logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złoto INMA Global Media Awards 2020 dla Gazeta.pl za projekt Ostatni „Twój Weekend”

  PR 04.06.2020, przeczytano 325 razy
ilustracjastrzałka

Portal Gazeta.pl oraz partnerzy projektu BNP Paribas, Mastercard i agencja VMLY&R Poland otrzymali główną nagrodę w kategorii „Najlepsza kampania społeczna i PR” w prestiżowym konkursie INMA Global Media Awards 2020. Jest to już kolejna nagroda dla Ostatniego „Twojego Weekendu” – najbardziej nagradzanego projektu medialnego w Polsce w historii. Ogłoszenie wyników przez organizatora the International News Media Association (INMA) odbyło się 2 czerwca podczas pierwszej w historii transmisji online na INMA.org i innych platformach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zloto-inma-global-media-awards-2020-dla-gazeta.pl-za-projekt-ostatni-_twoj-weekend_,387284,artykul.html

Jury INMA Global Media Awards 2020 wybrało 185 finalistów i 32 zwycięzców spośród 922 zgłoszeń przesłanych do konkursu przez 262 wydawców z 44 krajów. Ostatni „Twój Weekend” jako jedyny wśród 3 finałowych projektów z Polski otrzymał pierwszą nagrodę w swojej kategorii.

– Ta nagroda bardzo cieszy, ale przede wszystkim po raz kolejny potwierdza, że dziś media to nie tylko dostarczyciele informacji czy opinii, ale też, wraz z partnerami z innych branż, ośrodki aktywizmu zmieniającego świat. Nie zawsze to będzie aż tak efektowne, jak Ostatni „Twój Weekend”. Czasami, jak podczas pandemii, będziemy zbierać na respirator dla lokalnego szpitala lub wspierać samotnych seniorów. Tak zachowują się dziś zaangażowane marki, a Gazeta.pl jest jedną z nich – mówi Rafał Madajczak, dyrektor kreatywny Gazeta.pl.

Twój Weekend” był najdłużej ukazującym się w Polsce magazynem erotycznym. Gdy w serwisie Allegro ukazało się ogłoszenie o sprzedaży tego tytułu, zespół portalu Gazeta.pl wraz z partnerami zdecydował się go kupić, aby symbolicznie zamknąć pismo i pokazać, że nikt więcej nie powinien czerpać wiedzy o kobietach, partnerstwie, seksie i relacjach z takich magazynów. Cała kampania związana z wydaniem Ostatniego „Twojego Weekendu” miała również sprowokować do dyskusji m.in. o wizerunku płci, relacjach partnerskich i równouprawnieniu. Ostatnie wydanie magazynu wypełniły, w nawiązaniu do oryginalnego układu pisma i nazw rubryk, treści promujące równość praw i szans obu płci.

Ostatni „Twój Weekend” to najczęściej nagradzana kampania w historii polskiej reklamy. Projekt otrzymał już Grand Prix oraz cztery złote nagrody w międzynarodowym konkursie ANDY Awards 2020, dwie brązowe statuetki na festiwalu London International Awards, Grand Prix w kategorii Print oraz Srebrne Bębny w kategoriach Social Good i Content w zeszłorocznej edycji konkursu Golden Drum. Ponadto złoto w kategorii Redesigned Products w konkursie Print Innovation Awards 2019, Grand Prix w kategorii Media Cut – Alternative na festiwalu Gerety Awards 2019, a na festiwalu Cannes Lions Grand Prix w kategorii Glass: The Lion for Change i Tytanowego Lwa. Ostatni „Twój Weekend” został doceniony także przez jury złotem i srebrem w konkursie Innovation 2020.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Golden Arrow 2020: Pełna lista zwycięzców!
W tegorocznej edycji konkursu marketingowego Golden Arrow 2020 przyznano 22 nagrody i 28 wyróżnień. Żadna praca nie otrzymała grand prix. Przyznano również dwie nagrody specjalne. Pierwszą otrzymał BNP Paribas Bank Polska SA za długofalowe, autentyczne zaangażowanie społeczne, widoczne w wielu wymiarach działalności. Drugą nagrodę specjalną otrzymała agencja Przestrzeń za...
Konkurs Golden Arrow wyznacza trendy w komunikacji marketingowej. Jury nagradza innowacyjne kampanie oraz zwraca szczególną uwagę na wykorzystanie niestandardowych narzędzi i rozwiązań. Podczas finałowej gali, 25 czerwca 2020 roku, Amica zdobyła nagrodę Golden Arrow 2020 w kategorii Najlepszy Program Lojalnościowy B2B za projekt Amica Ekoiści. Jury złożone z...
Czerwiec okazał się bardzo sprzyjającym miesiącem dla Dentsu. W wyniku rozstrzygnięć ostatnich konkursów i rankingów branżowych, liczba nagród będących w posiadaniu Grupy zwiększyła się o kolejne 7 nagród i 6 wyróżnień.
Opus B z nagrodą Golden Arrow
Agencja zdobyła nagrodę za kampanię dla Hortex.
Żabka Polska otrzymała nagrodę Golden Arrow za projekt „Żabka pomaga” w jednym z najważniejszych konkursów branży marketingowej. Statuetka została przyznana sieci w kategorii „Marketing w czasie pandemii – projekty pro bono”. W ramach akcji „Żabka pomaga” firma angażuje się w działania mające na celu troskę o zdrowie i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764