logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złoty Medal dla plotera Handtop na Festiwalu Druku 2017

  PR 21.09.2017, przeczytano 752 razy
ilustracjastrzałka

Miło nam zakomunikować, że po raz kolejny plotery UV marki HandTop zostały docenione przez Jury Targów Festiwal Druk Złotym Medalem w konkursie na innowacyjny produkt 2017.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zloty-medal-dla-plotera-handtop-na-festiwalu-druku-2017,33806,artykul.html

Nagrodzony ploter UV to model HandTop HT2512 UV, w którym poza wieloma udoskonaleniami poprawiającymi jakość użytkowania urządzenia został wprowadzony nowy schemat rozkładu głowic - 3x3 dla głowic Ricoh i 2x5 dla głowic Kyocera wspary dedykowanym rozstawem lamp LED.

- Druk UV to ważny segment druku wielkoformatowego, który ciągle się rozwija i udoskonala. Marka HandTop to jakościowe urządzenia, w których zastosowane innowacje mają dać przewagę rynkową naszym klientom. Dotyczy to zarówno niezawodności, jakości i stabilności prac produkcyjnych jak również przyspieszenia druku oraz łatwości zastosowania nowych efektów, którymi można zaskoczyć klienta końcowego. Kolejne nagrody i bardzo pozytywne opinie klientów potwierdzają prawidłowy rozwój tej marki na polskim rynku, który jest wspierany profesjonalną i szybką obsługą serwisową, którą zapewnia firma API.PL. - podsumowuje Mariusz Wasiak Marketing Manager w API.PL.

Źródło: API.PL

www.api.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764