logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złoty Bankier dla ING za najlepsze social media

  PR 02.06.2023, przeczytano 553 razy

ING Bank Śląski został uznany za najlepszy bank w mediach społecznościowych w tegorocznej edycji rankingu Złoty Bankier. Bank zajął także drugie miejsce w kategorii Złoty Bank, oceniającej wielokanałową jakość obsługi klienta oraz został wyróżniony w kategoriach: Konto osobiste, Kredyt Gotówkowy i Kredyt Hipoteczny, gdzie zajął trzecie miejsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zloty-bankier-dla-ing-za-najlepsze-social-media,400255,artykul.html

- Chcemy być obecni w świecie naszych klientów, dlatego podążamy za nimi i jesteśmy na największych platformach społecznościowych w Polsce. Nasza komunikacja jest spójna, ale dopasowujemy treści do specyfiki poszczególnych platform, żeby jak najlepiej odpowiedzieć na potrzeby i oczekiwania internautów. Tworzymy angażujący, inspirujący kontent żeby budować pozytywne doświadczenia użytkowników i wciągać ich w świat naszej marki. To dla nas również źródło cennych informacji. Jesteśmy otwarci na dialog i analizujemy feedback od klientów. Na tej bazie optymalizujemy nasze procesy, produkty i usługi. Cały czas rozwijamy naszą obecność. W 2022 jako pierwszy bank w Polsce weszliśmy na TikToka i założyliśmy własny kanał, który do tej pory jest jedynym profilem banku w Polsce na tej platformie - powiedziała Anna Witecka, zarządzająca obszarem social mediów w ING Banku Śląskim.

Jak napisano w uzasadnieniu „Bank prowadzi spójną komunikację, sprawnie buduje relacje z klientami i w razie potrzeby umiejętnie zarządza sytuacjami kryzysowymi. Skutecznie realizuje założenia i po raz kolejny jego przekaz i wartości, które promuje są jasno nakreślone i zrozumiałe dla klientów”.

Bank uplasował się również na drugim miejscu w rankingu najlepszej wielokanałowej jakości obsługi. Klienci najbardziej docenili kontakt z bankiem przez bankowość internetową i aplikację mobilną. Oceniając takie obszary jak satysfakcja, bezpieczeństwo, chęć polecenia serwisu, dostosowanie do indywidualnych potrzeb oraz kompleksowość narzędzia, przyznali ING najwięcej punktów ze wszystkich ocenianych banków. ING zajął również drugą lokatę w kategoriach jakość obsługi w oddziałach oraz jakość obsługi na infolinii.

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764