logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiana daty publikacji e-wydania „Wprost”. Nowy format - „Magazyn Wprost Premium”

  PR 09.05.2022, przeczytano 222 razy

E-wydanie „Wprost”, od 8 maja dostępne dla subskrybentów wprost.pl w każdą niedzielę od godz. 20.00, a w e-kioskach w poniedziałki rano. W miejsce e-wydania udostępnianego przed weekendem, „Wprost” wprowadza stały format wydawniczy „Magazyn Wprost Premium” dostępny wyłącznie na wprost.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiana-daty-publikacji-e-wydania-_wprost_.-nowy-format---_magazyn-wprost-premium_,395755,artykul.html

E-wydanie „Wprost” ukazywało się regularnie, co piątek od marca 2020 roku, po tym jak w związku z pandemią koronawirusa wydawca podjął decyzję o zamknięciu wydania papierowego. Każdy numer, ukazujący się w formacie PDF, E-pub oraz Mobi, to ponad 200 stron jakościowych treści na tematy krajowe, zagraniczne, społeczne, zdrowotne, biznesowe i kulturalne. W gronie autorów są między innymi: Karolina Baca-Pogorzelska, Leszek Bugajski, Dariusz Grzędziński, Szymon Krawiec, Jakub Mielnik, Joanna Miziołek, Eliza Olczyk, Katarzyna Pinkosz, Paulina Socha-Jakubowska, Agnieszka Szczepańska. W gronie felietonistów: prof. Ryszard Bugaj, prof. Elżbieta Mączyńska, Łukasz Orbitowski, gen. Waldemar Skrzypczak czy Tomasz Terlikowski. Okładki e-wydania realizuje Paweł Kuczyński, światowej sławy rysownik z ponad setką nagród na koncie.

Cena jednostkowa e-wydania to 7,50 PLN, natomiast prenumerata dostępna jest w wariantach miesięcznym (25,90 PLN), kwartalnym (81,20 PLN), półrocznym (99 PLN) oraz rocznym (243,75 PLN).

„Magazyn Wprost Premium” to format wydawniczy dostępny w każdy weekend. Pogłębione podejście do tematów, wnikliwe analizy i dobrej jakości zdjęcia to cechy charakterystyczne nowego formatu.

- Nawiązaliśmy współpracę ze świetnymi autorami. Katarzyna Burzyńska-Sychowicz w swoich wywiadach oddaje głos bohaterom masowej wyobraźni. Wiktor Krajewski, autor bestsellerowych książek, rozmawia z gwiazdami, ale także z niesamowitą wrażliwością pochyla się nad trudnymi tematami społecznymi. Olena Bondarenko przybliża czytelnikom sytuację w owładniętej wojną Ukrainie, zaś Piotr Barejka opisuje realia życia uchodźców. Krystyna Romanowska zwraca uwagę na sprawy dotyczące sytuacji kobiet, ale też na ekologię. Agaton Koziński pasjonująco opowiada o Europie i świecie, a Przemysław Bociąga o różnych wymiarach kultury. Katarzyna Świerczyńska realizuje reportaże z różnych części Polski, a Helena Kowalik te z sal sądowych. Mam nadzieję, że niebawem autorów publikujących w Magazynie Wprost Premium jeszcze przybędzie, a my co tydzień – zresztą jak do tej pory – będziemy mogli zaskakiwać czytelników tematami – mówi Paulina Socha-Jakubowska, redaktor prowadząca „Magazyn Wprost Premium”.

Po 2 latach od zamknięcia papierowego wydania „Wprost” zakończyliśmy intensywny czas transformacji cyfrowej opierając nasz model biznesowy o budowę zasięgowego, wielotematycznego serwisu premium oraz ofertę subskrypcyjną. Zwieńczeniem całego procesu, po dokonaniu zmian operacyjnych wewnątrz redakcji i całego produktu mediowego wprost.pl jest również wzbogacenie naszej oferty o „Magazyn Wprost Premium” oraz zmiana terminu publikacji e-wydania. Jako najbardziej opiniotwórczy tygodnik w Polsce w 2021 roku (Raport IMM), chcemy jeszcze szerzej docierać do użytkowników Internetu, oferując im jakościowe dziennikarstwo zarówno na początek, jak i na koniec tygodnia odpowiednio różnicując tematykę w obu formatach.

- Głęboko wierzymy, że dzięki tej zmianie będziemy w stanie odpowiedzieć na rosnące potrzeby użytkowników w bardzo dynamicznym i konkurencyjnym środowisku mediów z ofertą subskrypcji – mówi Michał Chabas, dyrektor zarządzający "Wprost".

Źródło: PMPG POLSKIE MEDIA S.A.

www.pmpg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polsat i Plus partnerami tytularnymi hali w Gdyni
Polsat i Plus – dwie najważniejsze marki Grupy Polsat Plus będą w nazwie hali w Gdyni. Dzięki umowie Grupy Polsat Plus z miastem Gdynia hala będzie nazywała się Polsat Plus Arena Gdynia.
Wyborcza.pl i Storytel łączą siły. Od sierpnia 2022 r. dwie subskrypcje - pakiet Premium Wyborcza.pl i pakiet Unlimited Storytel dostępne będą w atrakcyjnej, konkurencyjnej cenie 55 zł*. W ramach łączonej usługi subskrybenci będą mogli sięgnąć do sprawdzonych informacji, nagradzanych reportaży, wywiadów z nietuzinkowymi gośćmi...
W pierwszej połowie 2022 roku 23 profile TVN Warner Bros. Discovery na Facebooku oraz 22 konta na Instagramie wygenerowały łącznie ponad 113 mln wyświetleń treści wideo. Portfolio największego nadawcy w Polsce zebrało już łącznie niemal 12 mln subskrybentów na obu platformach – 8,4 mln na Facebooku oraz 3,2 na Instagramie – i cały czas przyciąga nowych. Lider...
Wirtualna Polska utrzymuje pozycję wśród opiniotwórczych mediów
Ranking najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce otwiera Wirtualna Polska, na której redakcyjne treści inni dziennikarze w kraju powoływali się w lipcu 1,8 tys. razy. Miejsce drugie zajął Onet z wynikiem ponad 1,6 tys. odniesień w innych mediach, a podium zamyka Rzeczpospolita z niewiele niższą liczbą 1,5 tys. cytowań. Najwyższy wzrost, bo aż o dwanaście...
#AMStarget: KFC wybiera sieć Digital Indoor AMS
W swojej wakacyjnej kampanii reklamowej KFC wykorzystało analizę danych OOH zawartą w ofercie produktowej AMS. Zapewnia ona personalizację przestrzeni miejskiej, a także odpowiedni dobór punktów kontaktu z odbiorcą do konkretnych etapów ścieżki zakupowej, zwiększając efektywność działań reklamowych. Dopasowane miejsce i czas zaowocowały komplementarną kampanią OOH...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764