logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złoty Medal dla spektrofotometru X-Rite eXact

  PR 18.09.2013, przeczytano 1221 razy
ilustracjastrzałka

Jury konkursu ogłoszonego w ramach Festiwalu Marketingu i Druku, który odbył się w dn.9-10.09.br w Warszawie przyznało Złoty Medal dla spektrofotometru eXact, którego producentem jest firma X-Rite, a głównym dystrybutorem na polskim rynku jest firma Reprograf. Nagrodę w postaci Złotego Medalu oraz dyplomu z rąk organizatorów odebrał podczas Wieczoru Wystawców Daniel Cedzyński - dyrektor działu Colour Solutions w firmie Reprograf.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zloty-medal-dla-spektrofotometru-x-rite-exact,19701,artykul.html

X-Rite eXact to ręczne urządzenie do pomiaru koloru, które usprawnia i ułatwia procesy pomiarów barwy dokonywane przez szeroką grupę użytkowników: od właścicieli marek, przedstawicieli premediów, przez dostawców farb, aż po drukarnie. Jest on odpowiedzią firmy X-Rite na nowe potrzeby biznesowe i dynamiczne zmiany w globalnej sieci dostaw, bowiem umożliwia zarówno drukarniom jaki i producentom opakowań pełne zrozumienie , kwestię kontroli i zarządzana barwą w sieci kolorystycznej na wszystkich etapach produkcji. Za pomocą niego dokonuje się pomiaru i dopasowania barw drukowanych na różnych materiałach i podłożach. Niewątpliwym atutem jest jego pełna zgodność z wszystkimi warunkami pomiarowymi M0, M1, M2, M3.

Spektrofotometr eXact mimo swej wysoce zaawansowanej technologii jest jednocześnie bardzo łatwy w obsłudze. Zapewne przyczyniają się do tego m.in. intuicyjne oprogramowanie i ekran dotykowy. Użytkownik otrzymuje precyzyjne pomiary i wymianę informacji o kolorze za pomocą jednego kliknięcia. Dodatkowo można również zaprogramować go tak, aby kluczowe elementy były ustawione w kolejności preferowanej przez użytkownika.

Jednocześnie X-Rite eXact wspiera wszystkie wiodące standardy druku takie jak ISO, JPMA, G7 oraz PSO, a dzięki dużym możliwościom rozbudowy i konfiguracji poszczególne elementy mogą być dostosowane do indywidualnych potrzeb oraz możliwości finansowych użytkowników.

Źródło: Reprograf


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: Reprograf

(Monika Szymańska)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764