logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiana cen w ofercie sprzedażowej Grupy Eurozet

  PR 28.11.2023, przeczytano 293 razy
ilustracjastrzałka

Od 11 grudnia br. Grupa Eurozet zmienia ceny swoich flagowych produktów: Radia ZET, pakietu Audio ZET (71 stacji) i Audio ZET Boost (136 stacji). Dzięki swoim różnorodnym radiowym markom Grupa Eurozet dostarcza dopasowane do potrzeb reklamodawców rozwiązania na poziomie lokalnym, regionalnym i ogólnopolskim.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiana-cen-w-ofercie-sprzedazowej-grupy-eurozet,402254,artykul.html

Ceny pakietów zostały dostosowane do aktualnych warunków rynkowych. W roku bieżącym rynek reklamy radiowej odnotowuje wzrost popytu, a segment radiowy jest jednym z liderów wzrostu inwestycji reklamowych wśród wszystkich segmentów mediowych. Od dłuższego czasu popyt na czas reklamowy w stacjach Grupy Eurozet znacząco wzrasta, co sprawia, że dostępne sloty reklamowe bardzo szybko się zapełniają. Poza dobrą koniunkturą na radio, na wzrosty inwestycji reklamowych mają wpływ bardzo dobre wyniki badań słuchalności stacji Grupy Eurozet, w których łączny udział czasu słuchania portfolio Grupy Eurozet wzrósł r/r o 5 proc. do 26,3 proc. (fala RT: 5-10.23, All15+).

Zmiana cen pasm w godzinach 6-20 w dni powszednie wyniesie około +5 proc. w Radiu ZET oraz pakietach Audio ZET i Audio ZET Boost. Analiza dotychczasowej strategii handlowej została przeprowadzona w odpowiedzi na zmiany na rynku oraz działania konkurencji, co wpłynęło na decyzję o zmianie cen w poszczególnych stacjach: Złote Przeboje +5 proc., Chillizet +5 proc., Antyradio +17 proc., Meloradio +25 proc., TOK FM +5 proc. ​

Pakiet Audio Zet Boost od wprowadzenia do sprzedaży w kwietniu br. szybko stał się bestsellerem, co nas nie zaskakuje, bo to obecnie najbardziej kompletna oferta na rynku. Składający się ze 136 stacji Audio ZET Boost to ponad 1/3 wszystkich dostępnych stacji w Polsce, co daje największą saturację reklamową na rynku. Dodatkowo, na tle homogenicznej konkurencji, jest to produkt wielowymiarowy – poza sześcioma mocnymi formatami Grupy Eurozet - zawiera bogactwo formatów muzycznych 64 stacji niezależnych. Dzięki „Boostowi” można realizować wysokozasięgową komunikację radiową, co zupełnie zmieniło pozycję dotychczasowego lidera.” – mówi Maciej Moszczyński, dyrektor zarządzający sprzedażą agencyjną w Grupie Eurozet.

Źródło: Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Biuro Reklamy TVP ogłosiło zasady sprzedaży obowiązujące przy transmisjach Mistrzostw Europy w piłce nożnej UEFA EURO 2024. Mecze będą nadawane w TVP1, TVP2, TVP Sport, oraz na portalu i w aplikacji mobilnej TVP Sport. Pierwszeństwo zakupu - do 10 marca - mają oficjalni sponsorzy. Pierwszy etap sprzedaży czasu reklamowego dla pozostałych klientów rozpocznie się 11...
Gremi Media, wydawca „Rzeczpospolitej” – najbardziej opiniotwórczego dziennika w Polsce, a także „Parkietu” oraz serwisów rp.pl i parkiet.com, wprowadza w redakcjach dekalog stosowania sztucznej inteligencji (AI). Ma on na celu promowanie etycznego i świadomego wykorzystania narzędzi AI przez dziennikarzy oraz uregulowanie kwestii związanych z...
Wiosenna ramówka Telewizji WP
Wiosną w Telewizji WP pojawią się znani i lubiani „Policjanci z sąsiedztwa”, obfitujący we wnętrzarskie inspiracje „Nowy aranż z Olą Ziarek”, a także pełen humoru i ironii 13. sezon „Mistrzów Kabaretu”. Nie zabraknie również wiosennego powiewu świeżości. Na widzów czekają smakowite wyprawy z Philem Rosenthalem, a także kolejny sezon serialu „CSI: Kryminalne...
Komunikat Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji
W poniedziałek, 19 lutego br. Daniel Gorgosz, Likwidator Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji w wezwaniu przedprocesowym wezwał Tomasza Sakiewicza, Prezesa Zarządu i Redaktora Naczelnego Telewizji Republika S.A. do: usunięcia audycji „Specjalne Wydanie Wiadomości” wyemitowanej na antenie Telewizji Republika w dniu 20 grudnia 2023 r. o godz. 19:30 oraz jej fragmentów, z serwisów...
Bartosz Cebeńko poprowadzi „Teleexpress”
Dziennikarz, reporter oraz prezenter telewizyjny, Bartosz Cebeńko, będzie trzecim, obok Macieja Orłosia i Aleksandry Kostrzewskiej gospodarzem „Telexpressu”. W nowej roli zadebiutuje już w najbliższą sobotę, 17 lutego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764