logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złoto dla Polek i OneMulti w IPRA Golden Awards 2024

  PR 09.07.2024, przeczytano 391 razy
ilustracja

„To złoto dla nas jako agencji OneMulti, ale przede wszystkim dla Polek, które gremialnie wzięły udział w wyborach parlamentarnych 15 października 2023 roku. Jestem zatem podwójnie dumna i szczęśliwa. Zwyciężyła prospołeczna i proobywatelska postawa naszych rodaczek. Pokazaliśmy również strategiczne znaczenie komunikacji i public relations w kampaniach, które mają na celu zmianę postaw społecznych” – komentuje ogromny sukces w międzynarodowym konkursie IPRA Golden World Awards 2024 Barbara Pleban, partnerka w OneMulti.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zloto-dla-polek-i-onemulti-w-ipra-golden-awards-2024,404949,artykul.html

Jury międzynarodowego konkursu przyznało OneMulti nagrodę IPRA Golden World Awards for Excellence in PR 2024 w kategorii „Kampania dla NGO — Agencja” za działania przy kampanii profrekwencyjnej „To Twój Wybór”. Agencja realizowała projekt w zakresie działań komunikacyjnych i PR. Przedsięwzięcie zainicjowały Fundacja Batorego i Inicjatywa Głos Kobiet. Projekt otrzymał wcześniej Nagrodę Specjalną „Game Changer” w kategorii Wydarzenie Roku / Innovation 2023. Warto przy tym zwrócić uwagę, że nagrody „IPRA Golden World Awards for Excellence in PR”, przyznawane przez międzynarodowe stowarzyszenie profesjonalistów w obszarze komunikacji, są jednymi z najbardziej prestiżowych w branży PR na świecie.

Przypomnijmy. Na kilka miesięcy przed wyborami parlamentarnymi w 2023 r., wedle badań More in Common, zaledwie mniej niż połowa młodych Polek deklarowała, że weźmie udział w głosowaniu. Do aktywnego udziału w nadchodzących wyborach przekonać miała kobiety kampania profrekwencyjna „To Twój Wybór”, zainicjowana przez Zosię Sanejko, Fundację Batorego i Inicjatywę Głos Kobiet – grupę organizacji społecznych, działających na rzecz ochrony i promocji praw kobiet. Celem kampanii, z udziałem OneMulti, było uświadomienie kobietom sprawczości i siły ich głosu w wyborach, w kwestiach dla nich fundamentalnych. Kampania prowadzona była przy wsparciu niezależnych specjalistów pracujących pro bono. Projekt ze strony agencji był prowadzony przez: Barbarę Pleban, Annę Szumańską, Magdalenę Anisiewicz i Bartosza Lewickiego.

W przygotowanie koncepcji i realizację kampanii zaangażowane były zespoły: Instytutu Badawczego Make a Difference (badania), agencji VMLY&R (koncepcja i realizacja kampanii), MindShare i GroupM (planowanie i zakup mediów), SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk (konsultacje prawne), OneMulti (public relations), Lifetube (influencer marketing), Vein (studio postprodukcyjne), Ztudio (studio dźwiękowe).

Efekty trwającej 4 tygodnie kampanii to: 527 publikacji o łącznym dotarciu ponad 18 mln w mediach takich jak m.in. Gazeta Wyborcza, Onet, Rzeczpospolita, Newsweek, Vogue, TVN, Radio Zet czy Radio RMF FM. Najważniejszym wynikiem była jednak oczywiście frekwencja. W wyborach wzięło udział blisko 74 proc. kobiet w wieku 18-34. Od 1989 roku w Polsce nie było takiej liczby kobiet przy urnach.

Źródło: OneMulti

www.onemulti.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sukces Gong i Game Changer na MIXX Awards Europe 2024
18 lipca br. podczas gali MIXX Awards Europe wręczone zostały nagrody za najlepsze kampanie marketingowe digital w Europie, które łączą kreatywne idee z efektywnymi rozwiązaniami. GONG oraz Game Changer (Group One) to jedyne agencje z Polski, które zostały wyróżnione w tym międzynarodowym konkursie. Nagrodzona kampania to "Miasto ING: Zhakowany koncert w Roblox", stworzona dla ING...
Pierwsi zagraniczni finaliści Konkursu Strefa Studenta
Po raz pierwszy w historii konkursu, w którym młodzi projektanci mieli za zadanie stworzyć projekt opakowania lub etykiety, do kolejnego etapu awansowała studentka z zagranicy! Wraz z pozostałymi jedenastoma osobami zaprezentuje swój projekt w II etapie w jednej z trzech kategorii: funkcjonalność i forma, szata graficzna, wrażenie.
Kampania Dziedzictwo Beko z nagrodą Cannes Lions
Kampania “The Beko Inheritance”, która w kwietniu br. podbiła serca europejskich konsumentów, otrzymała statuetkę podczas tegorocznej edycji jednego z najbardziej prestiżowych konkursów w branży reklamowej – Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Kreacja stworzona przez Beko we współpracy z agencją VML Germany &...
Nikon zachęca do udziału w The Comedy Wildlife Awards i publikuje wybór najbardziej efektownych prac z edycji 2024 – począwszy od trójgłowej żyrafy po wyjątkowo rozleniwionego leniwca. Zgłoszenia do konkursu wciąż trwają, a zdjęcia można wysyłać do 31 lipca.
Złote Spinacze 2024: zgłoszenia do 22. edycji konkursu
Już po raz dwudziesty drugi najlepsze kampanie public relations w Polsce zostaną wyłonione w konkursie Złote Spinacze organizowanym przez Związek Firm Public Relations. Zgłoszenia rozpoczęły się 10 lipca i potrwają do 8 września 2024 r.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764