logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złote Spinacze 2021 z rekordem zgłoszeń

  PR 14.09.2021, przeczytano 329 razy

Do XIX edycji konkursu Złote Spinacze wpłynęło aż 397 zgłoszeń w 35 kategoriach. To najwyższy wynik od początku istnienia konkursu. Do kategorii głównych wpłynęło 238 zgłoszeń, do kategorii sektorowych 106, a do kategorii specjalnych 53 zgłoszenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zlote-spinacze-2021-z-rekordem-zgloszen,392993,artykul.html

Spośród kategorii głównych największym powodzeniem cieszyła się kategoria – Covid-19 PR response, która została utworzona w ubiegłym roku w odpowiedzi na sytuację związaną z wybuchem pandemii. Drugą najchętniej wybieraną kategorią była Kampania społeczna. Wśród kategorii sektorowych najwięcej projektów zgłoszono do kategorii Finanse, natomiast najczęściej wybieraną kategorią specjalną była Efektywność.

Od 14 września do 3 października trwać będzie I etap konkursu, podczas którego 94-osobowe Jury oceni wszystkie zgłoszone do konkursu projekty, wykorzystując w tym celu dedykowaną platformę do głosowania online. Natomiast 7 października ogłoszone zostaną tegoroczne nominacje. Jurorzy będą oceniać projekty w sześciu grupach, a nad całością prac będzie czuwać Przewodniczący Jury – Marcin Sienkowski, Head of Marketing w OLX.

- Informacja o rekordowej liczbie zgłoszeń, jaka wpłynęła w tym roku do 19. edycji konkursu Złote Spinacze, to świetna wiadomość dla całej branży PR. Rosnące z roku na rok zainteresowanie uczestnictwem nie tylko wśród agencji PR, ale także ze strony firm i organizacji pozarządowych potwierdza renomę tego największego konkursu branżowego w Polsce i zaufanie do profesjonalizmu jury, w skład którego wchodzi prawie 100 przedstawicieli sektora PR. To też dowód na to, że nasza branża potrafiła szybko i elastycznie dostosować się do realiów wynikających z pandemii tak, aby w nowej rzeczywistości nadal skutecznie odpowiadać na wyzwania i potrzeby klientów – mówi Klara Banaszewska, Dyrektor Generalna Grayling Poland, wiceprezes zarządu ZFPR.

Grupa pierwsza, na czele z Łukaszem Malczewskim, Partnerem Zarządzającym w agencji d*fusion commmunication, oceni projekty z kategorii: Business-to-Business PR, PR finansowy i relacje inwestorskie, Media Relations, Finanse, Przemysł i infrastruktura, Technologia, IT, telekomunikacja oraz Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze.

Grupa druga, której przewodniczącym jest Mariusz Wawer, Head of Governmental Relations & Sustainability 3M Poland & East Europe Region, oceni projekty z kategorii: Advocacy i Public Affairs, Issue management i komunikacja kryzysowa, Social media, Medycyna i zdrowie, Motoryzacja i transport oraz Efektywność.

Przewodniczącą grupy trzeciej jest Małgorzata Mejer, Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej Procter & Gamble w Europie Centralnej. Grupa oceni zgłoszenia w kategoriach: PR produktu, Launch produktu, usługi lub firmy, Content marketing - branded content, Event komercyjny, PR miejsca, miasta lub regionu oraz Uroda, higiena i wellness.

Czwartej grupie przewodniczyć będzie Monika Kaczmarek-Śliwińska, dr hab., adiunkt Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz przewodnicząca Rady Nadzorczej MENTAX. Grupa oceni projekty z kategorii: PR pro bono, NGO i sektor publiczny, Sustainability i CSR Communiactions, Kampania społeczna oraz Research&Insight.

Przewodniczącą piątej grupy jest Marta Pokutycka-Mądrala, Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej oraz Rzecznik Prasowy, Nationale-Nederlanden. Jurorzy z tej grupy ocenią zgłoszenia w następujących kategoriach: Employee experience i komunikacja wewnętrzna, Employer branding, Custom publishing, Kreatywność, Kultura i media oraz Moda i styl życia.

Szósta grupa, pod przewodnictwem Agnieszki Kępińskiej-Sadowskiej, Dyrektor ds. Komunikacji i Relacji Zewnętrznych Europa Centralna, Polska, Bałtyki, World Travel Retail w Mondelez International, oceni projekty zgłoszone w kategoriach: Covid-19 PR response, PR korporacyjny, Event społeczny, Sektor spożywczy oraz Sport, turystyka i rekreacja.

Projekty w kategoriach głównych i kategoriach sektorowych Jury oceni w pięciu obszarach: WYZWANIE, DIAGNOZA, STRATEGIA, KREACJA, EFEKTYWNOŚĆ. W każdym z nich, projekt może otrzymać po 10 punktów, czyli maksymalnie 50 punktów za pięć obszarów. Projekty w kategoriach specjalnych będą oceniane według odmiennych kryteriów, a każdy projekt będzie mógł otrzymać maksymalnie 10 punktów. Kryteria oceny dostępne są na stronie konkursu.

Źródło: Związek Firm Public Relations

www.zfpr.pl

Dodatkowe informacje:

Partner merytoryczny konkursu: Deloitte.
Partnerzy: rp.pl, Rzeczpospolita, Press, Wirtualne Media, Newseria, BRIEF, PR Manager, PRoto, Instytut Monitorowania Mediów (IMM), Pro4Media, THINKTANK, Sotrender, Conrego, Piloci Studio.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

To już kolejny edukacyjny webinar, którego organizatorem jest agencja e-marketingowa Ideo Force. Tym razem wydarzenie będzie w pełni poświęcone tematyce UX. W jego trakcie uczestnicy otrzymają dawkę eksperckiej wiedzy z zakresu User Experience, którą będą mogli wykorzystać we własnym e-biznesie. Webinar odbędzie się 25 sierpnia o godz. 13.00 i będzie prowadzony na...
Rafał Wasyluk członkiem Rady Konsultacyjnej Marketingu i Transformacji Cyfrowej Akademii Leona Koźmińskiego
Rafał Wasyluk, head of EMEA Commerce Centre of Excellence w VMLY&R, dołączył do grona członków Rady Konsultacyjnej Marketingu i Transformacji Cyfrowej Akademii Leona Koźmińskiego.
VMLY&R została sklasyfikowana jako Lider w najnowszym raporcie „The Forrester Wave: Marketing Creative And Content Services, Q3 2022”. VMLY&R, globalna agencja marketingowa zatrudniająca ponad 13000 osób na sześciu kontynentach, znalazła się wśród wybranych agencji zaproszonych przez firmę badawczą do udziału w ocenie. Agencja VMLY&R wykazała...
Kampania Aldi: Cośki idą do szkoły
„ALDI ma to COŚ do szkoły” to kolejna kampania taktyczna zrealizowana przez Opus B w ramach platformy komunikacji „ALDI ma to COŚ”.
Orion Media Group przystępuje do grona firm członkowskich IAB Polska
Do firm członkowskich IAB Polska przystąpiła firma ORION MEDIA GROUP - niezależny dom mediowy działający od 2013 roku w marketingu internetowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764