logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złote Spinacze 2021 z rekordem zgłoszeń

  PR 14.09.2021, przeczytano 565 razy

Do XIX edycji konkursu Złote Spinacze wpłynęło aż 397 zgłoszeń w 35 kategoriach. To najwyższy wynik od początku istnienia konkursu. Do kategorii głównych wpłynęło 238 zgłoszeń, do kategorii sektorowych 106, a do kategorii specjalnych 53 zgłoszenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zlote-spinacze-2021-z-rekordem-zgloszen,392993,artykul.html

Spośród kategorii głównych największym powodzeniem cieszyła się kategoria – Covid-19 PR response, która została utworzona w ubiegłym roku w odpowiedzi na sytuację związaną z wybuchem pandemii. Drugą najchętniej wybieraną kategorią była Kampania społeczna. Wśród kategorii sektorowych najwięcej projektów zgłoszono do kategorii Finanse, natomiast najczęściej wybieraną kategorią specjalną była Efektywność.

Od 14 września do 3 października trwać będzie I etap konkursu, podczas którego 94-osobowe Jury oceni wszystkie zgłoszone do konkursu projekty, wykorzystując w tym celu dedykowaną platformę do głosowania online. Natomiast 7 października ogłoszone zostaną tegoroczne nominacje. Jurorzy będą oceniać projekty w sześciu grupach, a nad całością prac będzie czuwać Przewodniczący Jury – Marcin Sienkowski, Head of Marketing w OLX.

- Informacja o rekordowej liczbie zgłoszeń, jaka wpłynęła w tym roku do 19. edycji konkursu Złote Spinacze, to świetna wiadomość dla całej branży PR. Rosnące z roku na rok zainteresowanie uczestnictwem nie tylko wśród agencji PR, ale także ze strony firm i organizacji pozarządowych potwierdza renomę tego największego konkursu branżowego w Polsce i zaufanie do profesjonalizmu jury, w skład którego wchodzi prawie 100 przedstawicieli sektora PR. To też dowód na to, że nasza branża potrafiła szybko i elastycznie dostosować się do realiów wynikających z pandemii tak, aby w nowej rzeczywistości nadal skutecznie odpowiadać na wyzwania i potrzeby klientów – mówi Klara Banaszewska, Dyrektor Generalna Grayling Poland, wiceprezes zarządu ZFPR.

Grupa pierwsza, na czele z Łukaszem Malczewskim, Partnerem Zarządzającym w agencji d*fusion commmunication, oceni projekty z kategorii: Business-to-Business PR, PR finansowy i relacje inwestorskie, Media Relations, Finanse, Przemysł i infrastruktura, Technologia, IT, telekomunikacja oraz Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze.

Grupa druga, której przewodniczącym jest Mariusz Wawer, Head of Governmental Relations & Sustainability 3M Poland & East Europe Region, oceni projekty z kategorii: Advocacy i Public Affairs, Issue management i komunikacja kryzysowa, Social media, Medycyna i zdrowie, Motoryzacja i transport oraz Efektywność.

Przewodniczącą grupy trzeciej jest Małgorzata Mejer, Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej Procter & Gamble w Europie Centralnej. Grupa oceni zgłoszenia w kategoriach: PR produktu, Launch produktu, usługi lub firmy, Content marketing - branded content, Event komercyjny, PR miejsca, miasta lub regionu oraz Uroda, higiena i wellness.

Czwartej grupie przewodniczyć będzie Monika Kaczmarek-Śliwińska, dr hab., adiunkt Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz przewodnicząca Rady Nadzorczej MENTAX. Grupa oceni projekty z kategorii: PR pro bono, NGO i sektor publiczny, Sustainability i CSR Communiactions, Kampania społeczna oraz Research&Insight.

Przewodniczącą piątej grupy jest Marta Pokutycka-Mądrala, Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej oraz Rzecznik Prasowy, Nationale-Nederlanden. Jurorzy z tej grupy ocenią zgłoszenia w następujących kategoriach: Employee experience i komunikacja wewnętrzna, Employer branding, Custom publishing, Kreatywność, Kultura i media oraz Moda i styl życia.

Szósta grupa, pod przewodnictwem Agnieszki Kępińskiej-Sadowskiej, Dyrektor ds. Komunikacji i Relacji Zewnętrznych Europa Centralna, Polska, Bałtyki, World Travel Retail w Mondelez International, oceni projekty zgłoszone w kategoriach: Covid-19 PR response, PR korporacyjny, Event społeczny, Sektor spożywczy oraz Sport, turystyka i rekreacja.

Projekty w kategoriach głównych i kategoriach sektorowych Jury oceni w pięciu obszarach: WYZWANIE, DIAGNOZA, STRATEGIA, KREACJA, EFEKTYWNOŚĆ. W każdym z nich, projekt może otrzymać po 10 punktów, czyli maksymalnie 50 punktów za pięć obszarów. Projekty w kategoriach specjalnych będą oceniane według odmiennych kryteriów, a każdy projekt będzie mógł otrzymać maksymalnie 10 punktów. Kryteria oceny dostępne są na stronie konkursu.

Źródło: Związek Firm Public Relations

www.zfpr.pl

Dodatkowe informacje:

Partner merytoryczny konkursu: Deloitte.
Partnerzy: rp.pl, Rzeczpospolita, Press, Wirtualne Media, Newseria, BRIEF, PR Manager, PRoto, Instytut Monitorowania Mediów (IMM), Pro4Media, THINKTANK, Sotrender, Conrego, Piloci Studio.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764