logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złote Spinacze za employer branding dla Mjcc i Mcdonald’s

  PR 11.12.2018, przeczytano 498 razy
ilustracjastrzałka

MJCC i McDonald’s triumfowały w dwóch kategoriach: Employer Branding i Research&Insights. Zwycięska strategia powstała w pierwszej połowie 2017 roku w oparciu o kompleksowe badania pracowników i kandydatów McDonald’s. Jej podstawą są działania z obszaru marketingu treści, a głównym celem – przełamanie stereotypów nt. pracy w McDonald’s i poprawa efektywności działań zatrudnieniowych firmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zlote-spinacze-za-employer-branding-dla-mjcc-i-mcdonald%E2%80%99s,380483,artykul.html

– Praca przy tym projekcie była dużym wyzwaniem: sytuacja na rynku pracy w sektorze gastronomicznym nie jest dla pracodawców łatwa, a konkurencja jest ogromna. Kilkumiesięczny projekt badawczy dał nam jednak solidne podstawy do pracy – mieliśmy możliwość dogłębnie poznać potrzeby kandydatów i pracowników firmy, a później przełożyć je na działania, dzięki którym McDonald’s staje się dla nich jeszcze lepszym miejscem pracy. Przyglądaliśmy się wszystkim etapom kontaktu z firmą jako pracodawcą, stąd duża skuteczność kampanii. Nie był to tylko marketing rekrutacyjny, ale prawdziwy, kompleksowy employer branding – tłumaczy Adrian Juchimiuk, partner w MJCC.

„Złote Spinacze” to kolejne nagrody w dorobku obu firm; wcześniej kampania była wyróżniana w konkursach PRCH Retail Awards, Siła Przyciągania, HR Dream Team, EB Kreator, EB Stars, EB Excellence Awards, a także w Konkursie Biuletynów Firmowych. To czyni z „Witamy w zespole” najczęściej nagradzaną kampanią EB w tym roku w Polsce.

Jak dodaje Tomasz Polewczyński odpowiadający w McDonald’s za obszar EB: - Podeszliśmy do działań na rynku pracy strategicznie i widzimy, że to przynosi wyniki. Zwiększyliśmy spływ aplikacji, udało się nam też poprawić postrzeganie marki pracodawcy. Nie ograniczyliśmy się do działań promocyjnych; przez ostatnie półtora roku zmienialiśmy się również wewnętrznie. W kolejnych latach będziemy tę pracę kontynuować i wierzymy, że dzięki temu uda się nam przekonać kolejne osoby, że McDonald’s jest świetnym miejscem pracy.

„Złote Spinacze” to prestiżowy konkurs branży PR organizowany przez Związek Firm Public Relations, w którym nagradzane są działania komunikacyjne najlepsze na polskim rynku.

MJCC to agencja specjalizująca się w strategicznym employer brandingu. Wśród jej klientów znajdują się korporacje z różnych branż: FMCG, nowych technologii, bankowości czy outsourcingu. Przez jedenaście lat istnienia firma była wielokrotnie nagradzana w branżowych konkursach.

Sieć McDonald’s (spółka i jej franczyzobiorcy) jest jednym z największych pracodawców w Polsce. Obecnie zatrudnia ponad 24 000 osób. Wśród pracowników są zarówno studenci, jak i osoby dojrzałe, a także osoby z niepełnosprawnością czy młode matki, łączące pracę z wychowaniem dzieci. Firma jest otwarta na różne grupy społeczne, a każdy z pracowników ma gwarantowaną umowę o pracę i taką samą szansę na awans.

Źródło: MJCC

www.mjcc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wystawa Grand Press Photo w Blue City
Od środy 8 lipca w centrum handlowym Blue City będzie można oglądać najlepsze zdjęcia prasowe z tegorocznej edycji konkursu Grand Press Photo.
Konkurs 30/30: nowy termin wystawy
Organizatorzy VI edycji Konkursu 30/30 na najlepszą polską okładkę płytową informują o nowym terminie wystawy finalistów. Będzie ona miała miejsce w prestiżowej Galerii Na Dziedzińcu Starego Browaru w Poznaniu i potrwa od 13 lipca do 31 sierpnia 2020 r. Zaprezentowanych zostanie 29 finałowych prac wybranych przez 12-osobowe Jury złożone z ekspertów z zakresu sztuk plastycznych...
MSL zdobyła zwycięską statuetkę SABRE Awards w prestiżowym konkursie branży public relations dla regionu EMEA. Wygraną w kategorii „Chemia i Przemysł” zapewniła agencji kampania CSR „Jutro bez smogu – Drugie życie starych pieców”, zrealizowana dla ArcelorMittal Poland. Wśród 400 finalistów, znalazło się jedynie 8 polskich...
Golden Arrow już po raz 14. przyznała nagrody i wyróżnienia dla najciekawszych projektów w 20 kategoriach. Tegoroczna edycja konkursu cieszyła się rekordową liczbą zgłoszeń. Kampania społeczna FASOFF została wyróżniona spośród 71 wszystkich propozycji w jednej z najbardziej popularnych w tym roku kategorii – CSR. Celem akcji FASOFF jest edukacja przyszłych rodziców oraz...
Golden Arrow 2020: Pełna lista zwycięzców!
W tegorocznej edycji konkursu marketingowego Golden Arrow 2020 przyznano 22 nagrody i 28 wyróżnień. Żadna praca nie otrzymała grand prix. Przyznano również dwie nagrody specjalne. Pierwszą otrzymał BNP Paribas Bank Polska SA za długofalowe, autentyczne zaangażowanie społeczne, widoczne w wielu wymiarach działalności. Drugą nagrodę specjalną otrzymała agencja Przestrzeń za...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764