logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złote Stevie dla Xiaomi Kite Cup

  PR 16.08.2022, przeczytano 779 razy
ilustracja

Agencje Public Dialog i Eureka zostały docenione w międzynarodowym konkursie Stevie Awards 2022. Projekt „Xiaomi Kite Cup driven by Land Rover” został nagrodzony złotą statuetką w kategorii: „Sponsroship”. Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszono ponad 1000 prac z całego świata, oceniało je ponad 300 ekspertów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zlote-stevie-dla-xiaomi-kite-cup,396918,artykul.html

Zgłoszony przez Eureka i Public Dialog projekt zdobył najwyższe noty w kategorii Communications or PR Campaign of the Year: sponsorship. Xiaomi Kite Cup driven by Landrover to cykl zawodów w randze Pucharu Polski oraz Mistrzostw Polski w kitesurfingu i wingfoilu.

To wielkie wyróżnienie i cieszymy się, że udało nam się zdobyć najwyższe oceny przez jury dla tego projektu, którego zajmowaliśmy się komunikacją w zeszłym roku. Nagroda cieszy tym bardziej, że osobiście uprawiam kitesurfing. To wyróżnienie pokazuje, jak można połączyć sportową pasję z pracą” - powiedział Paweł Bylicki, CEO agencji Public Dialog

Pierwsze zawody z cyklu Kite Cup zorganizowaliśmy 17 lat temu. Wtedy nie była to znana dyscyplina sportu. Dziś kitesurfing ma już tak wielu fanów na świecie, że znalazł się w programie Igrzysk Olimpijskich w Paryżu w 2024 roku. Mam nadzieje, że między innymi dzięki naszym zawodom i zaangażowaniu, Polacy zdobędą najwyższe stopnie na podium. Nas natomiast w przyszłym roku czeka wyjątkowa, bo jubileuszowa - 18 edycja. Już dziś zaczynamy nad nią pracować.” – powiedział Michał Zieliński, CEO agencji Eureka

Źródło: Public Dialog

www.publicdialog.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764