logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złoto i dwa brązy dla ING na Effie Awards

  PR 20.11.2020, przeczytano 156 razy

Podczas tegorocznej edycji konkursu Effie Awards Poland, ING Bank Śląski otrzymał aż trzy statuetki. Złotą w kategorii „Finanse” oraz dwie brązowe w kategoriach „React & Sustain” oraz “Marketing and Business Solutions”. Bank zajął również drugie miejsce w rankingu „Firm roku 2020”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zloto-i-dwa-brazy-dla-ing-na-effie-awards,389269,artykul.html

Złoto w kategorii „Finanse” otrzymała kampania „Eko Petycje”, w której bank zachęcał dorosłych do świadomych i mądrych wyborów z myślą o przyszłości swoich dzieci. Kampanię wspierały również konkretne rozwiązania, dzięki którym każdy mógł zadbać o środowisko. ING Bank Śląski od lat inwestuje w eko rozwiązania a priorytetem w jego działalności są projekty realizowane z troską o środowisko naturalne.

 

Projekt we współpracy z agencjami Brain, GONG, 24/7 Communications oraz domem mediowym MullenLowe MediaHub.

- To wyjątkowa nagroda dla wyjątkowej kampanii, która tematycznie dotyka największego wyzwania współczesnego świata, czyli zmian klimatycznych. W ING wiemy, że tego tematu nie można odkładać na później. Chcieliśmy by stał się równie bliski i ważny dla większości z nas. Jestem wdzięczna wszystkim, którzy dostrzegli w naszych działaniach szczere intencje i jestem dumna, że możemy tworzyć kreacje, które mają realny wpływ na otaczający nas świat - powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Brąz w kategorii „React & Sustain” otrzymała kampania „Zdalni do pomocy”, w której bank zachęcał do wspierania tych, którzy gorzej odnajdują się w internetowej rzeczywistości. Podpowiadał jak nauczyć ich bankować online, zrobić zakupy w internecie czy zainstalować aplikację. Te działania miały szczególne znaczenie w nowych, covidowych realiach.

Projekt we współpracy z agencjami GONG, Brain, 24/7 Communications oraz domem mediowym MullenLowe MediaHub.

Brąz w kategorii „Marketing and Business Solutions” otrzymał również Prostomat. Jury  doceniło skuteczność narzędzia do automatycznego upraszczania języka. To aplikacja dla pracowników banku, która w prosty sposób pozwala przetłumaczyć tekst z języka urzędowo-bankowego na prosty i bardziej przystępny. ING jest prekursorem upraszczania komunikacji – od lat eliminuje bankish i mówi po prostu.

Projekt we współpracy z firmą Logios i agencją Mosqui.to.

- Otrzymane nagrody są dla nas niezwykle cenne ponieważ Effie to jeden z najważniejszych na świecie konkursów w branży marketingowej. Świadczą o tym, że nasze kampanie są jednymi z najlepszych w Polsce. Jesteśmy również drugą najefektywniejszą marką w Polsce. W rankingu firm znaleźliśmy się na podium razem z McDonalds i IKEA - markami uwielbianymi przez Polaków.  To duży sukces całego zespołu ING – dodała Barbara Pasterczyk.

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Młoda projektantka z Poznania zdobyła nagrodę w międzynarodowym konkursie
Tegoroczny 25-letni międzynarodowy konkurs na projekt opakowań Model Young Package zaprosił projektantów z całego świata do pracy nad tematem Personal Care. Świeża absolwentka Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu, Öykü Aydınhan, zajęła pierwsze miejsce spośród dwustu uczestników
Dwie kampanie Banku BNP Paribas nagrodzone w Konkursie Niezależnej Kreacji Kreatura 2020
Dwie kampanie Banku BNP Paribas zdobyły statuetki w Konkursie Niezależnej Kreacji Kreatura 2020, organizowanym przez „Media & Marketing Polska”. W kategorii Kampania nagrodzony został projekt „Zmiany klimatu kosztują” mający na celu podnoszenie świadomości ekologicznej. W kategorii Open jury doceniło kampanię „Wygramy”, w której bank...
Kampanie Banku Pekao nagrodzone w konkursie Kreatura 2020
Bank Pekao S.A. może pochwalić się niestandardową i kreatywną komunikacją marketingową, również w czasie pandemii. W konkursie Kreatura 2020 otrzymał wyróżnienie w kategorii Marketing w czasie pandemii i nagrodę specjalną za spot “Uziemiony” z mistrzem świata w szybownictwie, Sebastianem Kawą. Jury wyróżniło także komunikację PeoPay KIDS w...
Agencja MADOGZ otrzymała Złoty Miecz KTR w kategorii "Web & digital content" za cykl animowanych ilustracji do felietonów Łukasza Orbitowskiego publikowanych na platformie Papaya.Rocks.
Gala konkursu Projekt Roku 2019/2020
W sobotę 28.11.2020 odbędzie się gala tegorocznej edycji Projektu Roku – konkursu organizowanego przez Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764