logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złoty Spinacz dla Danfoss za #Ettalks

  PR 11.12.2018, przeczytano 515 razy
ilustracjastrzałka
Karolina Barcewicz Danfoss Poland i Patrycja Czyżewska Make Event

Stworzona przez firmę Danfoss międzynarodowa platforma oraz seria spotkań mająca na celu inspirowanie do innowacyjnego sposobu myślenia oraz opracowywania rozwiązań w kwestiach klimatycznych i energetycznych o nazwie #ETtalks otrzymała Złotego Spinacza w kategorii Business-to-Business PR.Stworzona przez firmę Danfoss międzynarodowa platforma oraz seria spotkań mająca na celu inspirowanie do innowacyjnego sposobu myślenia oraz opracowywania rozwiązań w kwestiach klimatycznych i energetycznych o nazwie #ETtalks otrzymała Złotego Spinacza w kategorii Business-to-Business PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zloty-spinacz-dla-danfoss-za-ettalks,380499,artykul.html

Engineering Tomorrow talks (#ETtalks) to pomost pomiędzy ludźmi idei i ludźmi działania stworzony, by inspirować inżynierów do śmielszego wykorzystywania technologii przyjaznych dla klimatu. To rozmowy o ważnych sprawach, które dotyczą przyszłości nas wszystkich. Projekt rozpoczął się w kwietniu tego roku serią eventów w Warszawie i w Kijowie. Do udziału zaproszono światowych liderów opinii, znanych ze Szczytów Klimatycznych COP czy forum w Davos. W formacie zbliżowym do TED talks zaprezentowali uczestnikom najnowsze trendy w technologiach dla klimatu i energii.

W grudniu projekt #ETtalks jest kontynuowany podczas szczytu klimatycznego COP24 w Katowicach. Tym razem kluczowi eksperci rozmów o klimacie udzielą krótkich wywiadów video w formie carpool. Przeprowadzi je Ralph Talmont, kurator TEDx w Europie Wschodniej, jeżdżąc czerwoną Teslą #ETtalksDRIVE po ulicach Katowic. Będziemy mogli usłyszeć m.in. Rachel Kyte, CEO organizacji Sustainable Energy for All i Specjalnego Reprezentanta Sekretarza Generalnego ONZ do spraw SEforALL; Marcene Mitchell, Global Head of Strategy International Finance Corporation; Jean Pascal van Ypersele, byłego Przewodniczącego IPCC; Michała Kurtykę, Prezydenta COP24, Jerzego Buzka, Przewodniczącego Komisji Przemysłu, Badań Naukowych i Energii w Parlamencie Europejskim.

ilustracjastrzałka

- Według IPCC, mamy zaledwie dwanaście lat na podjęcie odważnych decyzji i powstrzymanie zmian klimatycznych. Nie mamy czasu, aby prowadzić dyskusje klimatyczne za zamkniętymi drzwiami. Ambicją firmy jest zaangażowanie w debatę klimatyczną jak najszerszego grona. Służyła temu inicjatywa #ETtalks, gdzie mówiliśmy o ważnych tematach i dalej będziemy to robić, teraz na #ETtalksDRIVE podczas COP24 w Katowicach – mówi Karolina Barcewicz, Dyrektor Komunikacji Strategicznej w Danfoss Poland, odpowiedzialna za projekt.

Filmy video #ETtalksDRIVE z liderami debaty klimatycznej będą dostępne na stronie www.danfoss.pl/ettalks, a także publikowane przez Business Insider Polska, Onet i promowane za pośrednictwem globalnych kanałów społecznościowych.

Źródło: Danfoss Poland

www.danfoss.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wystartował Konkurs Korony Reklamy 2020
Konkurs Korony Reklamy to konkurs wyróżniający najlepsze firmy z branży reklamowej. Organizowany jest podczas targów RemaDays pod patronatem programu Solidni w Biznesie. To ogromna szansa dla firmy na pokazanie się nowym klientom z 11 sektorów targowych RemaDays.
„Mali ratownicy” z Grand Prix na Eventiada IPRA Golden Awards
„Mali Ratownicy”- projekt prowadzony od 3 lat w nadmorskich miejscowościach przez Volkswagena, który uczy dzieci prawidłowego udzielania pierwszej pomocy zdobył Grand Prix w Eventiada IPRA Golden Awards. Ponadto został wyróżniony w kategorii Best Corporate Social Responsibility Campaign. Za realizację projektu były odpowiedzialne agencje EL Padre (event) oraz...
Wedlowskie produkty odniosły sukces w tegorocznych konkursach rynku spożywczego. Konsumenci docenili redesign opakowań kultowych pianek Ptasie Mleczko, a redakcje FMCG nagrodziły linię czekolad gorzkich Premium od E.Wedel. Wyroby marki nagrodzone zostały w plebiscytach: Złota Innowacja FMCG 2019 oraz Certyfikat Dobry Produkt.
Effie: Nestlé Polska wśród najbardziej efektywnych firm 20-lecia
Ten rok był szczególny dla konkursu nagród Effie, ponieważ w Polsce zorganizowano go po raz 20-sty. Z tej okazji przedstawiono 20 Najbardziej Efektywnych Firm, które w ciągu ostatniego 20-lecia wyróżniły się najskuteczniejszą komunikacją marketingową. W tym gronie znalazło się Nestlé Polska. Jednocześnie w konkursie Effie 2019 firma otrzymała dwie nagrody: srebrne Effie w...
Wraz z dojrzewaniem rynku handlu detalicznego w Polsce rosną także oczekiwania konsumentów, którzy stają się coraz bardziej wymagający i nastawieni na oryginalne doświadczenia. Dynamiczny rozwój centrów handlowych i rozszerzanie ich kompetencji poza obszary stricte zakupowe wymagają kreatywności w konkurencji o uwagę klienta. Odpowiedzią firm może być...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764