logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złoto dla polskiej marki w European Design Awards

  PR 11.06.2018, przeczytano 744 razy
ilustracjastrzałka

W Oslo miała miejsce konferencja i finał międzynarodowego konkursu European Design Awards. ED Awards jest wydarzeniem z kilkunastoletnią tradycją, które wyróżnia fakt, iż jego jury to redaktorzy największych magazynów zajmujących się tematyką designu i komunikacji, m.in. takich jak francuskie „Etapes”, niemieckie „Novum”, czy brytyjskie „Eye”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zloto-dla-polskiej-marki-w-european-design-awards,36823,artykul.html

W tegorocznej edycji złoto w kategorii opakowania przypadło młodej polskiej marce Hagi Cosmetics, a dokładnie linii kosmetyków dziecięcych HagiBaby. Jest to olbrzymie wyróżnienie, ponieważ niezmiernie trudno jest konkurować z bardzo dojrzałym i jakościowym wzornictwem opakowań Niderlandów, Skandynawii, Wielkiej Brytanii, Niemiec czy Francji.

Hagi Cosmetics to marka, która wyróżnia się swoim wzornictwem. Mimo iż firma nie posiada budżetów reklamowych dużych producentów kosmetycznych, jej produkty promuje większość magazynów kobiecych m.in. „Vouge”, „Twój Styl”, czy „Glamour”. Czy w promocji pomagają dobrze zaprojektowane opakowania? Na pewno tak – są bowiem doskonałym graficznym dopełnieniem rozkładówek magazynów kobiecych, a komentarze na profilu facebookowym marki świadczą o tym, że zauważają je również konsumenci. Opakowania wszystkich linii Hagi Cosmetics, w tym Hagi Baby wyrażają zawartość produktów – ich naturalny skład, bezpieczeństwo, wysoką jakość.

Od początku istnienia firmy za branding i opakowania firmy odpowiada studio Podpunkt. Współpraca Hagi Cosmetics i studia zaczęła się 5 lat temu, wspólnie opracowana została cała identyfikacja oraz kilka linii kosmetycznych – mydła, balsamy, słoneczna linia „Wakacje na Bal”, linia świec zapachowych, peelingów czy najnowszy produkt, nagrodzone złotem European Awards Design – HagiBaby.

Źródło: Podpunkt

www.podpunkt.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Statuetki w miedzynarodowym konkursie Zoomart 2020 rozdane
Jury Festiwalu i Konkursu kalendarzy ZoomArt 2020 ogłosiło laureatów konkursu w różnych kategoriach.
Drukarka termotransferowa DTG Oki Pro9541WT A3+ zdobyła dwie nagrody
Niedawno wprowadzona przez firmę OKI Europe 5-kolorowa cyfrowa drukarka termotransferowa Pro9541WT zdobyła dwie nagrody branżowe. Drukarka otrzymała nagrodę Office Oscar magazynu OEN oraz nagrodę Editor's Choice Award czasopisma Print IT Reseller za innowacyjne funkcje i wartość, którymi może wzbogacić korzystające z niej firmy.
Firma Oppo objęła prowadzenie w ogólnoświatowym konkursie Semeval
Firma OPPO poinformowała o kolejnym ważnym osiągnięciu w dziedzinie badań nad sztuczną inteligencją. Podczas niedawno zakończonego międzynarodowego konkursu analizy semantycznej International Workshop on Semantic Evaluation (SemEval-2020), firma OPPO zajęła pierwsze miejsce w analizie nastrojów w tekście z mediów społecznościowych z kodem mieszanym, w połączeniu...
W marcu 2020 roku w Madrycie, podczas pierwszej edycji konkursu „CEO Roku” organizowanej przez organizację Club CEO, Miguel Ángel Rodríguez Caveda, Prezes Agencji 3AW w Hiszpanii oraz międzynarodowej sieci 3AW Network, wyróżniony został tytułem „Prezesa Roku”, m.in. w dowód uznania za swoje zasługi na rzecz międzynarodowej ekspansji. Polska agencja LoveBrands Relations do...
Prestiżowy, międzynarodowy serwis WARC, poświęcony komunikacji marketingowej, reklamie i ekonomii, opublikował wyniki dorocznego raportu najlepszych firm, marek i kampanii marketingowych na świecie w 2020 roku. Na siódmym miejscu w globalnym zestawieniu WARC Effective 100 uplasował się Starcom Polska.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764