logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złoty Orzeł w kategorii Interactive dla K2 Internet

  PR 29.12.2007, przeczytano 1005 razy
ilustracjastrzałka

Firma K2 Internet S.A. otrzymała jedynego przyznanego w tym roku Złotego Orła w kategorii Interactive za stworzenie serwisu www.cokenightlife.pl, prezentującego nową aluminiową butelkę Coca-Coli. Uroczysta Gala połączona z rozdaniem nagród odbyła się 7 grudnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zloty-orzel-w-kategorii-interactive--dla-k2-internet,6593,artykul.html

X Ogólnopolski Festiwal Reklamy Złote Orły został rozstrzygnięty. Do prestiżowego grona zwycięzców tego najstarszego konkursu reklamy po raz kolejny dołączyła firma K2 Internet S.A., świadcząca usługi w zakresie wykorzystywania nowych mediów oraz technologii w biznesie.

Nagrodzony serwis WWW pokazuje dwa oblicza nowej aluminiowej butelki Coca-Coli.
W świetle dziennym przykuwa uwagę zielony design, po zapaleniu światła zaś butelka zmienia kolor i pojawiają się na niej nowe wzory, różne od tych widzianych za dnia. Adresowany jest do tych, którzy kochają zabawę,
są otwarci na nowe pomysły i biorą z życia to, co najlepsze.

Istotnym zadaniem serwisu była nie tyle prezentacja samej butelki, co raczej wciągnięcie odbiorców w świat Alubutli. Dla zespołu kreatywnego praca nad www.cokenightlife.pl miała okazać się przygodą, wyprawą w nieznane, budowaniem świata, w którym każdy mógł zrealizować swoją małą fantazję. Banalne założenie o przekraczaniu granic, eksperymencie i niehamowaniu fantazji w tym przypadku rzeczywiście zadziało.

Mam nadzieję, że ta nagroda pokaże wielu osobom, że nietypowe podejście do tematu przynosi efekty. Możemy mówić o uhonorowaniu K2 Internet, osób zaangażowanych w projekt, aleco przede wszystkim należy podkreślić - ta nagroda pokazuje, że czas banalnego pokazywania pack-shotów powoli się kończy, a użytkownik oczekuje niekoniecznie tylko prostej informacji o produkcie. – mówi Jacek Opaluch, Dyrektor Kreatywny K2 Internet.

W konkursie Złote Orły nagradzane są najlepsze polskie reklamy ubiegłego roku. Konkurs jest otwarty dla wszystkich podmiotów zaangażowanych w tworzenie reklamy w Polsce. Uroczysta gala skupia w jednym miejscu przedstawicieli mediów, świata kultury, instytucji państwowych, oraz największych firm.

Statuetka Złotego Orła w tym roku została uroczyście wręczona 7 grudnia 2007 r., podczas gali w Muzeum Plakatu w Wilanowie.

Źródło: K2 Internet

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764