze 2019: Cztery statuetki dla Santander Bank Polska

  PR 09.12.2019, przeczytano 332 razy
ilustracjastrzałka

Aż 4 nagrody, w tym dwie złote i dwie srebrne, zostały przyznane Santander Bank Polska w najważniejszym konkursie branży PR w Polsce. Jury Złotych Spinaczy nagrodziło bank za komunikację przy projekcie Rebranding Santander Bank Polska oraz za komunikację antykryzysową podczas przejęcia wydzielonej części DBP przez Santander Bank Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zlote-spinacze-2019%3A-cztery-statuetki-dla-santander-bank-polska,385027,artykul.html

Kapituła konkursu, składająca się z praktyków i ekspertów branży PR, mediów oraz przedstawicieli organizacji biznesowych i pozarządowych, doceniła dwa największe i najważniejsze projekty strategiczne realizowane w 2018 r. Rebranding Santander Bank Polska, przełomowy projekt wizerunkowy, został uznany najlepszą kampanią PR minionego roku, w kategorii „Finanse”. Projekt otrzymał także srebrną statuetkę w kategorii „PR korporacyjny”.

- Rebranding był największym i najbardziej skomplikowanym projektem wizerunkowym w historii naszego banku. Wymagał perfekcyjnej organizacji i koordynacji działań operacyjnych, logistycznych, marketingowych i public relations. Cały proces przygotowywaliśmy przez wiele miesięcy, po to, by ponad 6,5 mln klientów jednego dnia, w całej Polsce, mogło wejść w nowy etap bankowania już razem z Santander Bank Polska. Realizując kampanię rebrandingową zależało nam przede wszystkim by każdy z naszych klientów, ale też pracowników poczuł radość i obietnicę, którą niesie za sobą nowa marka. Wiemy już, że udało się zrealizować zamierzony cel. Uznanie kolegów z branży jest zawsze cenne, bo doskonale zdają sobie sprawę z wyzwań i złożoności takich projektów - komentuje Artur Sikora, dyrektor Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu w Santander Bank Polska.

Dwa kolory konkursowych Spinaczy bank otrzymał także za kampanię antykryzysową zrealizowaną między wrześniem a listopadem 2018 r. podczas procesu przejęcia wydzielonej części Deutsche Bank Polska.  Za realizację tego projektu Santander Bank Polska otrzymał Złotego Spinacza  w kategorii „Komunikacja antykryzysowa i komunikacja kryzysowa”, a Srebrnego w kategorii sektorowej „Finanse”.

- Jako bank mamy duże kompetencje w przeprowadzaniu fuzji i przejęć, dlatego mogliśmy zrealizować ten projekt w sposób unikatowy na polskim rynku. W 3 dni przeprowadziliśmy połączenie prawne, operacyjne i rebranding dołączonej sieci placówek. Dlatego też przygotowanie antykryzysowe wymagało od nas nie tylko odpowiedniej komunikacji, dzięki której sprawnie przeprowadziliśmy naszych klientów przez zmiany, ale przede wszystkim rozwiązań na ewentualne zaskakujące sytuacje. Klienci docenili bezpieczne i sprawne połączenie. To też zasługa doskonałej współpracy zespołów obu banków – skomentowała Monika Nowakowska, dyrektor Departamentu PR w Santander Bank Polska.

Na podstawie przygotowanego przez organizatora rankingu podmiotów nagrodzonych w tej edycji konkursu, podczas gali przyznany został także Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie”. Również tu, Santander Bank Polska znalazł się na podium, zajmując drugie miejsce.

Źródło: Grupa Santander Bank Polska S.A.

www.santander.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Emanacje 2020: konkurs na plakat. Do wygrania zlecenie na projekty
Europejskie Centrum Muzyki Krzysztofa Pendereckiego w Lusławicach zaprasza do udziału w konkursie na projekt graficzny plakatu 8. Miedzynarodowego Festiwalu Muzyki EMANACJE 2020
VI edycja Konkursu 30/30 na najlepszą okładkę płytową 2019
Do 19 stycznia 2020 roku trwa nabór do Konkursu 30/30 na najlepszą okładkę płytową 2019 roku, którego pomysłodawcą był wybitny polski grafik Rosław Szaybo. Wyboru prac na wystawę oraz zwycięzców dokona Jury złożone z ekspertów z zakresu sztuk plastycznych i branży muzycznej. Wśród członków Jury znajdzie się między innymi ubiegłoroczny zwycięzca, jeden z najbardziej...
16 miast walczy o tytuł najładniej oświetlonego miasta w Polsce
Bydgoszcz, Radom, Zamość, a może Rzeszów? Kto wygra 11. edycję plebiscytu miast „Świeć się z Energą” na najpiękniejsze świąteczne iluminacje? Finałowe głosowanie trwa od 7 do 15 stycznia. Zwycięskie miasto otrzyma tytuł Świetlnej Stolicy Polski oraz dodatkowe nagrody od Grupy Energa.
Konkurs na plakat z agentem 007
W związku z 25. odsłoną przygód Jamesa Bonda EON Productions, Metro Goldwyn Mayer Studios Inc., Universal Pictures International oraz United Artists Releasing zapraszaja twórców do pozostawienia po sobie śladu w historii serii z Jamesem Bondem.
Konkurs na logo reaktora Maria
Narodowe Centrum Badań Jądrowych ogłasza konkurs na opracowanie projektu graficznego logo reaktora Maria. Przedmiotem Konkursu jest opracowanie projektu graficznego logo reaktora Maria – znaku identyfikacji obiektu, który będzie przeznaczony do popularyzacji oraz reklamy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764