logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złoty Spinacz dla Kompanii Piwowarskiej za program „Sprawdź Promile”

  PR 21.12.2018, przeczytano 592 razy
ilustracjastrzałka
fot. Łukasz Widziszowski

Cztery edycje, tysiące pokonanych kilometrów, 42 odwiedzone festiwale i imprezy masowe, 230 tysięcy osób, które sprawdziło swoją trzeźwość oraz kolejne 70 tysięcy, które skorzystało ze specjalnych animacji – to wyniki prowadzonego przez Kompanię Piwowarską programu „Sprawdź Promile”, które sprawiły, że został on uznany na najbardziej efektywną inicjatywę z obszaru public relations przez jury tegorocznej edycji konkursu „Złote Spinacze”. Wręczenie statuetek odbyło się 7 grudnia podczas uroczystej gali w Hotelu Sofitel w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zloty-spinacz-dla-kompanii-piwowarskiej-za-program-_sprawdz-promile_,380611,artykul.html

Konkurs „Złote Spinacze”, organizowany od 2003 r. przez Związek Firm Public Relations, to jedno z najważniejszych wydarzeń branży public relations w Polsce. Zasiadający w jury konkursu eksperci z obszaru PR, mediów, nauki, biznesu i organizacji pozarządowych co roku wybierają i nagradzają najlepsze, najbardziej kreatywne oraz rzetelnie przeprowadzone projekty komunikacyjne. Podczas gali wieńczącej tegoroczną edycję konkursu, która odbyła się w miniony piątek w warszawskim Hotelu Sofitel, wręczono statuetki w 32 kategoriach: 18 głównych, 13 sektorowych i 3 specjalnych. Nagroda specjalna w kategorii „Efektywność” trafiła w ręce Kompanii Piwowarskiej. Firma otrzymała ją za program „Sprawdź Promile”, który prowadzi od 2015 roku przy wsparciu agencji Boscata Jacek Stachera oraz agencji Zloty Melon.

Efektywnie, czyli mobilnie i nieszablonowo

Mobilna strefa „Sprawdź Promile” to program, który od czterech lat edukuje uczestników najpopularniejszych polskich festiwali i imprez masowych na temat odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. W sezonie letnim mobilna strefa Kompanii Piwowarskiej pojawia się wszędzie tam, gdzie jej główny przekaz, czyli „nigdy nie wsiadaj za kierownicę, jeśli piłeś alkohol” ma szansę trafić do szerokiego grona odbiorców. Żelaznym punktem jej rozkładu jazdy są imprezy, które przyciągają dziesiątki tysięcy uczestników, takie jak Pol’And’Rock Festival, Tyskie Fest czy Audioriver Festival.

W strefie „Sprawdź Promile”, jak sama jej nazwa wskazuje, można sprawdzić trzeźwość profesjonalnym alkomatem, takim, jakiego używa Policja. Wizyta w strefie to także okazja do poznania ciekawych faktów dotyczących działania alkoholu na ludzki organizm oraz doświadczenia, w jaki sposób „procenty” wpływają na percepcję i reakcje – a to wszystko bez grama alkoholu, za to z pomocą specjalnych okularów zwanych alkogoglami. Goście strefy wyposażeni w alkogogle mogą zmierzyć się z refleksomierzem lub labiryntem. W trakcie prostych zadań uświadamiają sobie, że nawet niewielka ilość alkoholu potrafi skomplikować banalne czynności, nie mówiąc już o tak wymagających kwestiach jak prowadzenie auta.

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764