logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złote Spinacze 2019. Kategorie konkursowe

   16.08.2019, przeczytano 384 razy
ilustracja

Złote Spinacze to konkurs o otwartym charakterze. Kierowany jest do podmiotów realizujących kampanie PR w Polsce: agencji PR, działów PR i komunikacji, firm i instytucji, organów samorządowych i organizacji pozarządowych. Tegoroczna edycja jest siedemnastą w historii konkursu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zlote-spinacze-2019.-kategorie-konkursowe,383621,artykul.html

- Złote Spinacze mają na celu zwiększanie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży public relations poprzez promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnie wykonanych projektów w obszarze public relations zrealizowanych w Polsce. Zadaniem Złotych Spinaczy jest również edukacja środowiska biznesowego na temat znaczenia Public Relations dla funkcjonowania firmy.  – informacja ze strony internetowej organizatora

Jurorami konkursu są przedstawiciele organizacji biznesowych i pozarządowych, praktycy i eksperci branży PR oraz mediów w Polsce, a także autorytety środowiska akademickiego. W tegorocznym składzie znalazło się 79 osób. Wśród nich m.in. Paweł Sanowski, Prezes Zarządu Instytutu Monitorowania Mediów.

Jury zostało podzielone na cztery grupy

I grupa, przewodnicząca: Klara Banaszewska, dyrektor generalna w Grayling Poland

Kategorie:

  • PR korporacyjny,
  • Business-to-Business PR
  • PR finansowy i relacje inwestorskie,
  • Media Relations
  • Technologia, IT, telekomunikacja,
  • Finanse,
  • Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze,
  • Przemysł i infrastruktura.

II grupa, przewodniczący: Zbigniew Gajewski, partner w Ośrodku dialogu i analiz THINKTANK

Kategorie:

  • Advocacy i Public Affairs,
  • Komunikacja wewnętrzna,
  • Employer branding,
  • Social media,
  • PR miejsca, miasta lub regionu,
  • Efektywność,
  • Motoryzacja i transport,
  • NGO i sektor publiczny,
  • Turystyka i rekreacja.

III grupa, przewodnicząca: Magdalena Budziszewska, Senior Marketing & PR Manager w Costa Coffee Polska

Kategorie:

  • PR produktu,
  • Launch produktu, usługi lub firmy,
  • Komunikacja antykryzysowa i komunikacja kryzysowa,
  • Content marketing – branded content,
  • Custom publishing,
  • Kreatywność,
  • Sektor spożywczy,
  • Medycyna i zdrowie,
  • Uroda, higiena i wellness.

IV grupa, przewodnicząca: Monika Kacz­marek-Śliwińska, dr hab. Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego

Kategorie:

  • Kampania społeczna,
  • Event komercyjny,
  • Event społeczny,
  • Sustainability i CSR Communications,
  • Research&Insight,
  • Kultura i media,
  • Moda i styl życia,
  • Sport.

Ze szczegółowymi informacjami o Jurorach można zapoznać się na stronie www.signs.pl/ogloszono-jury-konkursu-zlote-spinacze-2019,383496,artykul.html

XVII Edycja – II etap zgłoszeń

Od 12 sierpnia do 2 września br. trwa II etap przyjmowania zgłoszeń. Wszystkie terminy i opłaty dostępne na stronie organizatora. Gala wręczenia nagród odbędzie się 6 grudnia 2019 r.

Złote Spinacze 2018

Do zeszłorocznej edycji konkursu wpłynęły 292 zgłoszenia. Nagrodzono projekty w 32 kategoriach konkursowych. Przyznano 20 Złotych Spinaczy, 34 Srebrne oraz 28 Brązowych, a także nagrody specjalne nagrody specjalne.

O przyznanych w 2018 r. statuetkach przeczytacie w podsumowaniu przygotowanym przez PRoto

Według danych z monitoringu mediów ubiegłorocznej edycji konkursu poświęcono blisko 1,2 tys. publikacji. Łączne dotarcie wyniosło ponad 17,6 mln. To wzrost w stosunku do wyników z 2017 roku. Udział w Złotych Spinaczach jest zatem szansą na to, aby o najlepszych branżowych projektach usłyszało szersze grono.

Źródło: Instytutu Monitorowania Mediów

www.imm.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Chep zwycięzcą Modern Retail Awards w kategorii Supply Chain & Logistics
CHEP Polska – wiodący dostawca rozwiązań poolingowych w Polsce – otrzymał główną nagrodę w konkursie Modern Retail Awards w kategorii Supply Chain & Logistics za swoją innowacyjną ekspozycyjną paletę wielokrotnego użytku Q+. Nowa paleta CHEP wykorzystywana jest w punktach sprzedaży jako nośnik ekspozycyjny, który pomaga zwiększać sprzedaż towaru...
Zwycięzcy konkursu projektów graficznych Coreldraw 2019
Firma Corel ogłosiła zwycięzców Międzynarodowego Konkursu Projektów Graficznych CorelDRAW 2019. Zwycięskie projekty zostały wybrane spośród prac stworzonych w pakietach CorelDRAW Graphics Suite 2019 lub CorelDRAW Technical Suite 2019. Nagrodę główną zdobył Rogelio Hernandez (Roy Monster) — autor ilustracji „Angel of Fire”, zgłoszonej w kategorii „Grafiki i...
Wystartował Konkurs Korony Reklamy 2020
Konkurs Korony Reklamy to konkurs wyróżniający najlepsze firmy z branży reklamowej. Organizowany jest podczas targów RemaDays pod patronatem programu Solidni w Biznesie. To ogromna szansa dla firmy na pokazanie się nowym klientom z 11 sektorów targowych RemaDays.
„Mali ratownicy” z Grand Prix na Eventiada IPRA Golden Awards
„Mali Ratownicy”- projekt prowadzony od 3 lat w nadmorskich miejscowościach przez Volkswagena, który uczy dzieci prawidłowego udzielania pierwszej pomocy zdobył Grand Prix w Eventiada IPRA Golden Awards. Ponadto został wyróżniony w kategorii Best Corporate Social Responsibility Campaign. Za realizację projektu były odpowiedzialne agencje EL Padre (event) oraz...
Wedlowskie produkty odniosły sukces w tegorocznych konkursach rynku spożywczego. Konsumenci docenili redesign opakowań kultowych pianek Ptasie Mleczko, a redakcje FMCG nagrodziły linię czekolad gorzkich Premium od E.Wedel. Wyroby marki nagrodzone zostały w plebiscytach: Złota Innowacja FMCG 2019 oraz Certyfikat Dobry Produkt.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764