logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złote Spinacze 2019: dwie statuetki dla projektów marki Multisport

  PR 09.12.2019, przeczytano 1698 razy
ilustracjastrzałka

Wśród laureatów konkursu Złote Spinacze 2019, podwójnie nagrodzona została spółka Benefit Systems - twórca kart MultiSport. Srebrnym i brązowym spinaczem branża PR wyróżniła program edukacyjny Aktywne Szkoły MultiSport i badanie aktywności fizycznej Polaków - MultiSport Index 2019.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zlote-spinacze-2019%3A-dwie-statuetki-dla-projektow-marki-multisport,385015,artykul.html

Do tegorocznej, XVII edycji konkursu Złote Spinacze, który dedykowany jest najlepszym praktykom PR, zgłoszono rekordową liczbę 331 projektów. Wśród 83 zwycięskich inicjatyw, nagrodę otrzymały aż dwa projekty Benefit Systems związane z marką MultiSport.

W kategorii głównej „Media relations” srebrny Spinacz otrzymał program Aktywne Szkoły MultiSport, który od blisko dwóch lat monitoruje i zwiększa poziom aktywności fizycznej uczniów szkół podstawowych. Działania komunikacyjne oparte na unikalnych wynikach badań i materiałach edukacyjnych, pozwoliły na wypracowanie ponad 1300 publikacji medialnych typu earned, o łącznej wartości blisko 3,5 mln złotych i dotarciu na poziomie 14,9 mln odbiorców. Program realizowany jest w ramach współpracy Benefit Systems z Fundacją V4Sport.

W kategorii sektorowej „Sport” brązowym Spinaczem wyróżnione zostało badanie MultiSport Index 2019, które jest źródłem wiedzy na temat sportowych zachowań Polaków i poziomu ich aktywności fizycznej. Każdego roku komunikacja powiązana z badaniem jest jednym z głównych elementów budowania eksperckiego wizerunku marki MultiSport. Sam raport z badania jest również wyczekiwanym źródłem wiedzy rynkowej na temat aktywności Polaków. W ciągu dwóch miesięcy 2019 r. MultiSport Index 2019 stał się tematem 1772 publikacji, o łącznej wartości 1,8 mln złotych, które dotarły do blisko 5 mln odbiorców. Badanie przeprowadza Kantar na zlecenie Benefit Systems.

Za działania komunikacyjne obu projektów odpowiada Dział Komunikacji Benefit Systems: Robert Moreń (Dyrektor), Jolanta Jędrysek (PR & Promotion Manager), Agnieszka Bemowska (Starszy specjalista ds. PR), Sandra Dobrowolska (Specjalista ds. PR).

Źródło: Benefit Systems SA

www.benefitsystems.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
Cannes Lions 2024 – znamy pierwszych jurorów z Polski
Jerzy Holub i Sebastian Stępak zasiądą w jury tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, którego 71. edycja odbędzie się już w czerwcu. Kolejne nazwiska jury zostaną ogłoszone niebawem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764