logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złoty Medal dla plotera Handtop na Festiwalu Druku 2017

  PR 21.09.2017, przeczytano 284 razy
ilustracjastrzałka

Miło nam zakomunikować, że po raz kolejny plotery UV marki HandTop zostały docenione przez Jury Targów Festiwal Druk Złotym Medalem w konkursie na innowacyjny produkt 2017.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zloty-medal-dla-plotera-handtop-na-festiwalu-druku-2017,33806,artykul.html

Nagrodzony ploter UV to model HandTop HT2512 UV, w którym poza wieloma udoskonaleniami poprawiającymi jakość użytkowania urządzenia został wprowadzony nowy schemat rozkładu głowic - 3x3 dla głowic Ricoh i 2x5 dla głowic Kyocera wspary dedykowanym rozstawem lamp LED.

- Druk UV to ważny segment druku wielkoformatowego, który ciągle się rozwija i udoskonala. Marka HandTop to jakościowe urządzenia, w których zastosowane innowacje mają dać przewagę rynkową naszym klientom. Dotyczy to zarówno niezawodności, jakości i stabilności prac produkcyjnych jak również przyspieszenia druku oraz łatwości zastosowania nowych efektów, którymi można zaskoczyć klienta końcowego. Kolejne nagrody i bardzo pozytywne opinie klientów potwierdzają prawidłowy rozwój tej marki na polskim rynku, który jest wspierany profesjonalną i szybką obsługą serwisową, którą zapewnia firma API.PL. - podsumowuje Mariusz Wasiak Marketing Manager w API.PL.

Źródło: API.PL

www.api.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rusza nowy cykl szkoleń online i warsztatów z drukowania 3D oraz pokrewnych technologii. CadXpert – wiodący dystrybutor drukarek 3D i skanerów 3D – przygotował serię bezpłatnych szkoleń online oraz szkoleń stacjonarnych, które mają przybliżyć technologie przyrostowe, urządzenia i materiały do druku 3D, a także ich zastosowania. Udział we...
Kampania Nałęczowianki z odświeżonym wizerunkiem
Nowoczesność zakorzeniona w tradycji – oto nowy, odświeżony wizerunek wody mineralnej Nałęczowianka. Rebrandingowi towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa.
PSPR wybrało nowe władze
Członkowie Polskiego Stowarzyszenie Public Relations na walnym zebraniu członków 8 lutego 2019 roku w Katowicach wybrali nowy zarząd i radę nadzorczą. Na czele PSPR stanęła Luiza Jurgiel-Żyła, wiceprezesami zostali Emilia Zakrzewska i Bartosz Milczarczyk. W zarządzie znaleźli się także Agnieszka Bednarczyk i Cyprian Maciejewski.
Badanie: Sport potrzebuje sponsorów
Ponad połowa Polaków lepiej ocenia firmy angażujące się w sponsoring sportu i kultury od tych, które się nie angażują. W ciągu ostatnich 10 lat wzrósł odsetek osób, które uważają, że sponsoring jest potrzebny w sporcie, zmalał zaś odsetek tych, którzy są zdania, że kultura potrzebuje sponsorów. Co piąty Polak przyznaje, że...
Ruszyła zimowa kampania reklamowa Frosty
FRoSTA wystartowała z nową kampanią, która potrwa do końca marca. Spoty, będące nową odsłoną kampanii „Mówimy jak jest”, emitowane są w stacjach telewizyjnych i radiowych. Podkreślają zalety produktów FRoSTY – brak dodatków do żywności oraz ich wysoką jakość. W kreacjach zobaczymy Mexican Chicken – kurczak z ryżem po...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764