logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złoto dla Globalworth i Hali Koszyki w konkursie PRCH Retail Awards 2022

  PR 01.12.2022, przeczytano 970 razy
ilustracjastrzałka

Hala Koszyki, flagowy projekt wielofunkcyjny w portfelu Globalworth Poland, została uhonorowana złotą statuetką podczas 13. edycji konkursu PRCH Retail Awards. Najpopularniejsza stołeczna food hala zdobyła 1. miejsce na podium w kategorii „Wydarzenie Roku” za akcję marketingową „Wielkie otwarcie polskiej gastronomii”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zloto-dla-globalworth-i-hali-koszyki-w-konkursie-prch-retail-awards-2022,398196,artykul.html

Celem zwycięskiego projektu było skupienie uwagi na Hali Koszyki, w kontekście planowanego odmrożenia gospodarki i luzowania pandemicznych obostrzeń. W maju 2021 roku, przed najpopularniejszą stołeczną food halą stanął wielki Zegar Gastronomii, który odmierzał czas do otwarcia ogródków restauracyjnych w całym kraju. Wyróżnikiem tego unikatowego wydarzenia było zorganizowanie „gastronomicznego sylwestra”, ze wspólnym odliczaniem i widowiskowym pokazem świetlno-dźwiękowym.

- Hala Koszyki to nie tylko popularne miejsce spotkań i warszawski tygiel smaków, ale to również wspaniały zespół marketingowy, który w Globalworth Poland tworzą niezwykłe osoby, pełne pasji, pozytywnej energii i kreatywności. To właśnie dzięki nieszablonowym pomysłom możemy cieszyć się z tak cennych nagród i uznania branży. Złoto w konkursie PRCH Retail Awards dla projektu „Wielkie otwarcie polskiej gastronomii” to dla nas kolejny powód do dumy. Za tę akcję otrzymaliśmy również nagrody w konkursie Złote Spinacze i finałową nominację w londyńskim konkursie SABRE Awards. – mówi Paweł Słupski, Marketing & Communications Director w Globalworth Poland.

- Potrzeby współczesnych konsumentów wymagają wprowadzenia nowatorskich rozwiązań, które wyróżnią dany obiekt na tle konkurencji. W przypadku projektów typu mixed-use, by wypracować lub utrzymać wiodącą pozycję, należy oferować nowoczesne i niespotykane na szeroką skalę rozwiązania, skierowane do różnych grup klientów. Tworzenie takich rozwiązań to kluczowa część strategii marketingowej Globalworth. Cieszę się, że „Wielkie otwarcie polskiej gastronomii w Hali Koszyki” zostało uznane przez ekspertów PRCH za wzorcowe dla całej branży retail. To wyróżnienie jest szczególnie satysfakcjonujące, ponieważ do tegorocznej edycji konkursu zgłoszono aż 103 świetne projekty. Tym bardziej jesteśmy dumni, że nasze starania oraz kreatywne podejście zostały zauważone i docenione. - komentuje Piotr Krowicki, Marketing Manager Hali Koszyki.

PRCH Retail Awards to ekspercki i niezależny program konkursowy organizowany raz do roku przez Polską Radę Centrów Handlowych dla branży retail: sieci handlowych, a także deweloperów, inwestorów i zarządców centrów. Celem konkursu jest nagradzanie oraz promowanie dokonań, najlepszych praktyk i innowacyjności działań, a także docenienie prowadzących je zespołów.

Źródło: Hala Koszyki

www.koszyki.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Piąta edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska
Z początkiem kwietnia br. ruszyła piąta, jubileuszowa odsłona konkursu Design By Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie grafiki na opakowanie tych kultowych pralin. Nadesłane prace powinny być ilustracją hasła marki: „Śliwka Nałęczowska – inspiruje wszystkie zmysły”. Łączna pula nagród wynosi ponad 30 000 zł. Produkty ze...
Festiwal Nowego Europejskiego Bauhausu (NEB) - inicjatywa Komisji Europejskiej, łącząca Europejski Zielony Ład z codziennym życiem i otaczającą nas przestrzenią - powraca do Brukseli po raz drugi. Z tej okazji Komisja Europejska opublikowała specjalny raport, podkreślający osiągnięcia inicjatywy oraz najważniejsze fakty i liczby.
SEC Newgate CEE nominowana w PR Week Global Awards za Lex TVN
Kampania w obronie niezależnych mediów, stworzona przez SEC Newgate CEE dla TVN Warner Bros. Discovery, otrzymała nominację do nagrody PR Week Global Awards w kategorii Issues and Crisis. To jedyny projekt z Polski, który znalazł się w tym prestiżowym gronie i walczy o zwycięstwo w konkursie wyróżniającym najlepsze agencje i kampanie na świecie.
Global Good Awards 2024. Canon nagradza młodych aktywistów
Canon EMEA, światowy lider technologii obrazowania już piąty rok z rzędu patronuje nagrodzie Canon Young Champion of the Year przyznawanej w ramach projektu Global Good Awards. Wspierając wydarzenie, firma popularyzuje osiągnięcia młodych liderów. Zgłoszenia do kategorii Canon Young Champion of the Year rozpoczęły się w lutym, a kończą 3 maja 2024 r.
Znamy skład Komitetu Organizacyjnego Effie Poland 2024
Komitet Effie Awards Poland 2024 to 15 przedstawicieli agencji członkowskich SAR i marketerów. Zaproszenie do Komitetu specjalistów zarówno ze strony agencyjnej, jak i klienta, daje całościowe spojrzenie na branżę komunikacji marketingowej w zakresie trendów i zmian, ale przede wszystkim oczekiwań i potrzeb konsumenta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764