logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złoto dla Globalworth i Hali Koszyki w konkursie PRCH Retail Awards 2022

  PR 01.12.2022, przeczytano 346 razy
ilustracjastrzałka

Hala Koszyki, flagowy projekt wielofunkcyjny w portfelu Globalworth Poland, została uhonorowana złotą statuetką podczas 13. edycji konkursu PRCH Retail Awards. Najpopularniejsza stołeczna food hala zdobyła 1. miejsce na podium w kategorii „Wydarzenie Roku” za akcję marketingową „Wielkie otwarcie polskiej gastronomii”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zloto-dla-globalworth-i-hali-koszyki-w-konkursie-prch-retail-awards-2022,398196,artykul.html

Celem zwycięskiego projektu było skupienie uwagi na Hali Koszyki, w kontekście planowanego odmrożenia gospodarki i luzowania pandemicznych obostrzeń. W maju 2021 roku, przed najpopularniejszą stołeczną food halą stanął wielki Zegar Gastronomii, który odmierzał czas do otwarcia ogródków restauracyjnych w całym kraju. Wyróżnikiem tego unikatowego wydarzenia było zorganizowanie „gastronomicznego sylwestra”, ze wspólnym odliczaniem i widowiskowym pokazem świetlno-dźwiękowym.

- Hala Koszyki to nie tylko popularne miejsce spotkań i warszawski tygiel smaków, ale to również wspaniały zespół marketingowy, który w Globalworth Poland tworzą niezwykłe osoby, pełne pasji, pozytywnej energii i kreatywności. To właśnie dzięki nieszablonowym pomysłom możemy cieszyć się z tak cennych nagród i uznania branży. Złoto w konkursie PRCH Retail Awards dla projektu „Wielkie otwarcie polskiej gastronomii” to dla nas kolejny powód do dumy. Za tę akcję otrzymaliśmy również nagrody w konkursie Złote Spinacze i finałową nominację w londyńskim konkursie SABRE Awards. – mówi Paweł Słupski, Marketing & Communications Director w Globalworth Poland.

- Potrzeby współczesnych konsumentów wymagają wprowadzenia nowatorskich rozwiązań, które wyróżnią dany obiekt na tle konkurencji. W przypadku projektów typu mixed-use, by wypracować lub utrzymać wiodącą pozycję, należy oferować nowoczesne i niespotykane na szeroką skalę rozwiązania, skierowane do różnych grup klientów. Tworzenie takich rozwiązań to kluczowa część strategii marketingowej Globalworth. Cieszę się, że „Wielkie otwarcie polskiej gastronomii w Hali Koszyki” zostało uznane przez ekspertów PRCH za wzorcowe dla całej branży retail. To wyróżnienie jest szczególnie satysfakcjonujące, ponieważ do tegorocznej edycji konkursu zgłoszono aż 103 świetne projekty. Tym bardziej jesteśmy dumni, że nasze starania oraz kreatywne podejście zostały zauważone i docenione. - komentuje Piotr Krowicki, Marketing Manager Hali Koszyki.

PRCH Retail Awards to ekspercki i niezależny program konkursowy organizowany raz do roku przez Polską Radę Centrów Handlowych dla branży retail: sieci handlowych, a także deweloperów, inwestorów i zarządców centrów. Celem konkursu jest nagradzanie oraz promowanie dokonań, najlepszych praktyk i innowacyjności działań, a także docenienie prowadzących je zespołów.

Źródło: Hala Koszyki

www.koszyki.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Papaya New Directors - 10 edycja konkursu dla młodych twórców
Rusza dziesiąta edycja konkursu dla młodych twórców i twórczyń Papaya New Directors, do tej pory znanego jako Papaya Young Directors. Przez 9 lat konkurs połączony z programem mentoringowym ewoluował do całorocznej, międzynarodowej inicjatywy, stając się jednym z najważniejszych tego typu projektów branżowych w kraju.
IAB Polska partnerem konkursu Genius Universitatis 2023
Wystartowała XI edycja najbardziej oczekiwanego konkursu marketingowego dla uczelni, który ma pokazać ich najlepsze reklamowe działania. IAB Polska po raz kolejny jest partnerem konkursu, w którego kapitule zasiada nasza przedstawicielka - Ewa Opach, dyrektor ds. edukacji i certyfikacji, IAB Polska.
Paradyż Designers: spotkanie z Rossaną Orlandi oraz Giovanną Castiglioni w Mediolanie
Wyjazd do Mediolanu i warsztaty z legendą designu Rossaną Orlandi oraz spotkanie z Giovanną, córką włoskiego mistrza wzornictwa Achille Castiglioniego czekają na autorów wyróżnionych projektów w konkursie Paradyż Designers. Prace konkursowe można przesyłać jeszcze do 17 lutego 2023.
Nabór do konkursu dyplomów FNC rozpoczęty
Dyplomy FNC to zestawienie najlepszych prac dyplomowych absolwentów uczelni artystyczno-projektowych organizowane przez FONT nie czcionka.
Nikon zdobywa trzy nagrody w plebiscycie Fotopolis
Nikon ma przyjemność poinformować, że w plebiscycie Fotopolis na najlepsze produkty i wydarzenia fotograficzne 2022 roku, zdobył, aż trzy nagrody. Miejsce pierwsze w kategorii „Zaawansowany obiektyw roku” firma otrzymała za Nikon NIKKOR Z 400 mm f/4.5 VR S. Na drugiej pozycji w kategorii „Amatorski aparat roku” znalazł się Nikon Z 30, z kolei ostatnie miejsce...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764