logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złote Spinacze 2019. Kategorie konkursowe

   16.08.2019, przeczytano 1293 razy
ilustracja

Złote Spinacze to konkurs o otwartym charakterze. Kierowany jest do podmiotów realizujących kampanie PR w Polsce: agencji PR, działów PR i komunikacji, firm i instytucji, organów samorządowych i organizacji pozarządowych. Tegoroczna edycja jest siedemnastą w historii konkursu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zlote-spinacze-2019.-kategorie-konkursowe,383621,artykul.html

- Złote Spinacze mają na celu zwiększanie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży public relations poprzez promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnie wykonanych projektów w obszarze public relations zrealizowanych w Polsce. Zadaniem Złotych Spinaczy jest również edukacja środowiska biznesowego na temat znaczenia Public Relations dla funkcjonowania firmy.  – informacja ze strony internetowej organizatora

Jurorami konkursu są przedstawiciele organizacji biznesowych i pozarządowych, praktycy i eksperci branży PR oraz mediów w Polsce, a także autorytety środowiska akademickiego. W tegorocznym składzie znalazło się 79 osób. Wśród nich m.in. Paweł Sanowski, Prezes Zarządu Instytutu Monitorowania Mediów.

Jury zostało podzielone na cztery grupy

I grupa, przewodnicząca: Klara Banaszewska, dyrektor generalna w Grayling Poland

Kategorie:

  • PR korporacyjny,
  • Business-to-Business PR
  • PR finansowy i relacje inwestorskie,
  • Media Relations
  • Technologia, IT, telekomunikacja,
  • Finanse,
  • Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze,
  • Przemysł i infrastruktura.

II grupa, przewodniczący: Zbigniew Gajewski, partner w Ośrodku dialogu i analiz THINKTANK

Kategorie:

  • Advocacy i Public Affairs,
  • Komunikacja wewnętrzna,
  • Employer branding,
  • Social media,
  • PR miejsca, miasta lub regionu,
  • Efektywność,
  • Motoryzacja i transport,
  • NGO i sektor publiczny,
  • Turystyka i rekreacja.

III grupa, przewodnicząca: Magdalena Budziszewska, Senior Marketing & PR Manager w Costa Coffee Polska

Kategorie:

  • PR produktu,
  • Launch produktu, usługi lub firmy,
  • Komunikacja antykryzysowa i komunikacja kryzysowa,
  • Content marketing – branded content,
  • Custom publishing,
  • Kreatywność,
  • Sektor spożywczy,
  • Medycyna i zdrowie,
  • Uroda, higiena i wellness.

IV grupa, przewodnicząca: Monika Kacz­marek-Śliwińska, dr hab. Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego

Kategorie:

  • Kampania społeczna,
  • Event komercyjny,
  • Event społeczny,
  • Sustainability i CSR Communications,
  • Research&Insight,
  • Kultura i media,
  • Moda i styl życia,
  • Sport.

Ze szczegółowymi informacjami o Jurorach można zapoznać się na stronie www.signs.pl/ogloszono-jury-konkursu-zlote-spinacze-2019,383496,artykul.html

XVII Edycja – II etap zgłoszeń

Od 12 sierpnia do 2 września br. trwa II etap przyjmowania zgłoszeń. Wszystkie terminy i opłaty dostępne na stronie organizatora. Gala wręczenia nagród odbędzie się 6 grudnia 2019 r.

Złote Spinacze 2018

Do zeszłorocznej edycji konkursu wpłynęły 292 zgłoszenia. Nagrodzono projekty w 32 kategoriach konkursowych. Przyznano 20 Złotych Spinaczy, 34 Srebrne oraz 28 Brązowych, a także nagrody specjalne nagrody specjalne.

O przyznanych w 2018 r. statuetkach przeczytacie w podsumowaniu przygotowanym przez PRoto

Według danych z monitoringu mediów ubiegłorocznej edycji konkursu poświęcono blisko 1,2 tys. publikacji. Łączne dotarcie wyniosło ponad 17,6 mln. To wzrost w stosunku do wyników z 2017 roku. Udział w Złotych Spinaczach jest zatem szansą na to, aby o najlepszych branżowych projektach usłyszało szersze grono.

Źródło: Instytutu Monitorowania Mediów

www.imm.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764