Spółka Time S.A. (Grupa ZPR Media) otrzymała kolorowe znaki QUALID: Brand Safety, Anti-Fraud i Viewability. Oznacza to, że ukończyła procedurę weryfikacji, spełniając warunki w przysługujących jej kategoriach, a pracownicy mający bezpośredni wpływ na jakość reklamy przeszli specjalistyczne szkolenia.
Tym samym Spółka Time S.A. ma prawo do posługiwania się znakami QAULID - Brand Safety, Anti-Fraud i Viewability, potwierdzającymi, że jest zaufanym partnerem przestrzegającym dobrych praktyk w obszarze reklamy cyfrowej w Polsce.
- Brand Safety – poprawa jakości reklam oraz zwiększenie ochrony wizerunku i bezpieczeństwa marki.
- Anti-Fraud – ograniczenie oszustw związanych z reklamami oraz wypracowanie rynkowych standardów w zakresie raportowania podejrzanego ruchu.
- Viewability – wzrost znaczenia wszechstronnej, jakościowej oceny skuteczności reklam internetowych.
Źródło: Time S.A.