logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złote Spinacze za employer branding dla Mjcc i Mcdonald’s

  PR 11.12.2018, przeczytano 734 razy
ilustracjastrzałka

MJCC i McDonald’s triumfowały w dwóch kategoriach: Employer Branding i Research&Insights. Zwycięska strategia powstała w pierwszej połowie 2017 roku w oparciu o kompleksowe badania pracowników i kandydatów McDonald’s. Jej podstawą są działania z obszaru marketingu treści, a głównym celem – przełamanie stereotypów nt. pracy w McDonald’s i poprawa efektywności działań zatrudnieniowych firmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zlote-spinacze-za-employer-branding-dla-mjcc-i-mcdonald%E2%80%99s,380483,artykul.html

– Praca przy tym projekcie była dużym wyzwaniem: sytuacja na rynku pracy w sektorze gastronomicznym nie jest dla pracodawców łatwa, a konkurencja jest ogromna. Kilkumiesięczny projekt badawczy dał nam jednak solidne podstawy do pracy – mieliśmy możliwość dogłębnie poznać potrzeby kandydatów i pracowników firmy, a później przełożyć je na działania, dzięki którym McDonald’s staje się dla nich jeszcze lepszym miejscem pracy. Przyglądaliśmy się wszystkim etapom kontaktu z firmą jako pracodawcą, stąd duża skuteczność kampanii. Nie był to tylko marketing rekrutacyjny, ale prawdziwy, kompleksowy employer branding – tłumaczy Adrian Juchimiuk, partner w MJCC.

„Złote Spinacze” to kolejne nagrody w dorobku obu firm; wcześniej kampania była wyróżniana w konkursach PRCH Retail Awards, Siła Przyciągania, HR Dream Team, EB Kreator, EB Stars, EB Excellence Awards, a także w Konkursie Biuletynów Firmowych. To czyni z „Witamy w zespole” najczęściej nagradzaną kampanią EB w tym roku w Polsce.

Jak dodaje Tomasz Polewczyński odpowiadający w McDonald’s za obszar EB: - Podeszliśmy do działań na rynku pracy strategicznie i widzimy, że to przynosi wyniki. Zwiększyliśmy spływ aplikacji, udało się nam też poprawić postrzeganie marki pracodawcy. Nie ograniczyliśmy się do działań promocyjnych; przez ostatnie półtora roku zmienialiśmy się również wewnętrznie. W kolejnych latach będziemy tę pracę kontynuować i wierzymy, że dzięki temu uda się nam przekonać kolejne osoby, że McDonald’s jest świetnym miejscem pracy.

„Złote Spinacze” to prestiżowy konkurs branży PR organizowany przez Związek Firm Public Relations, w którym nagradzane są działania komunikacyjne najlepsze na polskim rynku.

MJCC to agencja specjalizująca się w strategicznym employer brandingu. Wśród jej klientów znajdują się korporacje z różnych branż: FMCG, nowych technologii, bankowości czy outsourcingu. Przez jedenaście lat istnienia firma była wielokrotnie nagradzana w branżowych konkursach.

Sieć McDonald’s (spółka i jej franczyzobiorcy) jest jednym z największych pracodawców w Polsce. Obecnie zatrudnia ponad 24 000 osób. Wśród pracowników są zarówno studenci, jak i osoby dojrzałe, a także osoby z niepełnosprawnością czy młode matki, łączące pracę z wychowaniem dzieci. Firma jest otwarta na różne grupy społeczne, a każdy z pracowników ma gwarantowaną umowę o pracę i taką samą szansę na awans.

Źródło: MJCC

www.mjcc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764