logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złoto i dwa brązy dla ING na Effie Awards

  PR 20.11.2020, przeczytano 507 razy

Podczas tegorocznej edycji konkursu Effie Awards Poland, ING Bank Śląski otrzymał aż trzy statuetki. Złotą w kategorii „Finanse” oraz dwie brązowe w kategoriach „React & Sustain” oraz “Marketing and Business Solutions”. Bank zajął również drugie miejsce w rankingu „Firm roku 2020”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zloto-i-dwa-brazy-dla-ing-na-effie-awards,389269,artykul.html

Złoto w kategorii „Finanse” otrzymała kampania „Eko Petycje”, w której bank zachęcał dorosłych do świadomych i mądrych wyborów z myślą o przyszłości swoich dzieci. Kampanię wspierały również konkretne rozwiązania, dzięki którym każdy mógł zadbać o środowisko. ING Bank Śląski od lat inwestuje w eko rozwiązania a priorytetem w jego działalności są projekty realizowane z troską o środowisko naturalne.

 

Projekt we współpracy z agencjami Brain, GONG, 24/7 Communications oraz domem mediowym MullenLowe MediaHub.

- To wyjątkowa nagroda dla wyjątkowej kampanii, która tematycznie dotyka największego wyzwania współczesnego świata, czyli zmian klimatycznych. W ING wiemy, że tego tematu nie można odkładać na później. Chcieliśmy by stał się równie bliski i ważny dla większości z nas. Jestem wdzięczna wszystkim, którzy dostrzegli w naszych działaniach szczere intencje i jestem dumna, że możemy tworzyć kreacje, które mają realny wpływ na otaczający nas świat - powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Brąz w kategorii „React & Sustain” otrzymała kampania „Zdalni do pomocy”, w której bank zachęcał do wspierania tych, którzy gorzej odnajdują się w internetowej rzeczywistości. Podpowiadał jak nauczyć ich bankować online, zrobić zakupy w internecie czy zainstalować aplikację. Te działania miały szczególne znaczenie w nowych, covidowych realiach.

Projekt we współpracy z agencjami GONG, Brain, 24/7 Communications oraz domem mediowym MullenLowe MediaHub.

Brąz w kategorii „Marketing and Business Solutions” otrzymał również Prostomat. Jury  doceniło skuteczność narzędzia do automatycznego upraszczania języka. To aplikacja dla pracowników banku, która w prosty sposób pozwala przetłumaczyć tekst z języka urzędowo-bankowego na prosty i bardziej przystępny. ING jest prekursorem upraszczania komunikacji – od lat eliminuje bankish i mówi po prostu.

Projekt we współpracy z firmą Logios i agencją Mosqui.to.

- Otrzymane nagrody są dla nas niezwykle cenne ponieważ Effie to jeden z najważniejszych na świecie konkursów w branży marketingowej. Świadczą o tym, że nasze kampanie są jednymi z najlepszych w Polsce. Jesteśmy również drugą najefektywniejszą marką w Polsce. W rankingu firm znaleźliśmy się na podium razem z McDonalds i IKEA - markami uwielbianymi przez Polaków.  To duży sukces całego zespołu ING – dodała Barbara Pasterczyk.

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764