logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złoty Solal za kampanię otwarcia DH Supersam

  PR 15.06.2016, przeczytano 1166 razy
ilustracjastrzałka

Katowicki Supersam, dom handlowy należący do Griffin Real Estate i zarządzany przez firmę Knight Frank, to jedyne polskie centrum handlowe nagrodzone w tegorocznym finale konkursu ICSC Solal Marketing Awards.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zloty-solal-za-kampanie-otwarcia-dh-supersam,28938,artykul.html

Kapituła konkursu nagrodziła Supersam najcenniejszym tytułem Gold SOLAL Marketing Award za kon­cepcję, realizację i efekty kampanii otwarcia centrum, które miało miejsce w październiku ub. roku.

Konkurs, którego organiza­torem jest Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych (International Council of Shopping Centers), rozstrzygnięto w ostatni czwartek w Berlinie. Zalicza się on do najbardziej prestiżowych konkursów w dzie­dzinie marketingu centrów handlowych, a przyznane nagrody są wyróżnieniem dla zespołów zarzą­dzających centrami handlowymi i agencji zajmujących się w nich reklamą i promocją.

W tym roku było 238 zgłoszeń z 17 krajów. Przyznano 18 nagród, w tym 7 złotych i 11 srebrnych.

Nagrodzona kampania rywalizowała w kategorii „Otwarcie, renowacja lub rozbudowa centrum handlowego". Konkursowe jury doceniło nietypową strategię otwarcia centrum, opartą na idei „time machine" i powrotu do czasów realnego socjalizmu. Propagandowy styl komunikacji i prowokacyjny charakter działań ambientowych stworzyły unikalny na rynku charakter marki.

Ta nagroda, o znaczeniu europejskim, jest dla nas wyróżnieniem i potwierdzeniem, że jako zarządzający obiektem Supersam trafiliśmy w dziesiątkę dobierając strategię jego otwarcia. Wierzę, że rozpoczęliśmy nią passę sukcesów." - komentowała w Berlinie Małgorzata Szychułda, Head of Retail Asset Management z firmy Knight Frank.

Za przygotowanie, realizację, stronę komunikacyjną oraz przygotowanie zgłoszenia konkursowego nagrodzonego projektu odpowiedzialna była Firma Rekla­mowa Kuc.

Źródło: Knight Frank

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764