logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złoty Medal EcoVadis dla Konica Minolta

  PR 19.05.2024, przeczytano 348 razy
ilustracja

Konica Minolta, Inc. (Konica Minolta) z dumą ogłasza, że znalazła się wśród 5% najlepszych firm ocenianych przez EcoVadis we wszystkich branżach. Firma otrzymała Złoty Medal (dziewiąty z rzędu) w uznaniu jej osiągnięć w zakresie zrównoważonego rozwoju, co plasuje ją w czołówce firm ocenianych przez EcoVadis w ciągu ostatnich 12 miesięcy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zloty-medal-ecovadis-dla-konica-minolta,404277,artykul.html

EcoVadis zapewnia wiodące rozwiązanie do monitorowania zrównoważonego rozwoju w globalnych łańcuchach dostaw. Wykorzystując innowacyjne technologie i doświadczenie w zakresie zrównoważonego rozwoju, stara się angażować firmy i pomagać im w stosowaniu zrównoważonych praktyk. Dzięki rzetelnej ocenie wyników uzyskiwanych w dziedzinie zrównoważonego rozwoju, EcoVadis zapewnia kompleksowe informacje zwrotne, analizy porównawcze i narzędzia, które pozwalają firmom wejść na drogę ciągłego doskonalenia.

W trakcie analizy ratingowej firma EcoVadis dokonuje oceny społecznej odpowiedzialność biznesu w czterech kluczowych obszarach - środowisko, prawo pracy i prawa człowieka, etyka i zrównoważony łańcuch dostaw. Raport oceny zrównoważonego rozwoju firmy Konica Minolta przygotowany przez EcoVadis stwierdza, że „firma posiada zaawansowany system zarządzania zrównoważonym rozwojem, który obejmuje wszystkie cztery analizowane obszary."

Olaf Jonas, Dyrektor Generalny ds. ESG, Konica Minolta Business Solutions Europe, stwierdził: „Przyznanie medalu przez EcoVadis przez dziewięć kolejnych lat świadczy o naszym globalnym zaangażowaniu w wywieranie pozytywnego wpływu na środowisko i społeczeństwo poprzez nasze własne inicjatywy i ustalone ramy działania, a także wspieranie celów programów międzynarodowych".

Stawianie czoła globalnym wyzwaniom środowiskowym, wsparcie społeczeństwa w ewolucji i rozwoju oraz przyjęcie obywatelskiej odpowiedzialności jako firma to kamienie węgielne polityki środowiskowej, społecznej i ładu korporacyjnego (ESG) firmy Konica Minolta, która w swoich działaniach kieruje się Celami Zrównoważonego Rozwoju ONZ. Firma koncentruje się na doskonaleniu zrównoważonego charakteru swojej działalności i swojego miejsca w gospodarce o obiegu zamkniętym, a także na walce z kryzysem klimatycznym i ograniczaniu zanieczyszczeń.

Źródło: Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH

www.konicaminolta.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

PLL LOT szuka strategicznej agencji reklamowej
Polska Grupa Lotnicza S.A., w imieniu Polskich Linii Lotniczych LOT S.A., ogłasza przetarg na wybór strategicznej agencji reklamowej do współpracy przy opracowaniu i realizacji kampanii wizerunkowej oraz bieżącej obsługi działań komunikacyjnych marki dla PLL LOT S.A.
Kampania „Europejskie pieczarki, ukryty skarb”
Zaplanowana w 2023 roku na trzy lata, dofinansowana przez Unię Europejską, kampania promująca spożycie grzybów w 9 europejskich krajach przynosi spektakularne efekty. Liczne krajowe inicjatywy, media lokalne i społecznościowe z Belgii, Francji, Niemczech, Węgier, Irlandii, Włoch, Holandii, Hiszpanii i Polski kierują uwagę konsumentów na niezaprzeczalne wartości, jakie...
Rusza kampania „Twoje spojrzenie ma znaczenie. Niezależnie od wieku”
Zdrowie i higiena oczu są kluczowymi elementami komfortu życia, niezależności i bezpieczeństwa w każdym wieku. Z badań przeprowadzonych w ramach kampanii „Twoje spojrzenie ma znaczenie. Niezależnie od wieku” wynika, że 81% seniorów odczuwa dolegliwości związane ze wzrokiem w codziennych sytuacjach, a aż 55% ma problemy z funkcjonowaniem z powodu niesprawności...
5. edycja E-commerce Trends Summit 2024
Generuj rekordowe zyski i podbijaj nowe rynki – zachęca najnowsza edycja konferencji E-commerce Trends Summit, skierowanej do osób związanych ze sprzedażą online. Wydarzenie odbędzie się 19 września w formule hybrydowej w Centralnym Domu Technologii w Warszawie. Na scenie wystąpią zagraniczni i polscy eksperci (nazwiska już wkrótce!). Organizatorem jest ICAN...
iPoster dołącza do firm członkowskich IAB Polska
iPoster to właściciel i operator największej w Polsce sieci Digital Out-Of-Home (DOOH) w segmencie galerii handlowych. W swojej ofercie posiada blisko 600 wysokiej jakości nośników typu totem i spectacular (wielkoformatowe nośniki digital) w 78 centrach handlowych w 47 miastach, w tym w Warszawie, Krakowie, Poznaniu czy Wrocławiu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764