logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złoto dla polskiej marki w European Design Awards

  PR 11.06.2018, przeczytano 513 razy
ilustracjastrzałka

W Oslo miała miejsce konferencja i finał międzynarodowego konkursu European Design Awards. ED Awards jest wydarzeniem z kilkunastoletnią tradycją, które wyróżnia fakt, iż jego jury to redaktorzy największych magazynów zajmujących się tematyką designu i komunikacji, m.in. takich jak francuskie „Etapes”, niemieckie „Novum”, czy brytyjskie „Eye”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zloto-dla-polskiej-marki-w-european-design-awards,36823,artykul.html

W tegorocznej edycji złoto w kategorii opakowania przypadło młodej polskiej marce Hagi Cosmetics, a dokładnie linii kosmetyków dziecięcych HagiBaby. Jest to olbrzymie wyróżnienie, ponieważ niezmiernie trudno jest konkurować z bardzo dojrzałym i jakościowym wzornictwem opakowań Niderlandów, Skandynawii, Wielkiej Brytanii, Niemiec czy Francji.

Hagi Cosmetics to marka, która wyróżnia się swoim wzornictwem. Mimo iż firma nie posiada budżetów reklamowych dużych producentów kosmetycznych, jej produkty promuje większość magazynów kobiecych m.in. „Vouge”, „Twój Styl”, czy „Glamour”. Czy w promocji pomagają dobrze zaprojektowane opakowania? Na pewno tak – są bowiem doskonałym graficznym dopełnieniem rozkładówek magazynów kobiecych, a komentarze na profilu facebookowym marki świadczą o tym, że zauważają je również konsumenci. Opakowania wszystkich linii Hagi Cosmetics, w tym Hagi Baby wyrażają zawartość produktów – ich naturalny skład, bezpieczeństwo, wysoką jakość.

Od początku istnienia firmy za branding i opakowania firmy odpowiada studio Podpunkt. Współpraca Hagi Cosmetics i studia zaczęła się 5 lat temu, wspólnie opracowana została cała identyfikacja oraz kilka linii kosmetycznych – mydła, balsamy, słoneczna linia „Wakacje na Bal”, linia świec zapachowych, peelingów czy najnowszy produkt, nagrodzone złotem European Awards Design – HagiBaby.

Źródło: Podpunkt

www.podpunkt.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gazetki Intermarché docenione przez branżę
W tegorocznej edycji programu AdRetail Inspirio gazetki supermarketów spożywczych Intermarché otrzymały podwójne wyróżnienie. Była to nagroda dla Najlepszej Gazetki wśród Supermarketów, a także Najczęściej Wyświetlanej Gazetki w serwisach Grupy AdRetail w 2018 roku w kategorii Sklepy Wielobranżowe. Praca włożona w produkcję tych...
5. edycja konkursu Chespa Packaging Design: Słoik miodu lub butelka wina
Trwa nabór prac do piątej edycji konkursu Chespa Packaging Design. W tym roku zadania projektowe przygotowane zostały przez partnera konkursu, firmę: Piwnice Półtorak Wine & Spirits oraz przez organizatora konkursu – firmę Chespa. Termin nadsyłania projektów upływa 20.04.2019 r.
Konkurs na SIW Instytutu Ekspertyz Ekonomicznych i Finansowych
Instytutu Ekspertyz Ekonomicznych i Finansowych w Łodzi ogłasza konkursu na System Identyfikacji Wizualnej. Termin nadsyłania prac upływa 15 kwietnia.
Zyxel Multy U zdobywa nagrodę If Design Award 2019
Urządzenie Multy U otrzymało nagrodę iF DESIGN AWARD 2019 w kategorii rozwiązań telekomunikacyjnych. To jedna z najbardziej prestiżowych, międzynarodowych nagród w dziedzinie wzornictwa produktowego.
Butelka Björn w gronie zwycięzców konkursu Art of Packaging 2019
Butelka wódki Björn, produkowanej przez BZK Alco, zwyciężyła w Art of Packaging 2019 w kategorii Proffesional 2019 Opakowanie Pragnienia. Jurorzy oceniali ponad pół tysiąca projektów, spośród których nagrodzono tylko 24 w różnych kategoriach. Ideą konkursu jest promowanie kreatywności i innowacyjności w branży opakowań na rynku...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764