logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złote Spinacze 2021 – start zgłoszeń 13 lipca

   05.07.2021, przeczytano 500 razy
ilustracja

Już za tydzień, 13 lipca, uruchomione zostaną zgłoszenia do XIX edycji Złotych Spinaczy, największego konkursu PR w Polsce, organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Tego samego dnia odbędzie się webinar dla zgłaszających, podczas którego zostaną omówione zasady uczestnictwa w tegorocznej edycji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zlote-spinacze-2021-%E2%80%93-start-zgloszen-13-lipca,392156,artykul.html

Do konkursu mogą być zgłaszane kampanie i projekty zrealizowane na obszarze Polski przez: agencje PR, firmy/korporacje, osoby prawne, instytucje państwowe i samorządowe, szkoły, uczelnie, NGO, a także samodzielnych specjalistów.

Projekty będzie można zgłaszać w trzech terminach poprzez platformę online. Pierwszy termin zgłoszeń potrwa do 9 sierpnia, drugi do 2 września, a ostateczny termin przesyłania zgłoszeń upłynie 9 września br.

W tym roku konkurs rozgrywany jest w 35 kategoriach (20 głównych, 12 sektorowych i trzech specjalnych), których definicje znajdują się na stronie www.zlotespinacze.pl. Zgodnie z postanowieniami regulaminu, każdy projekt musi zostać zgłoszony przynajmniej do jednej kategorii głównej.

Nadesłane projekty oceni jury złożone z ekspertów z branży public relations, przedstawicieli świata biznesu, organizacji pozarządowych, a także mediów i środowiska akademickiego. Partnerem merytorycznym Złotych Spinaczy już po raz trzeci została firma Deloitte, a jej przedstawiciele czuwać będą nad zgodnością prac jury z regulaminem oraz zweryfikują wyniki przeprowadzanych głosowań.

W konkursie Złote Spinacze niezmiennie od 2003 roku wyłaniane są projekty public relations cechujące się największą kreatywnością, skutecznością i rzetelnością. Celem konkursu jest promocja najwyższych standardów w branży PR oraz edukacja środowiska biznesowego na temat znaczenia public relations w działaniach firm i instytucji.

ZFPR organizuje bezpłatny webinar dla zgłaszających, który odbędzie się 13 lipca o godz. 10:00. Podczas spotkania omówione zostaną zasady uczestnictwa w tegorocznej edycji konkursu, kryteria oceny projektów oraz sposoby wypełniania formularza zgłoszeniowego i przygotowywania materiałów do II etapu. Aby wziąć udział w webinarze należy dokonać wcześniejszej rejestracji na stronie www.zlotespinacze.conrego.com.

Zwycięzców i laureatów poznamy podczas gali, która odbędzie się 3 grudnia br.

Źródło: Związek Firm Public Relations

www.zfpr.pl

Dodatkowe informacje:

Partner merytoryczny konkursu: Deloitte.
Partnerzy: WirtualneMedia, Conrego, Newseria, PR Manager, ThinkTank, Piloci Studio, Pro4Media.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

124 zgłoszenia w drugiej edycji Konkursu PR Wings
Aż 124 zgłoszenia wpłynęły w tegorocznej, drugiej edycji konkursu PR Wings organizowanego od ub. roku przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR). Dziś zaczynają się prace niezależnego Jury, składającego się z 39 uznanych ekspertów komunikacji spoza SAPR, którzy wyłonią najpierw po trzech nominowanych w każdej z 14 kategorii konkursowych a potem zwycięzców....
#Todziecinnieproste – kampania BGK doceniona na międzynarodowej arenie
Zespół Komunikacji Wewnętrznej (ZKW) Banku Gospodarstwa Krajowego ma na swoim koncie liczne sukcesy. Jednym z nich jest kampania #ToDziecinnieProste promująca wartości banku: otwartość, zespołowość i odpowiedzialność. To jedyny polski projekt doceniony w Internal Communication and Engagement Awards, konkursie organizowanym przez Communicate Magazine. BGK otrzymał złoto w...
Zwycięzcy konkursu Artinpost 2022
Tegoroczna edycja konkursu ArtInPost dobiegła końca – znamy już zwycięzców i nagrodzone prace! Dziękujemy za ogromną liczbę zgłoszeń i wszystkie głosy w konkursie. Wasze pomysły były naprawdę #OutOfTheBox! 
Szwajcarski oddział Grupy VERTIKOM, należącej do ASM Group, został wyróżniony tytułem Agencji Marketingowej Roku w plebiscycie Switzerland Prestige Awards.
Konkurs Nvidia Canvas x Komputronik
Mieliście już okazję korzystać z NVIDIA Canvas? To zupełnie nowe narzędzie, które może znacząco usprawnić pracę projektantów graficznych, ilustratorów i artystów. Żeby zachęcić Was do zapoznania się z tą technologią, NVIDIA GeForce Polska oraz Komputronik Gaming w partnerstwie z STGU przygotowali konkurs „NARYSUJ...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764