logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złote Spinacze za employer branding dla Mjcc i Mcdonald’s

  PR 11.12.2018, przeczytano 441 razy
ilustracjastrzałka

MJCC i McDonald’s triumfowały w dwóch kategoriach: Employer Branding i Research&Insights. Zwycięska strategia powstała w pierwszej połowie 2017 roku w oparciu o kompleksowe badania pracowników i kandydatów McDonald’s. Jej podstawą są działania z obszaru marketingu treści, a głównym celem – przełamanie stereotypów nt. pracy w McDonald’s i poprawa efektywności działań zatrudnieniowych firmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zlote-spinacze-za-employer-branding-dla-mjcc-i-mcdonald%E2%80%99s,380483,artykul.html

– Praca przy tym projekcie była dużym wyzwaniem: sytuacja na rynku pracy w sektorze gastronomicznym nie jest dla pracodawców łatwa, a konkurencja jest ogromna. Kilkumiesięczny projekt badawczy dał nam jednak solidne podstawy do pracy – mieliśmy możliwość dogłębnie poznać potrzeby kandydatów i pracowników firmy, a później przełożyć je na działania, dzięki którym McDonald’s staje się dla nich jeszcze lepszym miejscem pracy. Przyglądaliśmy się wszystkim etapom kontaktu z firmą jako pracodawcą, stąd duża skuteczność kampanii. Nie był to tylko marketing rekrutacyjny, ale prawdziwy, kompleksowy employer branding – tłumaczy Adrian Juchimiuk, partner w MJCC.

„Złote Spinacze” to kolejne nagrody w dorobku obu firm; wcześniej kampania była wyróżniana w konkursach PRCH Retail Awards, Siła Przyciągania, HR Dream Team, EB Kreator, EB Stars, EB Excellence Awards, a także w Konkursie Biuletynów Firmowych. To czyni z „Witamy w zespole” najczęściej nagradzaną kampanią EB w tym roku w Polsce.

Jak dodaje Tomasz Polewczyński odpowiadający w McDonald’s za obszar EB: - Podeszliśmy do działań na rynku pracy strategicznie i widzimy, że to przynosi wyniki. Zwiększyliśmy spływ aplikacji, udało się nam też poprawić postrzeganie marki pracodawcy. Nie ograniczyliśmy się do działań promocyjnych; przez ostatnie półtora roku zmienialiśmy się również wewnętrznie. W kolejnych latach będziemy tę pracę kontynuować i wierzymy, że dzięki temu uda się nam przekonać kolejne osoby, że McDonald’s jest świetnym miejscem pracy.

„Złote Spinacze” to prestiżowy konkurs branży PR organizowany przez Związek Firm Public Relations, w którym nagradzane są działania komunikacyjne najlepsze na polskim rynku.

MJCC to agencja specjalizująca się w strategicznym employer brandingu. Wśród jej klientów znajdują się korporacje z różnych branż: FMCG, nowych technologii, bankowości czy outsourcingu. Przez jedenaście lat istnienia firma była wielokrotnie nagradzana w branżowych konkursach.

Sieć McDonald’s (spółka i jej franczyzobiorcy) jest jednym z największych pracodawców w Polsce. Obecnie zatrudnia ponad 24 000 osób. Wśród pracowników są zarówno studenci, jak i osoby dojrzałe, a także osoby z niepełnosprawnością czy młode matki, łączące pracę z wychowaniem dzieci. Firma jest otwarta na różne grupy społeczne, a każdy z pracowników ma gwarantowaną umowę o pracę i taką samą szansę na awans.

Źródło: MJCC

www.mjcc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Chep zwycięzcą Modern Retail Awards w kategorii Supply Chain & Logistics
CHEP Polska – wiodący dostawca rozwiązań poolingowych w Polsce – otrzymał główną nagrodę w konkursie Modern Retail Awards w kategorii Supply Chain & Logistics za swoją innowacyjną ekspozycyjną paletę wielokrotnego użytku Q+. Nowa paleta CHEP wykorzystywana jest w punktach sprzedaży jako nośnik ekspozycyjny, który pomaga zwiększać sprzedaż towaru...
Zwycięzcy konkursu projektów graficznych Coreldraw 2019
Firma Corel ogłosiła zwycięzców Międzynarodowego Konkursu Projektów Graficznych CorelDRAW 2019. Zwycięskie projekty zostały wybrane spośród prac stworzonych w pakietach CorelDRAW Graphics Suite 2019 lub CorelDRAW Technical Suite 2019. Nagrodę główną zdobył Rogelio Hernandez (Roy Monster) — autor ilustracji „Angel of Fire”, zgłoszonej w kategorii „Grafiki i...
Wystartował Konkurs Korony Reklamy 2020
Konkurs Korony Reklamy to konkurs wyróżniający najlepsze firmy z branży reklamowej. Organizowany jest podczas targów RemaDays pod patronatem programu Solidni w Biznesie. To ogromna szansa dla firmy na pokazanie się nowym klientom z 11 sektorów targowych RemaDays.
„Mali ratownicy” z Grand Prix na Eventiada IPRA Golden Awards
„Mali Ratownicy”- projekt prowadzony od 3 lat w nadmorskich miejscowościach przez Volkswagena, który uczy dzieci prawidłowego udzielania pierwszej pomocy zdobył Grand Prix w Eventiada IPRA Golden Awards. Ponadto został wyróżniony w kategorii Best Corporate Social Responsibility Campaign. Za realizację projektu były odpowiedzialne agencje EL Padre (event) oraz...
Wedlowskie produkty odniosły sukces w tegorocznych konkursach rynku spożywczego. Konsumenci docenili redesign opakowań kultowych pianek Ptasie Mleczko, a redakcje FMCG nagrodziły linię czekolad gorzkich Premium od E.Wedel. Wyroby marki nagrodzone zostały w plebiscytach: Złota Innowacja FMCG 2019 oraz Certyfikat Dobry Produkt.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764