logo
WIADOMOŚCI

Złoto dla polskiej marki w European Design Awards

Mateusz Zawiślak  PR 11.06.2018, przeczytano 209 razy
ilustracjastrzałka

W Oslo miała miejsce konferencja i finał międzynarodowego konkursu European Design Awards. ED Awards jest wydarzeniem z kilkunastoletnią tradycją, które wyróżnia fakt, iż jego jury to redaktorzy największych magazynów zajmujących się tematyką designu i komunikacji, m.in. takich jak francuskie „Etapes”, niemieckie „Novum”, czy brytyjskie „Eye”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zloto-dla-polskiej-marki-w-european-design-awards,36823,artykul.html

W tegorocznej edycji złoto w kategorii opakowania przypadło młodej polskiej marce Hagi Cosmetics, a dokładnie linii kosmetyków dziecięcych HagiBaby. Jest to olbrzymie wyróżnienie, ponieważ niezmiernie trudno jest konkurować z bardzo dojrzałym i jakościowym wzornictwem opakowań Niderlandów, Skandynawii, Wielkiej Brytanii, Niemiec czy Francji.

Hagi Cosmetics to marka, która wyróżnia się swoim wzornictwem. Mimo iż firma nie posiada budżetów reklamowych dużych producentów kosmetycznych, jej produkty promuje większość magazynów kobiecych m.in. „Vouge”, „Twój Styl”, czy „Glamour”. Czy w promocji pomagają dobrze zaprojektowane opakowania? Na pewno tak – są bowiem doskonałym graficznym dopełnieniem rozkładówek magazynów kobiecych, a komentarze na profilu facebookowym marki świadczą o tym, że zauważają je również konsumenci. Opakowania wszystkich linii Hagi Cosmetics, w tym Hagi Baby wyrażają zawartość produktów – ich naturalny skład, bezpieczeństwo, wysoką jakość.

Od początku istnienia firmy za branding i opakowania firmy odpowiada studio Podpunkt. Współpraca Hagi Cosmetics i studia zaczęła się 5 lat temu, wspólnie opracowana została cała identyfikacja oraz kilka linii kosmetycznych – mydła, balsamy, słoneczna linia „Wakacje na Bal”, linia świec zapachowych, peelingów czy najnowszy produkt, nagrodzone złotem European Awards Design – HagiBaby.

Źródło: Podpunkt

www.podpunkt.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Rusza Konkurs Biuletynów Firmowych 2018
Wprowadzenie całkowitej poufności danych zawartych w zgłaszanych pracach oraz trzech nowych kategorii konkursowych to najważniejsze zmiany w 18. edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. Udział w Konkursie niezmiennie jest bezpłatny.
Zwierzęta Morza Bałtyckiego. Konkurs na ekslibris i małą formę graficzną
Gdański Archipelag Kultury, Fundacja Wspólnota Gdańska wraz z Partnerami zapraszają do udziału w 9. Międzynarodowym Konkursie na Ekslibris i Małą Formę Graficzną pt. „Zwierzęta Morza Bałtyckiego”.
Power of Content Marketing Awards: Srebro dla „Dekoratorium”
23 maja przyznane zostały nagrody w konkursie „Power of Content Marketing Awards”, znane do tej pory jako Szpalty Roku. Wśród laureatów znalazła się FFiL Śnieżka SA, która w kategorii Content Marketing Branża Budowlana/Home & Garden otrzymała srebrną statuetkę za portal Dekoratorium.
Konkurs Sztuki na Bilbordach Art Moves 2018 pod patronatem Signs.pl
Kto rządzi naszym życiem: my sami, inni ludzie czy algorytmy? 10 najlepszych prac będących próbą zmierzenia się z tym tematem zostanie pokazanych na bilbordach w trakcie Festiwalu Art Moves we wrześniu / październiku 2018 w Toruniu. Twórca najlepszej pracy otrzyma główną nagrodę w wysokości 5000 PLN.
Kampania „ibis. tu mieszka muzyka” w finale IPRA Golden World Awards
Kampania „ibis. tu mieszka muzyka” rodziny hoteli ibis zakwalifikowała się do finału międzynarodowego konkursu branży PR – IPRA Golden World Awards. Projekt został nominowany do nagrody w kategorii „Turystyka i Podróże”.
 
poniedziałek 18.06.2018, 47 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone