logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złoty Spinacz dla Danfoss za #Ettalks

  PR 11.12.2018, przeczytano 664 razy
ilustracjastrzałka
Karolina Barcewicz Danfoss Poland i Patrycja Czyżewska Make Event

Stworzona przez firmę Danfoss międzynarodowa platforma oraz seria spotkań mająca na celu inspirowanie do innowacyjnego sposobu myślenia oraz opracowywania rozwiązań w kwestiach klimatycznych i energetycznych o nazwie #ETtalks otrzymała Złotego Spinacza w kategorii Business-to-Business PR.Stworzona przez firmę Danfoss międzynarodowa platforma oraz seria spotkań mająca na celu inspirowanie do innowacyjnego sposobu myślenia oraz opracowywania rozwiązań w kwestiach klimatycznych i energetycznych o nazwie #ETtalks otrzymała Złotego Spinacza w kategorii Business-to-Business PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zloty-spinacz-dla-danfoss-za-ettalks,380499,artykul.html

Engineering Tomorrow talks (#ETtalks) to pomost pomiędzy ludźmi idei i ludźmi działania stworzony, by inspirować inżynierów do śmielszego wykorzystywania technologii przyjaznych dla klimatu. To rozmowy o ważnych sprawach, które dotyczą przyszłości nas wszystkich. Projekt rozpoczął się w kwietniu tego roku serią eventów w Warszawie i w Kijowie. Do udziału zaproszono światowych liderów opinii, znanych ze Szczytów Klimatycznych COP czy forum w Davos. W formacie zbliżowym do TED talks zaprezentowali uczestnikom najnowsze trendy w technologiach dla klimatu i energii.

W grudniu projekt #ETtalks jest kontynuowany podczas szczytu klimatycznego COP24 w Katowicach. Tym razem kluczowi eksperci rozmów o klimacie udzielą krótkich wywiadów video w formie carpool. Przeprowadzi je Ralph Talmont, kurator TEDx w Europie Wschodniej, jeżdżąc czerwoną Teslą #ETtalksDRIVE po ulicach Katowic. Będziemy mogli usłyszeć m.in. Rachel Kyte, CEO organizacji Sustainable Energy for All i Specjalnego Reprezentanta Sekretarza Generalnego ONZ do spraw SEforALL; Marcene Mitchell, Global Head of Strategy International Finance Corporation; Jean Pascal van Ypersele, byłego Przewodniczącego IPCC; Michała Kurtykę, Prezydenta COP24, Jerzego Buzka, Przewodniczącego Komisji Przemysłu, Badań Naukowych i Energii w Parlamencie Europejskim.

ilustracjastrzałka

- Według IPCC, mamy zaledwie dwanaście lat na podjęcie odważnych decyzji i powstrzymanie zmian klimatycznych. Nie mamy czasu, aby prowadzić dyskusje klimatyczne za zamkniętymi drzwiami. Ambicją firmy jest zaangażowanie w debatę klimatyczną jak najszerszego grona. Służyła temu inicjatywa #ETtalks, gdzie mówiliśmy o ważnych tematach i dalej będziemy to robić, teraz na #ETtalksDRIVE podczas COP24 w Katowicach – mówi Karolina Barcewicz, Dyrektor Komunikacji Strategicznej w Danfoss Poland, odpowiedzialna za projekt.

Filmy video #ETtalksDRIVE z liderami debaty klimatycznej będą dostępne na stronie www.danfoss.pl/ettalks, a także publikowane przez Business Insider Polska, Onet i promowane za pośrednictwem globalnych kanałów społecznościowych.

Źródło: Danfoss Poland

www.danfoss.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wystawa Grand Press Photo w Blue City
Od środy 8 lipca w centrum handlowym Blue City będzie można oglądać najlepsze zdjęcia prasowe z tegorocznej edycji konkursu Grand Press Photo.
Konkurs 30/30: nowy termin wystawy
Organizatorzy VI edycji Konkursu 30/30 na najlepszą polską okładkę płytową informują o nowym terminie wystawy finalistów. Będzie ona miała miejsce w prestiżowej Galerii Na Dziedzińcu Starego Browaru w Poznaniu i potrwa od 13 lipca do 31 sierpnia 2020 r. Zaprezentowanych zostanie 29 finałowych prac wybranych przez 12-osobowe Jury złożone z ekspertów z zakresu sztuk plastycznych...
MSL zdobyła zwycięską statuetkę SABRE Awards w prestiżowym konkursie branży public relations dla regionu EMEA. Wygraną w kategorii „Chemia i Przemysł” zapewniła agencji kampania CSR „Jutro bez smogu – Drugie życie starych pieców”, zrealizowana dla ArcelorMittal Poland. Wśród 400 finalistów, znalazło się jedynie 8 polskich...
Golden Arrow już po raz 14. przyznała nagrody i wyróżnienia dla najciekawszych projektów w 20 kategoriach. Tegoroczna edycja konkursu cieszyła się rekordową liczbą zgłoszeń. Kampania społeczna FASOFF została wyróżniona spośród 71 wszystkich propozycji w jednej z najbardziej popularnych w tym roku kategorii – CSR. Celem akcji FASOFF jest edukacja przyszłych rodziców oraz...
Golden Arrow 2020: Pełna lista zwycięzców!
W tegorocznej edycji konkursu marketingowego Golden Arrow 2020 przyznano 22 nagrody i 28 wyróżnień. Żadna praca nie otrzymała grand prix. Przyznano również dwie nagrody specjalne. Pierwszą otrzymał BNP Paribas Bank Polska SA za długofalowe, autentyczne zaangażowanie społeczne, widoczne w wielu wymiarach działalności. Drugą nagrodę specjalną otrzymała agencja Przestrzeń za...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764