logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złoto i dwa brązy dla ING na Effie Awards

  PR 20.11.2020, przeczytano 329 razy

Podczas tegorocznej edycji konkursu Effie Awards Poland, ING Bank Śląski otrzymał aż trzy statuetki. Złotą w kategorii „Finanse” oraz dwie brązowe w kategoriach „React & Sustain” oraz “Marketing and Business Solutions”. Bank zajął również drugie miejsce w rankingu „Firm roku 2020”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zloto-i-dwa-brazy-dla-ing-na-effie-awards,389269,artykul.html

Złoto w kategorii „Finanse” otrzymała kampania „Eko Petycje”, w której bank zachęcał dorosłych do świadomych i mądrych wyborów z myślą o przyszłości swoich dzieci. Kampanię wspierały również konkretne rozwiązania, dzięki którym każdy mógł zadbać o środowisko. ING Bank Śląski od lat inwestuje w eko rozwiązania a priorytetem w jego działalności są projekty realizowane z troską o środowisko naturalne.

 

Projekt we współpracy z agencjami Brain, GONG, 24/7 Communications oraz domem mediowym MullenLowe MediaHub.

- To wyjątkowa nagroda dla wyjątkowej kampanii, która tematycznie dotyka największego wyzwania współczesnego świata, czyli zmian klimatycznych. W ING wiemy, że tego tematu nie można odkładać na później. Chcieliśmy by stał się równie bliski i ważny dla większości z nas. Jestem wdzięczna wszystkim, którzy dostrzegli w naszych działaniach szczere intencje i jestem dumna, że możemy tworzyć kreacje, które mają realny wpływ na otaczający nas świat - powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Brąz w kategorii „React & Sustain” otrzymała kampania „Zdalni do pomocy”, w której bank zachęcał do wspierania tych, którzy gorzej odnajdują się w internetowej rzeczywistości. Podpowiadał jak nauczyć ich bankować online, zrobić zakupy w internecie czy zainstalować aplikację. Te działania miały szczególne znaczenie w nowych, covidowych realiach.

Projekt we współpracy z agencjami GONG, Brain, 24/7 Communications oraz domem mediowym MullenLowe MediaHub.

Brąz w kategorii „Marketing and Business Solutions” otrzymał również Prostomat. Jury  doceniło skuteczność narzędzia do automatycznego upraszczania języka. To aplikacja dla pracowników banku, która w prosty sposób pozwala przetłumaczyć tekst z języka urzędowo-bankowego na prosty i bardziej przystępny. ING jest prekursorem upraszczania komunikacji – od lat eliminuje bankish i mówi po prostu.

Projekt we współpracy z firmą Logios i agencją Mosqui.to.

- Otrzymane nagrody są dla nas niezwykle cenne ponieważ Effie to jeden z najważniejszych na świecie konkursów w branży marketingowej. Świadczą o tym, że nasze kampanie są jednymi z najlepszych w Polsce. Jesteśmy również drugą najefektywniejszą marką w Polsce. W rankingu firm znaleźliśmy się na podium razem z McDonalds i IKEA - markami uwielbianymi przez Polaków.  To duży sukces całego zespołu ING – dodała Barbara Pasterczyk.

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa zapraszają do udziału w dziesiątej edycji konkursu na najlepszą pracę dyplomową z zakresu marketingu internetowego. Nagrodami w DIMAQ UNI są studia podyplomowe na SGH oraz udział w Akademii DIMAQ Professional i Basic.
Najpopularniejsi wydawcy gazetek i katalogów z promocjami w Polsce
W IV edycji programu AdRetail Inspirio (AdRI) spośród blisko 180 brandów i wydawców gazetek oraz katalogów wyłoniono najaktywniejsze marki w największych na rynku serwisach i aplikacjach agregujących promocje. W ramach tego sprawdzono ponad 1,2 mld zdarzeń, w tym m.in. odsłon, wejść i kliknięć w treści i produkty. Za najlepsze wyniki w całym ubiegłym roku nagrodzono takie...
Aldi z nominacją w konkursie „Modernizacja Roku & Budowa XXI w.”
Modernizacja zabytkowych budynków dawnej ujeżdżalni koni w Toruniu, którego inwestorem była sieć ALDI została nominowana w tegorocznej edycji ogólnopolskiego konkursu „Modernizacja Roku & Budowa XXI w”, który odbywa się pod patronatem min. Ministerstwa Infrastruktury. Celem konkursu jest promocja dokonań w zakresie modernizacji, adaptacji i renowacji obiektów dziedzictwa...
23 Edycja Konkursu Golden Arrow
Do 7 maja można zgłaszać projekty marketingowe, które będą rywalizować w 23 edycji konkursu Golden Arrow.
Firma Nikon nawiązała współpracę z organizacją CIWEM (Instytut gospodarowania zasobami wodnymi i zarządzania ochroną środowiska, z ang. Chartered Institution of Water and Environmental Management) oraz platformą WaterBear, aby zorganizować kolejną edycję konkursu Environmental Photographer of the Year, do którego już teraz można przesyłać zgłoszenia. W dorocznym konkursie,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764