logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złoty Spinacz dla Kompanii Piwowarskiej za program „Sprawdź Promile”

  PR 21.12.2018, przeczytano 401 razy
ilustracjastrzałka
fot. Łukasz Widziszowski

Cztery edycje, tysiące pokonanych kilometrów, 42 odwiedzone festiwale i imprezy masowe, 230 tysięcy osób, które sprawdziło swoją trzeźwość oraz kolejne 70 tysięcy, które skorzystało ze specjalnych animacji – to wyniki prowadzonego przez Kompanię Piwowarską programu „Sprawdź Promile”, które sprawiły, że został on uznany na najbardziej efektywną inicjatywę z obszaru public relations przez jury tegorocznej edycji konkursu „Złote Spinacze”. Wręczenie statuetek odbyło się 7 grudnia podczas uroczystej gali w Hotelu Sofitel w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zloty-spinacz-dla-kompanii-piwowarskiej-za-program-_sprawdz-promile_,380611,artykul.html

Konkurs „Złote Spinacze”, organizowany od 2003 r. przez Związek Firm Public Relations, to jedno z najważniejszych wydarzeń branży public relations w Polsce. Zasiadający w jury konkursu eksperci z obszaru PR, mediów, nauki, biznesu i organizacji pozarządowych co roku wybierają i nagradzają najlepsze, najbardziej kreatywne oraz rzetelnie przeprowadzone projekty komunikacyjne. Podczas gali wieńczącej tegoroczną edycję konkursu, która odbyła się w miniony piątek w warszawskim Hotelu Sofitel, wręczono statuetki w 32 kategoriach: 18 głównych, 13 sektorowych i 3 specjalnych. Nagroda specjalna w kategorii „Efektywność” trafiła w ręce Kompanii Piwowarskiej. Firma otrzymała ją za program „Sprawdź Promile”, który prowadzi od 2015 roku przy wsparciu agencji Boscata Jacek Stachera oraz agencji Zloty Melon.

Efektywnie, czyli mobilnie i nieszablonowo

Mobilna strefa „Sprawdź Promile” to program, który od czterech lat edukuje uczestników najpopularniejszych polskich festiwali i imprez masowych na temat odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. W sezonie letnim mobilna strefa Kompanii Piwowarskiej pojawia się wszędzie tam, gdzie jej główny przekaz, czyli „nigdy nie wsiadaj za kierownicę, jeśli piłeś alkohol” ma szansę trafić do szerokiego grona odbiorców. Żelaznym punktem jej rozkładu jazdy są imprezy, które przyciągają dziesiątki tysięcy uczestników, takie jak Pol’And’Rock Festival, Tyskie Fest czy Audioriver Festival.

W strefie „Sprawdź Promile”, jak sama jej nazwa wskazuje, można sprawdzić trzeźwość profesjonalnym alkomatem, takim, jakiego używa Policja. Wizyta w strefie to także okazja do poznania ciekawych faktów dotyczących działania alkoholu na ludzki organizm oraz doświadczenia, w jaki sposób „procenty” wpływają na percepcję i reakcje – a to wszystko bez grama alkoholu, za to z pomocą specjalnych okularów zwanych alkogoglami. Goście strefy wyposażeni w alkogogle mogą zmierzyć się z refleksomierzem lub labiryntem. W trakcie prostych zadań uświadamiają sobie, że nawet niewielka ilość alkoholu potrafi skomplikować banalne czynności, nie mówiąc już o tak wymagających kwestiach jak prowadzenie auta.

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Chep zwycięzcą Modern Retail Awards w kategorii Supply Chain & Logistics
CHEP Polska – wiodący dostawca rozwiązań poolingowych w Polsce – otrzymał główną nagrodę w konkursie Modern Retail Awards w kategorii Supply Chain & Logistics za swoją innowacyjną ekspozycyjną paletę wielokrotnego użytku Q+. Nowa paleta CHEP wykorzystywana jest w punktach sprzedaży jako nośnik ekspozycyjny, który pomaga zwiększać sprzedaż towaru...
Zwycięzcy konkursu projektów graficznych Coreldraw 2019
Firma Corel ogłosiła zwycięzców Międzynarodowego Konkursu Projektów Graficznych CorelDRAW 2019. Zwycięskie projekty zostały wybrane spośród prac stworzonych w pakietach CorelDRAW Graphics Suite 2019 lub CorelDRAW Technical Suite 2019. Nagrodę główną zdobył Rogelio Hernandez (Roy Monster) — autor ilustracji „Angel of Fire”, zgłoszonej w kategorii „Grafiki i...
Wystartował Konkurs Korony Reklamy 2020
Konkurs Korony Reklamy to konkurs wyróżniający najlepsze firmy z branży reklamowej. Organizowany jest podczas targów RemaDays pod patronatem programu Solidni w Biznesie. To ogromna szansa dla firmy na pokazanie się nowym klientom z 11 sektorów targowych RemaDays.
„Mali ratownicy” z Grand Prix na Eventiada IPRA Golden Awards
„Mali Ratownicy”- projekt prowadzony od 3 lat w nadmorskich miejscowościach przez Volkswagena, który uczy dzieci prawidłowego udzielania pierwszej pomocy zdobył Grand Prix w Eventiada IPRA Golden Awards. Ponadto został wyróżniony w kategorii Best Corporate Social Responsibility Campaign. Za realizację projektu były odpowiedzialne agencje EL Padre (event) oraz...
Wedlowskie produkty odniosły sukces w tegorocznych konkursach rynku spożywczego. Konsumenci docenili redesign opakowań kultowych pianek Ptasie Mleczko, a redakcje FMCG nagrodziły linię czekolad gorzkich Premium od E.Wedel. Wyroby marki nagrodzone zostały w plebiscytach: Złota Innowacja FMCG 2019 oraz Certyfikat Dobry Produkt.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764