logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złote Spinacze dla ING

  PR 15.12.2024, przeczytano 1459 razy
ilustracjastrzałka

W tegorocznym konkursie Złotych Spinaczy, bank otrzymał srebrne wyróżnienia w kategorii „Event komercyjny” dla „Akademii Cyberbezpieczeństwa w Mieście ING” oraz w kategorii „Employer experience i komunikacja wewnętrzna” za projekt „Prosto, prościej, najprościej :)”


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zlote-spinacze-dla-ing,406898,artykul.html

Kategoria „Event komercyjny”: Akademia Cyberbezpieczeństwa w Mieście ING

„Nie daj się wkręcić w sieci” to hymn Akademii Cyberbezpieczeństwa w „Mieście ING” w Roblox, który został stworzony przez twórcę internetowego SmileSlowa, specjalnie na inauguracje akademii. 12 tys. dzieci bawiło się do utworu, którego treść motywuje do bycia uważniejszym w sieci, a wszyscy razem stworzyli wyjątkowy układ choreograficzny. W efekcie powstał pierwszy teledysk kręcony na żywo w Roblox i z udziałem publiczności. Event odbył się na dużym wirtualnym placu przed Akademią, a udział w nim wzięli młodzi gracze, a właściwie ich awatary. Teledysk wygenerował już ponad 705 tys. wyświetleń na YouTube. „Miasto ING” to gra edukacyjna, z którą ING pojawił się na platformie gamingowej Roblox jako pierwszy bank w Polsce w 2022 roku. To wirtualny świat, który poprzez zabawę uczy dobrych nawyków finansowych - oszczędzania i umiejętnego wydawania pieniędzy. W grze gracze poznają też zasady bezpieczeństwa w sieci - co robić, a czego nie robić w wirtualnym świecie. Do tej pory gra zaangażowała prawie milion graczy, osiągając przy tym ponad 2,6 mln wizyt. Gracze wykonali ponad 300 tys. lekcji w Akademii Cyberbezpieczeństwa oraz ponad 150 tys. quizów dotyczących bezpieczeństwa w sieci.

Projekt zrealizowany we współpracy z GONG, Burson, Mediahub, Game Changer.

Kategoria „Employer experience i komunikacja wewnętrzna”: Prosto, prościej, najprościej :)

W 2014 roku w ING powstał projekt Po prostu jako odpowiedź na problem skomplikowanego języka w kontaktach z klientami. Projekt rozpoczął się od badań z klientami, które wskazały, co i jak należy zmienić. Od tamtej pory ING regularnie monitoruje i poprawia jakość komunikacji w najważniejszych punktach kontaktu z klientem. Zespół Po prostu prowadzi również projekty edukacyjne dla pracowników. Od 5 lat tworzy zaskakujący dowcipny serial o prostej komunikacji. Lekka kreatywna forma skutecznie angażuje pracowników do odkrywania kolejnych odcinków i niuansów przejrzystej komunikacji. 

Projekt zrealizowany we współpracy z agencją MOSQI.TO.

Konkurs „Złote Spinacze", organizowany przez Związek Firm Public Relations, promuje najlepsze, najbardziej kreatywne i rzetelnie wykonane projekty z obszaru PR. Zgłoszone projekty ocenia ponad 100-osobowe jury, w skład którego wchodzą praktycy i eksperci z branży PR oraz mediów, przedstawiciele organizacji biznesowych i pozarządowych a także autorytety ze środowiska akademickiego. W tym roku przyznano aż 101 nagród – 23 Złotych, 39 Srebrnych oraz 39 Brązowe Spinacze.

Źródło: ING Bank Śląski S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

16 zwycięzców 16. edycji „Świeć się z Energą”
Wojewódzki etap plebiscytu „Świeć się z Energą” dobiegł końca, przed nami runda finałowa. W rywalizacji wzięło udział 345 miast, jednak tylko jedno z każdego województwa będzie mogło powalczyć o tytuł Świetlnej Stolicy Polski. Każdy z 16 laureatów regionalnych dzięki akcji Energi wygrał możliwość przekazania pomocy charytatywnej o...
CSR Poland Awards 2025 – ostatni moment na zgłoszenia
Jeśli Ty lub Twoja firma zrealizowaliście w ubiegłym roku projekt z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu lub ESG, wolontariat pracowniczy czy też program dla lokalnej społeczności, pokażcie, jaki macie wkład w realizację inicjatyw społecznych w Polsce. Można to zrobić poprzez zgłoszenie się do 3. edycji konkursu CSR Poland Awards, organizowanego przez Fundację...
Mój Gdańsk 2024. Najciekawsze zdjęcia konkursowe
Muzeum Gdańska ogłosiło wyniki piątej edycji konkursu fotograficznego „Mój Gdańsk”, który cieszył się rekordowym zainteresowaniem. Do udziału zgłosiło się 128 uczestników, którzy nadesłali łącznie 1115 zdjęć. Fotografie przedstawiające życie miasta i jego mieszkańców rywalizowały w trzech kategoriach: „Ludzie”,...
Performance Marketing Diamonds EU - 7. edycja konkursu
Już 9 stycznia 2025 roku startuje VII edycja Performance Marketing Diamonds EU! To wyjątkowa okazja dla agencji performance, kreatywnych, kontentowych, wydawców, domów mediowych i marek, aby zgłosić swoje kampanie realizowane w 27 krajach Unii Europejskiej. Jedyny w Polsce konkurs o międzynarodowym zasięgu, który wyróżnia najlepsze projekty w obszarze performance marketingu i...
Zwycięzcy konkursu Amica „Dodaj Kolor!”
Konkurs „Dodaj Kolor!” dobiegł końca, a internauci zdecydowali, która w najbardziej kreatywny sposób ukazuje interpretację pojęcia ekologii. Spośród wielu inspirujących zgłoszeń wybrano trzy najlepsze prace. Zwycięski projekt już wkrótce zostanie odwzorowany na pralce Amica. Urządzenie zostanie wystawione na aukcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, gdzie będzie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764