logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiana cen w ofercie sprzedażowej Grupy Eurozet

  PR 28.11.2023, przeczytano 693 razy
ilustracjastrzałka

Od 11 grudnia br. Grupa Eurozet zmienia ceny swoich flagowych produktów: Radia ZET, pakietu Audio ZET (71 stacji) i Audio ZET Boost (136 stacji). Dzięki swoim różnorodnym radiowym markom Grupa Eurozet dostarcza dopasowane do potrzeb reklamodawców rozwiązania na poziomie lokalnym, regionalnym i ogólnopolskim.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiana-cen-w-ofercie-sprzedazowej-grupy-eurozet,402254,artykul.html

Ceny pakietów zostały dostosowane do aktualnych warunków rynkowych. W roku bieżącym rynek reklamy radiowej odnotowuje wzrost popytu, a segment radiowy jest jednym z liderów wzrostu inwestycji reklamowych wśród wszystkich segmentów mediowych. Od dłuższego czasu popyt na czas reklamowy w stacjach Grupy Eurozet znacząco wzrasta, co sprawia, że dostępne sloty reklamowe bardzo szybko się zapełniają. Poza dobrą koniunkturą na radio, na wzrosty inwestycji reklamowych mają wpływ bardzo dobre wyniki badań słuchalności stacji Grupy Eurozet, w których łączny udział czasu słuchania portfolio Grupy Eurozet wzrósł r/r o 5 proc. do 26,3 proc. (fala RT: 5-10.23, All15+).

Zmiana cen pasm w godzinach 6-20 w dni powszednie wyniesie około +5 proc. w Radiu ZET oraz pakietach Audio ZET i Audio ZET Boost. Analiza dotychczasowej strategii handlowej została przeprowadzona w odpowiedzi na zmiany na rynku oraz działania konkurencji, co wpłynęło na decyzję o zmianie cen w poszczególnych stacjach: Złote Przeboje +5 proc., Chillizet +5 proc., Antyradio +17 proc., Meloradio +25 proc., TOK FM +5 proc. ​

Pakiet Audio Zet Boost od wprowadzenia do sprzedaży w kwietniu br. szybko stał się bestsellerem, co nas nie zaskakuje, bo to obecnie najbardziej kompletna oferta na rynku. Składający się ze 136 stacji Audio ZET Boost to ponad 1/3 wszystkich dostępnych stacji w Polsce, co daje największą saturację reklamową na rynku. Dodatkowo, na tle homogenicznej konkurencji, jest to produkt wielowymiarowy – poza sześcioma mocnymi formatami Grupy Eurozet - zawiera bogactwo formatów muzycznych 64 stacji niezależnych. Dzięki „Boostowi” można realizować wysokozasięgową komunikację radiową, co zupełnie zmieniło pozycję dotychczasowego lidera.” – mówi Maciej Moszczyński, dyrektor zarządzający sprzedażą agencyjną w Grupie Eurozet.

Źródło: Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Kuba Wojewódzki” w nowym paśmie zyskał widzów
Kuba Wojewódzki nie zawodzi! Wiosenny sezon to tylko kolejny dowód na to, że najpopularniejszy showman w Polsce jest niezmiennie w świetnej formie. W nowym paśmie – o 20:50 – program „Kuba Wojewódzki” zanotował wzrost ponad 23% widzów w grupie ogólnej oraz 18% w grupie komercyjnej. Premiera nowych odcinków talk-show już jesienią tylko w TVN!
Aktywność prezesów największych spółek giełdowych na LinkedIn
Agencja On Board Think Kong zdecydowała się przeanalizować profile prezesów ze 100 największych polskich spółek giełdowych pod kątem ich komunikacji na Linkedinie. Z zestawienia wynika, że 67 liderów posiada na nim konto, jednak sama obecność na platformie to tylko ułamek sukcesu – większość CEO nie wykorzystuje w pełni możliwości komunikacyjnych...
Polska znajduje się na trzecim miejscu w Europie pod względem narażenia na cyberataki sponsorowane przez obce państwa. Zbliżające się wybory mogą więc stać się polem bitwy w cyberprzestrzeni. Czy w erze deepfake'ów możemy być o nie spokojni? Jak rozpoznać manipulacje i jak się przed nimi bronić?
Na finał 1. tury wyborów prezydenckich Grupa ZPR Media przygotowała aż dwa wieczory wyborcze: „Super Expressu” i Super Ringu – kanału publicystycznego na You Tubie. Oprócz tego przed ciszą wyborczą nadane zostaną specjalne wydania formatów wideo.
Wybory 2025: ponad połowa Polaków nie zna pojęcia „deepfake”
Wybory prezydenckie zbliżają się wielkimi krokami. To wydarzenie, które w naturalny sposób przyciąga uwagę opinii publicznej, ale także cyberprzestępców. Mogą oni, działając w ramach zleceń lub realizując własne cele, podejmować różne działania, aby zakłócić przebieg kampanii oraz samych wyborów. Przestępcy coraz chętniej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764