Śliwka Nałęczowska i Złota Wiśnia to praliny z portfolio marki Solidarność. Teraz, kupując dowolne konfekcjonowane opakowanie pralin Śliwka Nałęczowska lub Złota Wiśnia, codziennie można wylosować gotówkę, a w finale – złoty samochód.
W puli do wygrania znalazły się karty przedpłacone o nominałach 100, 200 i 500 zł. i łącznej wartości 170 tys. złotych. Aby wziąć udział w loterii, wystarczy kupić dowolne opakowanie Śliwki Nałęczowskiej lub Złotej Wiśni, zachować paragon, a następnie zarejestrować go. Zgłoszenia można przesyłać od 1 września do końca listopada br. Informację zwrotną o ewentualnej wygranej, uczestnik loterii otrzymuje natychmiast po rejestracji paragonu. Wśród wszystkich konsumentów, którzy wezmą udział w promocji, 6 grudnia br. zostanie rozlosowana nagroda główna: Toyota Yaris w złotym kolorze marki Solidarność.
Loterii towarzyszy szerokie wsparcie w mediach. Od początku akcji, komunikacja będzie prowadzona w internecie (kampania on-line i działania w mediach społecznościowych). Na październik zaplanowano kampanię w telewizji, emisje spotów w radiu i reklamę w prasie. W punktach sprzedaży w kanale tradycyjnym i nowoczesnym wyeksponowane zostaną dedykowane materiały POS i standy.
Za strategię akcji promocyjnej i kreacje na jej potrzeby odpowiada agencja 1st LINE. Zakup mediów powierzono Initiative Media. Działania online zaplanował PURE PLAY. Komunikację PR prowadzi Kolterman Media Communications.
Źródło: Kolterman Media Communications